Translate

22 Şubat 2013 Cuma

1638.bölüm..


herkesin elinde tepsiler var.. sürahinin birisini de ben aldım.. çıktık..
  erkekler oturuyorlar..

 ufuk atıyla,tuğrul abim de tunanın atıyla dolaşıyorlar..
ufuk-- bana bakınn..
ela-- baktık canım..
irem-- ufukk,sakın adımı söyleme.. baban,yere düşebilir..

tunayla ben, güldük..

masaya koyduk elimizdekileri.. tabakları,bardakları yerleştiriyoruz..
kavun,karpuz.. üzüm ,incir ve peynir var ortada..

irem-- nail,sağol.. abii.. kavunla,karpuzu kesip yiyememen ..ne büyük bir talihsizlik..

tuğrul-- gelinn.. beni konuşturma.. halimin nedeni sensin..
kocan da,yine bu atı verdi.. kıracak bir yerimi..

tuna-- şişş.. iftira atma karıma.. adını söyleme yeter..
turgut-- niye..
irem-- tunanın atı,beni kıskanıyor ve üstündekini atıyor turgut..
derya-- ciddi misiniz,irem hanım..

irem--evet derya,eren abiyi üstünden atınca..öğrendik..
tuğrul--eren  neye uğradığını şaşırmıştı..
tuna--tuğrul-- hah hah hah..

irem-- (meyveleri servis ettikten sonra oturdum ) hadi buyrun..(peynirden aldım bir parça ) hımm.. nail,peynir çok güzel olmuş.. eline sağlık..
nail--afiyet olsun..  süt ziyan olacaktı,ilk defa yaptım..  hüseyinin akrabası köyde hayvancılık yapıyormuş,o anlattı..
ela-- harika olmuş.. nail.. kaç kilo yaptın..

nail-- iki ineğin sütünü bir hafta boyunca,her gün kaynatıp peynir yaptım.. göz kararı 50 kilo kadar olmuştur..

derya-- satın alabilir miyiz.. kime soracağımı bilemedim..
tuna-- naile sor,derya.. üreten o... yapıp,satabilir.. kendisine kazanç olur..
vahide-- bende alırım..
çiçek-- bende sevdim..
turgut--kilosu kaça nail..

nail-- beğenmenize sevindim.. ama ben satamam ki..    kilo bana yabancı.. bunun maliyeti nasıl hesaplanır,hiç bilmiyorum..

irem-- güllü bilir,sende öğrenirsin..
 yasemin ; alıcıyı da satıcıyı da madur etmeden.. peyniri fiyatlandır .. ve bize sat ..  mesela senaryo sana ait olmak şartıyla, hayali bir şirket bile kurabilirsin..