Translate

5 Mart 2012 Pazartesi

734.bölüm..


yedide uyuyunca ,sabaha karşı saat dört gibi.. gözlerim açılıverdi.... aa,tuna yanımda değil... 
doğruldum, hemen.. 
canımmm..  oturmuş.. ateşe odun atıyor.. arkası bana dönük.. 
 
kollarının altından.. sarıldım.. sıkıca.. 
ir---- canımm.. 
tu--- aşkımm.. ses mi yaptım.. yoksa.. niye uyandın.. 
ir--- bilmem.. sen neden buradasın.. üşüdün mü.. 
tu--- yok da.. oda,sıcak olsun dedim..  yat hadi, içerisi daha ısınmadı.. 
ir--- sen de,gel öyleyse..
 
 yatağa.. yatıp,yorganı iyice ,örttük üstümüze..omuzuna koydum başımı.. 
 
tu--- yatak yün,yer ahşap ama yine de..  soğuğu  hissediyoruz..
 iki kişilik ,yatak mı alayım..
 çek yat mı..
 
ir--- (gülümsedim.. ) çek yat ,olur buraya.. yatak koyacak ,uygun yer yok ki..
madem alacaksın.. banyoya da ,bir havlu dolabı al... 
 
tu--- istersen,yukarıya bir oda yaptırayım.. yada genişletelim burasını.. bir odamız daha olsun.. 
ir--- yok yok.. istemem.. burası yetiyor bize.. uzun kalmadığımız için.. gerekli değil yani.. 
anılarımıza dokunma.. değişmesin.. 
 
tu--- (öptü alnımı) peki canım... 
iremm.. nuri , terhis olmuş..  ben , arayacağım.. 
sen de, ara.. daha ne kadar küs kalabileceksin ki,hala olacakmışsın.. tebrik et.. tamam mı.. 
 
ir--- hımm.. aramayı,düşünüyordum zaten.. herşey ,üst üste gelince.. kaldı..
tu--- istersen ,akşam beraber arayalım.. 
 
ir---- olabilir.. büroya geldiğinde.. ararız.. numarasını aldın mı.. 
tu--- aldım... üç haftalık tatil de.. bitti.. yine koşturmacaya başlıyacağız.. 
 
ir--- ee.. öğretmek gönül işiydi.. dimi.. gençlerin arasına girdiğinde.. zamanın nasıl geçtiğini
anlamazsın... bir bakmışsın.. yaz tatili gelmişşşş... yasinle ,ziya .. 
gün sayarken.. biz seninle ,bir dubai kaçamağı yaparız dimi..  
 
tu--- (gülerek) inşallah,yaparız goncam... düğünlerden sonra..hasat işleri,başlar.. 
ir--- bitince,bir dubai daha.. 
tu--- hah hah hah... 
 
****
 
kahvaltıdan sonra... yola çıktık.. 
Adanaya gelinceye kadar.. ben bıcır bıcır konuştum,yine...
tuna da.. 
gülerek beni dinledi.. hava çok soğuk,yağmur başladı.. başka türlü insanın ruhu kararıyor.. 
son yolculuğu düşünürsek.. böylesi daha iyi.. 
 
evimize geldiğimizde,tuna duş yapıp... hemen giyindi..gitti.. 
 
ben çamaşır makinasını çalıştırıp... 
o bitinceye kadar da.. hazırlanarak..yemek yaptım.. 
 
büroya gittiğimde.. benim ,tatilin de..bittiğini anladım.. işler birikmiş.. 
hala da gelecek.. acele etmem lazım... 
 
 vahide hanım.. dosyaları getirdi,o anlatıyor.. bende imzalıyorum...
 
saat 11 gibi,telefon çalınca.. açtım...
 
ir--- bahadır holding,buyrun..
tu--- gonca hanımla ,görüşecektim.. 
ir---- (ahizeyi kapatıp) vahide hanım,biraz ara verelim... 
 
vahide hanım..tamam diyerek, çıktı..anladı kadın.. ben,gülünce.. 
 
ir--- gonca yok,ben yardımcı olsam...
tu--- önce,seni görmem lazım.. yani ,ölçülerinizi ..becerilerinizi bilmiyorum ki.. 
 
ir--- ne tarz ,bir hizmet bekliyorsunuz...beyefendi.. ve nereden arıyorsunuz .. 
bu kadar rahat konuşmanıza ,anlam veremiyorum da.. 
 
tu--- arabadann.. dediğin gibi,yukarıda oturamadım.. 
sabah ,taksiyle gelip senin arabanı aldım ergünden.. 
 
ir--- hah hah hah... nasıl bilmişim bak.. günün, nasıl geçiyor... 
 
tu--- ooo burası ,çok karışık.. çok kalabalık.. sakinliğe alışınca.. fazla sese dayanılmıyor.. 
sen nasılsın.. ağrın falan ,var mı.. 
 
ir--- sana, kolay gelsin.. ağrım var mı,bilmiyorum.. nefes almadan çalışınca.. anlamıyor insan.. 
halan gelmeden bitsin diye, acele ediyordum... 
 
tu--- yanii, kapat mı diyorsun.. bana ne ,bana ne.. 10 dakikam ,daha var..   
 
ir--- hah hah hah... bana ne ha,iyi.. konuş bakalım.. (sigara yakıp..arkama yaslandım.. ) seni dinliyorum.. 
tu--- (içini çekerek..) özledim seni.. nereye baksam,karşımdasın sanki.. 
 
ir--- ohoo.. bak,ben sanıpta gidip birisini öpme ha.. ben buradayım... 
tu--- hah hah hah... 
 
ir--- gel de,deme.. gelemem... 
tu--- gelemezmisiin..gelmezmisin.. 
 
ir---- ah aşkım ya.. istemezmiyim sanıyorsun... öğlen ,sen gel diyeceğim.. sana kıyamıyorum.. 
halan gelmeyecek olsa.. gelirdim çiftliğe.. goncayı da, getirirdim ama... 
 
tu--- sağol hayatım... getirirdin,biliyorum.. yemekten sonra ..dersim de yoktu.. iyi olurdu ama.. 
neyse.. öpüyorum seni.. hadi ,kolay gelsin ... 
 
ir--- bende öptüm..  
 
dıttttt..... diye sesi duyunca.. bıraktım ahizeyi,yerine... yine kaset geldi aklıma... kahretsin ya..
tuna sonunda, seyredecek bunu.. bende yokum.. engel de ,olamam.. 
 
halayı aradım.. ayşe açtı.. muazzez hanımı istedim... "bir dakika ,irem hanım.. veriyorum "dedi... 
 
mu--- irem kızım.. günaydın.. 
ir--- sağol hala.. nasılsın.. 
mu--- iyiyim şükür... bende seni arayacaktım.. kalp kalbe karşıymış..derler.. 
 çarşıya çıkmam ,icab etti..  bugün gelmesem olur mu ,diyecektim.. 
 
ir--- hıı.. öyle mi.. peki hala..sen bilirsin.. ne zaman istersen.. buyur gel.. 
mu--- sağol kızım.. haberleşiriz.. 
ir--- tamam.. öpüyorum halacığım.. hoşçakal... 
mu--- bende yavrum... 
 
kapatıp.. vahide hanımı çağırdım... 
 

Hiç yorum yok: