Translate

17 Haziran 2012 Pazar

1268.bölüm..


evimize geldiğimiz de.. saat beşe geliyordu..  Mersine giderken haber veririz dedik,onlar asansörle çıktı..
 öyle yorulmuşuz ve yanmışız ki.. içeri girer girmez.. spor ayakkabılarımı çıkarıp.. 

ir-- duş benimmm..
tu-- (askıyı vestiyere astı ,çantayı da koydu.. ) yanii?
ir-- (gülerek yatak odasına girdim,klimayı açtıktan sonra ..tişörtü çıkarıyorum ) gel hadi,gel.. zaman yok..
tu-- hah hah hah.. lütfettiniz..

telefon çalınca..
tu-- baktımm.. alo.. ................. merhaba  .................................... hah hah hah.............. evet şimdi
içeri girdik.............. .............. sabahtan bu yana,dışarıdayız.. sıcaktan ve bazı durumlardan..mahvolduk..  altı gibi geliriz,maruf................ ............................................................................................................sağol ama  misafirlerimizi ağırlayacak başka zamanımız yok.. yata gideceğiz,bizde sizi davet edecektik..
............................. yarın da kal,kebap yedirelim size.. ............................. tamam sen,düşün.. gelince konuşuruz..

banyoya gelip.. hala saçlarımdaki tel tokaları çıkardığımı görünce..
tu-- ohoo,daha girmemişsin ki..
ir-- tunaa,damarıma basma.. ne diyormuş maruf..
tu-- (girdi duşa) gelirsenn,anlatırım..

********

on beş dakika sonra.. ikimizde bornozlarla ,yatakta yatıyoruz ama  ben uyumamak için direniyorum..
tu-- (bana doğru dönüp,gözlerimin içine bakarak) giyin de,abdullaha bırakayım seni.. saçınla uğraşma..
ir-- cık.. başımı ağrıtsa da.. o da topuz yapacak,nasılsa..  ben yaparım..

(komodine doğru dönüp..ahizeyi aldı eline.. )
ir-- kimi arıyorsun..
tu-- abdullahı..
ir-- (üstünden uzanıp,elini tuttum ..tuşa basamadı yani.. ) kuaför çağırmaya ne gerek var tuna..
tu-- (ahizeyi bırakıp,belime sarıldı ) tamam yakışıyor da,topuz başımı ağrıtıyor dedin.. vicdanım rahatsız ama ben de saçını açık  görmek istiyorum.. bir yol bulsun diye çağıracaktım..

ir-- (gülümsedim) yol yok malesef.. bana özel,gezici  bir klima bulursan o olur..
ben de seviyorum uzun saçı ama çokk daralırsam.. biraz kestirip,vicdanını rahatlatırım..
madem şimdi görmek istiyorsun senin için- yansam da - açık bırakacağım.. mee demene karşılık,minik bir özveri olarak düşün..
tu--(gülerek,saçımdaki havluyu aldı.. ıslak saçlarım,yüzüne boynuna değiyor) şu halimiz sana neyi hatırlatıyor..
ir-- söylemeyim,gecikiriz ..
tu-- ama haksızlık buu..
ir--bence dee..  hah hah hah.. 

***********

tuna beyaz takım.. 
ben beyaz dar etek, ipekli kolsuz degaje yaka.. yeşil şık bluzümü tercih ettim..
saçlarımı da jöleleyip..  kurutma makinasının aparatıyla şekil verdikten sonra..  açık bıraktım..
hafif birde makyaj ,biraz parfüm .. zümrüt küpelerim ve kolyemi taktım..

ir-- tunaa,hazırım.. neredesin..
tu-- bulamazsın kii..
şalımı ve çantamı alıp çıktım odadan..
koridorda ayakkabısını giyiyormuş.. sarıldım arkasından..

ir-- buldumm..
tu-- yakalananın her dediğini yapacaksın,şimdi..
ir-- "her" değil de.. çoğu dediğini yapabilirim sanırım..
tu-- (dönüp baktı bana) çok güzelsiniz,irem hanım.. çok yakışmış..
ir--teşekkür ederim,tuna bey.. sizde çok yakışıklısınız.. kalbim pır pır ediyor..
tu-- ama haksızlık buu..
ir--tu-- hah hah hah..

******

tuna kullanıyor,diğer bulvara dönerken..
ir--tuna diyorum ki.. ehliyeti olan birisini bulup,otobüsle gitsek.. herkesi de alırız.. dönüşümüz de kolay olur.. ne dersin..
tu-- iyi olur da,kimi bulacağız.. neyse bakarız,duruma..
ir-- evet, durumu kurtarmakta üstümüze yok.. olmayan akrabanı, öldürecektim neredeyse.. kıyamadım..

tu-- (gülerek) ben de;isim sorsaydı,annemin adını söyleyecektim.. dua boşa gitmesin diye..
birde çaktırmadan,çiğdeme yusuf beyi arattırdın.. sen çok fenasın,çokk..

ir-- aa,hiç de bile..  arayıp aramadığını bilmiyoruz.. hem aradıysa,ben niye fena oluyorum ki.. fıstık ye dedim sadece.. herkes şahit.. ingilizce söylemişim,deli gibi..
tu-- hah hah hah..

ir-- (mağazanın önünde durdu) nereye park edeceksin,yer yok..
tu-- sen in,bulurum nasılsa..
ir-- (şalı bıraktım) çabuk gel,sağa sola bakma.. anladın mı..
tu-- hah hah hah..

indim ben,tuna hareket etti..
kaldırım çok kalabalık.. genç adamlar ellerinde bardaklar,konuşuyorlar..  çiçekler sıralanmış iki yana da..
aralarından geçip.. bismillah diyerek içeriye girdim..

..

Hiç yorum yok: