Translate

14 Mayıs 2012 Pazartesi

1227.bölüm..

 yolcu ettik,onları..
ir-- bana laf söylüyordun,bak iyi ki karışmışım işte.. adamcağız nasıldı gördün..
tu-- gördüm de..bunlar nazik konular, her zaman aynı sonucu alamayabilirsin..

biz konuşurken..  philip girdi bahçeye.. elinde; beyaz  güllerden oluşan büyük bir buket var..

ir--tu-- hoşgeldin philip..
philip-- hoşbuldum..(tokalaştık, bana buketi verdi)sana layık değil ama en güzeli bunlardı..
ir-- teşekkür ederim philip,çok zarifsin..
tu-- içeri buyur,philip..
philip-- gelmesem de,gitsek diyorum..
tu-- olur..
ir-- tuna,benim gitmem daha uygun olmaz mı..iş yerini de,gösterirdim hem..

tu-- (gülerek )yok yok,ben mazeretini söyleyip.. oteline bırakırım, yarın gösterirsin..yani hava nemli ya.. zemin de müsait.. önce ben göreyim de,sen sıkıntıya girme..  
ir-- hah hah hah.. çok sağoll..

onları da gönderip.. içeri girdim....
ir-- off.. sabahımız hareketli başladı.. günümüz nasıl olacak acaba..
burhan-- iyi olur inşallah..

ir-- inşallah.. songül ben kahve istiyorum.. içtiğimden birşey anlamadım.. bunları da toplantı masasına koyalım..
songül-- yukarıdakileri alayım,yaparım irem hanım..
derya-- ben yaparım,sen  git hadi..
songül-- sağol derya abla..
ir-- ne için ,nereye gidiyorsun..
songül-- bir elbise aldım,bu gün için.. derya abla,çok bol değiştir dedi.. ona gideceğim.. istasyonun karşı tarafında..
ir-- iyi yakınmış,burhan sen götür.. çiçeği de,alıp gelin..
songül-- giderim ben..
ir-- hadi hadi,çok sıcak hava.. ver tepsiyi,hemen gidin.. anahtarı getireyim..

*******
vahide hanımın odasındayız üçümüz.. kahveyi içtik,sessizce..

ir-- sağol derya.. eline sağlık..
derya-- afiyet olsun..
ir-- evet vahide hanım.. başla..
vahide-- (gülerek ) boşverin,irem hanım..  siz ayrıntıları düşünmeyin.. herşey hazır ve yolunda nasılsa..

zil çaldı..
vahide-- (monitörden bakarak )derya aç kapıyı,çiçek getirmişler..
derya çıkıp,ilgilenirken.. bizde mr.rekinden bahsettik..
ir-- senin düşünceni;
geldiğinde nasıl davranacağımı bilmek için soruyorum,vahide hanım.
ıslatmışsınız adamı,çok bozuldu demek ki aramadığına göre..

vahide--(gülerek) fıskiye çalıştıysa,suçumuz ne.. görmedik bilmiyoruz ki.. irem hanım..
annemle,kızımla konuştuk.. gördükleri kısacık sürede.. ikisi de,fikir değiştirip çok sevmişler.. bana evlenebilirsin dediler.. ama anladım ki,annem
"başımızda bir erkek olsun.. hayatımızı garantiye alalım" derdinde..
şebnemi de ikna etmiş.. onlar beraber kalırlarmış.. ben gidip görürmüşüm..

baktım ki;kadın olarak ... benim ne düşündüğüm değil.. damadın ekomomik durumu önemli oluvermiş bir anda..beni tanımıyormuş gibi,parasını kullanacağımı sanıyor..
"bunu unut anne,bizim geçinecek paramız.. yatırımımız var.. asla,bir kuruşunu bile almam..
on yıldır ..kimseye minnet etmeden kendime yetmişim,yine yeterim..ben kesinlikle  himaye,fayda istemiyorum ki..kabul ediyorsam,eşim olmalı..sevdiğim için,evlenmeliyim..başka türlüsünü düşünmem mümkün değil"
dedim.. annem bozuldu..
 mr.rekin iyi birisi,belki gerçekten de seviyor..
hemen olsun demesini de normal karşılıyorum,kendi açısından haklı..
hal böyleyken; mr.rekinin ,aramaması ve vazgeçmesi.. benim de işime geliyor doğrusu..
hayat senin demiştiniz;ben böyle iyiyim..

ir-- haklısın da..
vahide-- (monitöre bakıp) sadun bey geldi.. servis ekipmanlarını taşıyorlar.. yemekleri mutfağa koyacaklar,bana müsade..
ir-- bende dışarıya bakayım..

*******

bir saat içinde..
mezelerden,tatlılara kadar herşey mutfağa yerleştirildi..
üç büyük boy buzdolabı getirmişler.. ikisi yiyeceklerle,birisi de içeceklerle dolduruldu.. bizim dolaba bile koyduk..
bahçede mutfak kapısına yakın.. sıcak yemek ve  içecekler için servis masaları konuldu..
bardaklar,peçete..tabak vs. tüm gerekenler.. taşındı..
beyaz devasa şemsiyeler açıldı,uygun yerlerde.. güneşten kimse rahatsız olmayacak..
sadun bey,giderken.. beş garson kaldı.. onlar, masaları düzenleyeceklermiş..

derya,vahide hanım ve ben içeri girip.. birer bardak kola içerken..
burhan,songül.. çiçek, kız kardeşleri.. abdullah,yardımcısı ve makyöz geldi..

çiçekle kardeşleri.. gayet şık..pantolon gömlek giyinmişler,misler gibi.. saçlar upuzun..çok tatlılar,içim ısındı..
güler yüzle karşıladım hepsini.. hoşgeldiniz dedim..

ir-- çiçek misafir değilsiniz.. oturun lütfen.. bana iki dakika müsade edin de,abdullaha yerini göstereyim..
sonra konuşuruz..
çiçek-- tamam irem hanım..

Hiç yorum yok: