Translate

22 Ekim 2012 Pazartesi

1433.bölüm..


güzide-- anladım.. geçen pazartesi ,çok dalgındı.. yayını tamamladı da,tutuktu..
sordum,neyin var diye.. ağlayıp,üzgün olduğunu.. istersem ayrılabileceğini .. yayından,kendisinin de memnun olmadığını söyledi..
daha neler,çiçekciğim.. hepimiz insanız,üzgün de oluruz ama yansıtmamaya çalışırız..
diğer yayın için kendini,topla ve motive et dedim.. teşekkür edip gitti..
ama çarşamba günü,yayın tam bir felaketmiş... paragraf atlayınca, sorumlu  uyarmış.. ve çiçek yayın odasını terketmiş..
bana da bir özür mektubu bırakıp,minnettar olduğunu.. ancak  istifasını kabul etmemi istemiş..

perşembe günü,çiçeği aradım.. annesi..  hasta olduğunu..  doktorun da..10 gün rapor verdiğini söyledi..
 ama çiçek istifa ettim ,mahçubum başarısızdım  diyince.. getirmemiş kadıncağız..
bende,iyileşince mutlaka.. raporunu da getirsin..onunla konuşmak istiyorum ,geçmiş olsun dedim..  bizdeki durum da böyle..
raporu var diye bekleyip,bir iki gün sonra.. ziyaretine giderim diyordum  da.. sizin konuşmanız daha iyi olur sanırım..
 halini biliyorum,ben onun ekmeğine mani olamam.. spikerlik olmasa da.. başka bir görev veririm.. yeter ki,kendini toplasın..
 sorduğunuz da,kendi içimizde hallederiz diye söylemek istemedim.. ortam da uygun değildi..
batu da biliyordu...ve bana ilgisi olmadığına dair yemin etti..

irem-- sağolun,güzide hanım.. burhan da berbattı ama çiçeğin böyle dağılmasına göz yumamam..
 konuşup,öyle gelirim yayına.. saatler değişmedi değil mi..
güzide-- yok.. sekiz-dokuz arası.. yine..
irem-- (gülümsedim) tamam,gelirim .. konuyu değiştirip.. hadsizlik demezseniz birşey sorabilir miyim..

güzide-- hah hah hah.. hayır,hayır ..sormayın lütfen..
irem-- peki.. az önce mahmut bey.. "iyi ikna ettiğim söylenir " dedi de.. ben o lafa istinaden.. cesaretlenmiştim..

güzide-- (gülerek) doğru,ediyor da.. korkuyorum..
 çiçek dağılmış ama genç.. hayalleri,idealleri ve ailesi var.. güçlü,ayağa kalkar..
yaralanırsam,ben toplayamam kendimi.. o cesaret,gözükaralık kalmadı..

irem--  sizi biraz, mahmut beyi.. hiç tanımıyorum..
bulunduğumuz ortamlardaki tavır ve konuşmaları fikir veriyor ancak.. gördüğümüz kadarıyla,yakıştırıyoruz..ama en iyi siz bilirsiniz tabi..
ben,cesaret ve gözükaralık kalmadı demenize şaşırdım....
sizde bu özelliklerin fazlasıyla olduğuna.. müthiş artılarınızla,sarsılsanız dahi.. dimdik ayakta duracağınıza eminim..  çiçekle kıyaslamayın ve kendinize haksızlık etmeyin lütfen..

güzide--(gülümseyerek )  güzel moral veriyorsunuz..
irem-- gözüm de karadır..
güzide-- hah hah hah..

nedim --irem hanım sözünüzü kesiyorum ama.. on dakikanızı almak istiyorum..

irem-- (dönüp, baktım.. oturan pek kimse kalmamış..
cevdet,mahmut ,bekir bey ve hüseyin abi.. konuşuyorlar.. tuna  ,yok.. diğerleri de vitrinlere bakıyorlar..
epeyce de kalabalık olmuş..ikinci kat..  ) peki nedim bey,verdim..ne yapacağız..

nedim--  imzalamanız için,evrak getirmiştim.. mr.rekin büromu kullanabilirsiniz dedi.. maruf ve tuna bey de  içerideler,bekliyorlar..
irem--  nedim bey,sizi zora sokmayacaksam..  yarın sabah imzalasam.. evrak içeriğinden,büro içeriğine kadar  rahatsızım.. anlatabildim mi..
çok lazımsa,arabada ..evde..köşkte imzalarım..

nedim--  (gülümseyerek ) anlattınız da,tuna bey bozulmasın.. o imzaladı da..
irem-- güzide hanım,müsadenizle.. gidip,şu işi halledeyim..

güzide-- tamam..

irem-- (kalktım ayağa.. koltuktan çantamı alıp.. oda kapısına doğru.. yürürken.. ) nedim bey.. ben tunayı
çağıracağım.. sen de evrakları alırsın..
nedim-- olur.. sabah ta acele etmenize gerek yok.. biz saat beş gibi ,yola çıkacağız..
irem-- hıı,benim yüzümden mi..
nedim-- yok yok.. arabayı servisten o saatte alacağım da..

irem-- pekii.. öyleyse.. bir ricam olacak.. .ben-ela-gönül kara ve menekşe (...... ) ortaklığı
için.. eşit hisseli.. 100.000 tl bütçeli ..holding çatısı altında
yerli yabancı.. her türlü malı satmaya, ihraç etmeye izinli ..bir şirket kurmanı istiyorum..
elayla,menekşe resmi ortak olamayacakları için.. gönülle yarı yarıya ortak görüleceğiz.. ama sen bil tabi.. gerekeni gönül gönderir..
döndüğünüzde,iki yada üç şirket daha  kurmanızı isteyeceğim.. görüşmelerimi tamamlarım bende..

nedim-- olur,aklınızda ki ürünü de duyayım..birde,şirketin adı ne olacak..

irem-- elektrik,anten  kablosu.. xxx marka..almanyadan ihraç edilecek..ama henüz konuşup ,anlaşmış değilim.. gideceğiniz için,hazırlanmasını istedim.. (dudaklarımı sıkıp... ) hımm,adı.. nazlı olsun.. nazlı aş.

nedim-- nazlı aş.hayırlı uğurlu olsun.. size kolay gelsin.. hem ihracatta..hemde içerideki operasyonda..

irem-- hah hah hah .. sağol.. (durdum ) nedim bey,düğünde dayım için ,çok kötü bir gün olduğunu söylemiştiniz.. konu neydi..

Hiç yorum yok: