Translate

24 Ocak 2013 Perşembe

1593.bölüm..


ufuk-- okulda aşı yapılıyordu.. bir  teyze ,ben ağlayınca.. bu çantayı verip.. annen gönderdi ,içinde de mektubun varmış.. sevindin mi dedi..
tabi sevindim dedim.. açıp okudum mektubu.. sahiden annem yazmış..
bana sen de yaz,götüreyim.. ben onun çok yakın arkadaşıyım dedi.. bende yazdım.. götürdü..

irem-- ne yazdın..
ufuk-- derslerimi,seni.. atımı.. tuna amcamı..babamı.. elayı.. çiftliği.. havuzu.. .
irem--   ee,sonra o teyze yine mi geldi.. sen ona nasıl güvendin.. tanıdık birisi mi yoksa..
annenin yazdığını nereden anladın ki..

ufuk--oğluşum yazmış,bana başka kimse oğluşum demez..ondan anladım..
teyzeyi tanımıyorum, gelmedi.. sonra da hiç görmedim..

irem-- mektuplar demedin mi..  sonrakilerin nasıl geldiğini,senin nasıl gönderdiğini  anlamaya çalışıyorum..

ufuk-- hıı..  okulda bizim kendi özel dolaplarımız var ya. mektubu oraya koyuyordum.. kilitlemeyince,oradan da alıyordum..
 menekşe teyzenin bebeğini.. bülent amcaların bebeklerini..de yazdım.. çok sevinmiş..
babam tuna amcamın yaptırdığı okulunu gösterip..
buraları eğitim yuvası yapacak tuna demişti.. onu da yazdım..
kurtları, buranın açılışını.. senin beni ne kadar çok sevdiğini.. konuştuğumuzu..
hatta psikoloğa gittiğini  ,beraber gideceğimizi de anlattım..
geçmiş olsun ,üzüldüm .. yengenle anlaşmandan mutlu oldum demiş..

irem-- peki ufuk.. çok merak ediyorum.. bu yazdıkların çok özel şeyler.. sen de çok akıllı bir çocuksun..
bir başkasının okuyup.. bize bir zarar verebileceğini hiç düşünmedin mi..
bir mektup koyuyorsun,bir mektup alıyorsun.. adres yok,isim yok..
kimden geldiği ,kimin okuduğu belli değil..
annene gittiğini yada onun cevap yazdığına nasıl inanırsın.. oğluşum diye herhangi birisi de yazabilir değil mi..

ufuk--................ ama benn..
irem--okul yapılması  tatilden sonraydı..ve menekşenin bebeği olacağını da.. yeni öğrendik.
 yaz tatilinde, siz nasıl mektuplaşmaya devam ettiniz..

ufuk-- kızdın mı bana..
irem-- biraz ve düşünememiş olmana çok üzüldüm.. benim sana samimiyetle anlattıklarımı.. bir başkasına yazmana ..  bana dahi bu haberleşme meselesini söylememiş olmana ,inanamıyorum..

ufuk-- ama kimse annemin nerede olduğunu  söylemiyordu..
 öyle gerekiyordur ,baban daha iyi bilir demedin mi bana..

irem-- dedim ve gerçekten bilmiyorum..
çünkü can sıkıcı,hoş olmayan detaylardan seni korumak istiyoruz.. babanın görüşmenizi istememesinin sebepleri var ..sende bunu anlayamayacak yaştasın.. ufuğum..
söyle bakalım.. yazın nasıl haberleştiniz.. okul kapalı..

ufuk-- bizim okul açık.. arkadaşlarla top oynuyoruz.. boya badana yapılıyor.. sınıflara da girebiliyoruz..
irem-- sen  en son  ne zaman mektup yazdın..ne zaman yazacaksın.. cevap ,kaç gün sonra geliyor..

ufuk--  yazdım da,götüremedim okula.. ela çantayı buldu.. bırakabilseydim,bir gün sonra geliyor cevap..

irem-- şimdi,Adanaya niye geldiniz..
ufuk-- ela üzüldü,ağladı.. bunaldım ,dışarıya çıkalım dedi..
bende seni istedim.. geldik.. iremmm, beni sevmeyecek misin artık..