Translate

18 Mayıs 2012 Cuma

1235.bölüm..

-mikrofunu kucağıma koyup- ben de alkışladım..

ir-- birde;bizim için bu özel günde.. sabahımızı şenlendiren..aile olma konusunda,aynı içtenliği paylaştığımız büyüklerimizin yaptıkları jestten dolayı .. mahçup ve mutluyuz..
en kısa sürede ziyaretinize geleceğiz..dostunuz olmaktan bahtiyarız,efendim....

mustafa-- bizde aynı şekilde düşünüyoruz..bekleriz,irem hanım..
güngör-- kahvaltıyı boşver,sen kebap yap..değişiklik olsun.
mustafa-- kendisi nasıl yapsın,canım..

tu-- (onlara bakarak) yaparız,mustafa bey.. güngör bey,bayılacak eminim..
cevdet-- bizde tatsaydık keşke.. tuna bey,siz mi yapacaksınız..

tu-- (gülerek )hepinizi davet ederiz , cevdet bey.. bende yaparım da..
usta ahmet abi..irem de, babasıyla yarışıyor..

bekir-- ortakk,ne maharetlerin varmış senin..

ir-- (gülerek ) ustam çok meraklı olunca,mecburi çıraklık yaptım diyelim.. bekir bey..
tunanın çiğköftesi.. eren ve tuğrul abimlerin..balık ve mezeleri  meşhur.. eltilerim de,çok mahirdir..
beraber bir yer açmak,şimdilik hayal ama beni , bir gün kebapçı olarak görürseniz hiç şaşırmayın..

orhan-- niye haberimiz yok..
tuğrul-- bizim de yoktu,tuna hanımının maharetlerini saklıyor abi..
menekşe-- yorulmasın istiyordur,tuğrul..
ir-- ne diyebilirim ki,menekşe.. haklısın..

fevzi bey çevirince.. kahkahalarla güldüler..

ir-- evett,konumuza dönelim..holding olarak,iki yıldır faliyetteyiz.. bütçemizin ana kaynağı,tarımdan elde ettiklerimizdi..
 pamuk,buğday narenciye ve yer fıstığına bu yıl,mısırı da dahil etmiştik.. istihdam sağlıyor ,kalkınmaya katkımız olduğu için.. yorulsak da,heves ile çalışıyorduk..

fevzi beyi sözünü bitirince..
kevin-- irem hanım,niye geçmiş zaman kullanıyorsunuz.. gelecek yıl çalışmayacakmıyız.. ben pamuğumu istiyorum..
ir-- (ingilizce ) anlatacağım,mr.kevin.. istiyorsanız ve şartlarımı kabul ederseniz.. ekerim sizin için..
kevin-- evet,istiyorum..
ir-- şartlarımı duymadınız henüz..acele etmeyin lütfen..
 ben işin,satış ve yönetimiyle .. eşim de.. ürün ve toprak kısmıyla ilgiliydi.. ama bazı nedenlerle, sadece
mesleğini yapmak istediğini söylediğinde.. ona hak verip, kabul ettim..

muazzez-- itiraz ediyorum..

ir--(hala bahçe koltuklarında oturuyorlardı,onlara bakarak )size  saygımız sonsuz ama kararımız kesin halacığım..
holdingimize ,başka iş alanlarından.. başka sektörlerden..  kaynak sağlayacağız.. tekliflere açığız ve 
planlarımızı ,uygulamaya da başladık.. avrupa da birçok ülkeye  ev tekstili ihracatı yapıyoruz..
gelecek kaygımız yok,yolumuzda sağlam adımlarla yürüyüp.. hissedarlarımıza da ..kazandırmaya devam edeceğiz..
fevzi beyi bekledim yine..

Hiç yorum yok: