Translate

5 Mart 2012 Pazartesi

736.bölüm..



bir süre sonra.. merdivenlerden inerken.. 
ir--- aşkımm... 
tu--- canımm.. 
ir---- devasa küveti, kime yaptırdıysan.. harika olmuş.. bayıldım.. 
tu--- yatak odasına ,havuz yaptıracaktım da..tehlikeli olur dediler... 
ir--- tu--- hah hah hah... 
ir---- bu da idare eder canım.. yazın tarladan geldiğinde.. buz gibi suları, doldururum senin için...
mantomu tutuyor.. giydim... 
sarıldı arkamdan... kulağıma yaklaşıp... 
tu--- ben çok yorgun, olurum... yardım edersin dimi.. 
ir---- elbette,ederimm canımm... 
tuna araban da.. benzin az.. doldur da.. gideyim ben.. 
tu--- yine böyle sürpriz yapacağına ,söz verirsenn... 
dönüp..öptüm ,dudaklarını.. 
ir--- söz.. 
tu--- gitmem gerekmese,seni de göndermezdim amaa.. 
ir--- ayol,söylemeyim diyorum ama iyice.. şaşırdın ha.. 
emekliliğini, düşünemiyorum senin... 
tu--- hah hah hah... bendee... 
*****
ben,arabada bir sigara içtim.. o da benzini doldurdu... 
güneş ısıtsa da,rüzgar çok sert esiyor... ekinlerde..yemyeşil filizlenmiş.. 
toprak dahi görülmüyor.. göz alabildiğine
yeşil tarlalar... 
tuna kapıyı açıp, oturdu yanıma.. dağılan saçlarını ,eliyle düzeltti.. 
tu--- irem.. depodaki benzin..azalmış.. burada ki ,araçlara olur da....arabaya hasar verir diye.. tortulu gelince bıraktım....
yolda kalmazsın da.. giderken benzin al ya da.. kendi arabana geç..
gülerek... 
ir---- tamam,alırım.. telefonlu araba sende kalsın.. oyuncağını almayım şimdi.. 
ağa dedik, bağrımıza bastık.. güya.. 
 iyice pintileşti.. hem geliyorum, 
hem benzin vermiyor iyi mi.. 
tu--- hah hah hah... 
hareket edip..
evin oraya gelince.. durdum... 
tuna inerken... 
tu---  ben,pintiyim ama cömert hanımı buldum.. ağa şansı işte.. 
ir--- hah hah hah.. görüşürüz.. 
tu--- görüşürüz canım.. dikkatli ol.. 
*************
keyifli keyifli.. tunanın halini düşünerek,büroya geldim... nedim bey bekliyormuş... beni.. 
merhabalaşıp.. oturduk.. 
ir--- nasılsınız nedim bey.. 
ne--- çok iyiyim, irem hanım.. (dosya çıkarıp, koydu masama) benzinlik devir edilecek..imzalarsanız.. 
birde neslişah kara mevzusu.. var.. o da ,mutlu sona doğru hızla ilerliyor.. 
ir--- hıı.. benzinliğin ,devir edeceğini biliyordum da... kesinleştiğinden haberim yoktu.. 
tunayı aramamda, sorun yok değil mi.. son kez, sormak istiyorum da.. 
ne--- tabi tabi.. arayın... 
telefonun tuşlarına basarken... 
ir--- sizde ,diğer konuyu anlatın lütfen.. 
ne--- elbette... 
ahizeyi kulağıma tuttum.. araç telefonu çalıyor...
ne--- tuğrul beyle anlaşmalı oldukları için..  13 ünde kesin boşanırlar .. velayet de.. tuğrul beye verilir.. 
bizim taciz davasını ,iptal etmemizi istemiş..neslişah hanım.. bende,noterden  imzalı bir belge
istedim.. bir daha herhangi bir şekilde.. rahatsızlık verirse.. 
çeşitli yaptırımları ,kabul etmiş olacak..
tuna açınca.. bir dakika dedim ,nedim beye.. 
ir--- tuna, merhaba.. 
tu--- merhaba hayatım.. özledin mi beni..hemen aradın da..  
ir--- tabi ki.. nedim bey,evrakları getirmiş..imzalamam için.. 
benzinlik devri konusunda.. kararlımısın hala..
sormak istedim.. 
tu--- evet irem.. unuttum söylemeyi..imzala.. 
nedim bey.. ne zaman isterlerse.. çek ve tapu takasının, noterde olacağını bildirsin.. 
gülderen
hanımın haberi var.. oraya götürünce ..sana haber versin.... 
ir--- anladım.. hoşçakal.. 
tu--- öptüm goncam.. 
ir--- iyi dersler.. 
kapatıp.. 
tunanın dediklerini söyleyerek.. gösterdiği yerleri ,hayırlı olsun.. diye.. imzaladım.. 
uzattım dosyayı... 
ir--- neslişahın, talepleri.. anlaşma şartları neymiş nedim bey..ne istiyormuş.. biliyor musunuz.. 


Hiç yorum yok: