Translate

17 Nisan 2012 Salı

1188.bölüm..

 bir saat sonra..

Hollandaya  gidecek mektubu.. Azerbaycana faxlanacak ingilizce metni yazmıştım..imzalayıp ,verdim vahide hanıma..  fax gitti.. mektubu da songül ptt ye götürdü..

philip uğrayıp,sam'in gönderdiği döküman.. katolog ve mektubunu bırakmış..

arayıp konuştum.. elizabetin ve sam in selamı varmış..çarşamba günü geleceklermiş..
"bıraktıklarımı oku ve fikir edin.. görüştüğümüzde ayrıntılı konuşuruz.. sevkiyat için de,bu gece tırlar yola çıkacak"dedi..
bende teşekkür edip,töreni söyleyip davet ettim.. gelmeye çalışacak..

daha davetiye yok ortada ama vahide hanımın ısrarıyla..çağıracaklarımın listesi de tamamladım..

odam için botanik bahçesi benzetmesi de,doğruymuş gerçekten..harika hepsi.
onları da,ayrı ayrı  arayıp teşekkür ettim.. gece yemek olduğunu söyleyerek, gelirseniz seviniriz dedim..

ceydaya verdiği numaradan ulaşamadım,yoktu..

annemi,zuhali.. hayal ablayı,muazzez hanımı aradım.. çok şükür herkes iyiymiş..

saat beşe gelirken.. ben de uykusuzluk etkileri başgösterdi.. banyoda elimi yüzümü yıkayıp,alt kata indim..
vahide hanımın odasındayız...

ir-- mr.rekin den haber var mı.. ıslatmışsınız ya adamı..
vahide-- (gülerek) haber yok.. vazgeçmiş bile olabilir..hem ıslanmak hiç birşeymiş diyecek.. kurtları görmedi henüz..
ir-- hah hah hah.. sakın öyle birşey yapma.. adama düşman olmasınlar..
vahide-- tamam..

derya--(kapıdan bize bakarak)  irem hanım.. nedim bey geldi.. hah hah hah..gelin desem de, bahçe kapısından giremiyormuş.. kulübede kurtları görmüş de..

ir-- bas otomata (köşkün kapısına gidip,beni görmesini sağladım) buyrun nedim bey.. gelebilirsiniz..
nedim-- emin misiniz..
ir-- evet..

bahçeye girip,yürüyorken.. max ve tina ben çağırmadan gelip.. nedim beyin önüne geçtiler..

nedim-- (durdu tabi)bu ne şimdi.. beni sevmediler herhalde..

gittim yanlarına.. nedim beyle tokalaştık.. otur dedim,onlara da.. başlarını okşarken..

ir-- nedim bey,yanınızda.. tabancanız mı var..
nedim-- evet,ondan mı durdurdular yani..
ir-- sanırım.. max,tina kulübenize gidin..
nedim-- (onlar gidince,derin bir nefes alıp)ben buraya bir daha zor gelirim..

ir-- hah hah hah..

*******

vahide hanım,derya songül.. hoşgeldiniz,geçmiş olsun dediler..

nedim-- hoşbuldum.. sağolun hanımlar.. songül kalbim çarptı,bir su istiyorum..
güldük haline.. suyu içince de.. yukarıya çıktık..

odamdayız.. oturduk..
nedim-- hayırlı olsun..
ir-- sağolun.. nasılsınız.. gülderen hanım da iyidir umarım..

nedim-- (gülerek) iyiyiz de,ben daha iyiyim..sayemde, gülderen biraz yoruldu..
ir-- (güldüm) e,sıra sizde öyleyse.. dinlendirin ..
nedim-- evet,ben de öyle düşünüyorum.. anahtarı verirseniz,hafta sonunda yüzmek.. sonrada villayı almak istiyorum..
ir-- sevindim nedim bey.. tabi veririm..komşu olmak da isteriz,beni yanlış anlamayın sakın.. ama almanız
şart değil.. gülderen hanımla sorun olursa diye dedim..
kiralayabilirsiniz de.. hatta kiralamadan da faydalanabilirsiniz..

nedim-- sağolun.. konuştuk,haberi var.. hastalanıp,yatmanın ikimize de.. bu tarz bir faydası oldu..
ir-- hah hah hah.. çok sevindim..

telefon çalınca açtım..
ir-- efendim..
vahide-- gülderen hanım arıyor..
ir-- tamam,bağla..

Hiç yorum yok: