Translate

9 Mart 2013 Cumartesi

1660.bölüm..


nedim--.................. gülderen, çok rahatsız.. raporlu ,başından ayrılamıyorum,
yardım edemiyorum.. mahvolduk ikimizde.. bülent beyin dedikleri,kulağımda çınlıyor..  şaşkınım,pişmanım.. hiç birşey bilmiyorum..

irem-- allah yardımcınız olsun da.. pişmanım demeyin lütfen..
ilk aylarda böyle olması normal.. başka sıkıntı,rahatsızlık olmasın yeter ki..
siz bir sakinleşin,gülderen hanım kendine gelir..
menekşe geliyormuş,bu gece.. yaren olurlar birbirlerine.. çok selam söyleyin..
kolay gelsin..
nedin-- sağolun.. iyi günler..
irem--size de..


bekir beyin direk hattını ararken.. yemektedir diye düşünüyordum ama açıldı..

bekir-- alo..
irem-- (konuşma sesleri gelince ) merhaba bekir bey.. müsait değilseniz
sonra arayayım..
bekir-- (gülerek ) buyur,yabancı değiller.. mahmut beyle,philip ..necatiyi razı etmişler.. mustafayı da beni oyalaması için getirmişler.. yemeğe bile göndermediler,burada yedik.. şimdi de.. hadi imzalayalım da ,öyle kahve içelim diyorlar..


irem-- hah hah hah.. bekir ağa kül yutmaz da..  birazda ben oyalasam işe yarar mı acaba..

bekir--  zaten,fikir senden çıkmış.. philip ağzından kaçırdı.. hayırdır,ne vardı.. parayı eksik mi göndermişim,yoksa..

irem-- (gülerek )güvenim tam,bakmadım..ama philip ve mahmut bey de.. sizin gibi dost.. minik bir tiyonun lafı mı olur..
ben yeni eleman aldım az önce.. birisi sizin holdingde çalışmış.. adı şule (.... )
kartınızla işe alındığı için, murat beyin hakaretini kaldıramayıp..
istifa dilekçesini,şikayet mektubunu personel müdürüne verip ayrılmış....
 dediğiniz kişi işten çıkarıldı,isterseniz tekrar çalışabilirsiniz dedim..
 yok dedi.. haberiniz olsun istedim..

bekir-- sağol.. hatırladım onu.. bursluydu,ben vermiştim.. işe de,aldım ama
kaçırmışız.. bir densiz yüzünden..  neyse.. yabancı yere gitmemiş en azından.. 

irem-- öyle.. bir elektronik mühendisi kızımız var.. yeni mezun.. iki aylık evli ... eşini işe aldım.. iş meselesi kesinleşmediğinden ev kiralayıp,eşya almamışlar.. erkeğin abilerinde kalıyorlarmış ,bir aydır.. 
 eşyalı evi de, ben veriyorum.. kızımızı da siz işe alır mısınız .. başvurmuş da, üç yıllık deneyim şartı varmış.. geri dönmemişsiniz,sanırım.. adı ahu (..... )... 

bekir-- ayçaa.. 
ayça-- buyrun bekir bey.. 
bekir-- ahu (...... ) elektonik mühendisi.. başvurmuş,çağırılmasını ve istediği pozisyonda, işe alınmasını sağla.. 
ayça-- peki efendim.. 

bekir-- irem hanım,başka bir isteğiniz var mı.. 
irem-- estafurullah,canının sağlığını isterim..  birde fabrika satışına engel olmamanı.. 

bekir-- hahh hah hah.... düşünmem lazım.