Translate

3 Mart 2012 Cumartesi

719.bölüm..


halayla,firuze hanım .. dua ettiler bize.. çok memnunlardı.. 
ziyaya,zuhale bayılmışlar.. samimiyetlerinden dolayı, anneyi babayı beğenmişler.. 
 
yasinin figenle ,gideceğini bilmediklerinden.. 
nasıl görüşeceklerinin, endişesi vardı ikisinde de.. 
 
tu--- ne üzülüyorsunuz.. uçakla ,gidip gelir yasin..
mu--- he doğru da.. biz ne yapacağız.. 
tu--- özlediğiniz de..sizi de..gönderirim  ... kalacak yer de var,nasılsa.. 
 
fi--- ev ev üstüne, olur mu ..oğul.. yasin,ben.. cık.. olmaz.. 
mu--- bende ,gidemem abinlere.. ayşe var.. 
 
ir--- (arkaya döndüm...)  abimlere ,gitmeyeceksiniz ki.. bizim, evimizde kalacaksınız.. 
tuna onu söylüyordu.. 
onlar ,sizi görmek için gelsinler... 
 
mu--- (gülümsedi ) e iyi o zaman... firuzeyle gider.. gezeriz biraz.. tamam mı, firuze.. 
 
fi--- ben ,Adanadan başka yere... hiç gitmedim ki.. muazzez hanım.. kayıp olmayalım.. 
 
ir--- olmazsınız.. hiç merak etmeyin.. ben ,tuna yada yasin götürürüz sizi.. 
 
fi--- allah muradınızı versin, yavrum.. işiniz rast gelsin.. avuçladığınız altın olsun... 
 
tu--- ir--- mu--- amiinnn... 
 
tu--- firuze hanım.. aynı annem gibi ,dua ettin... 
 
boğazım düğümlendi bir anda.. 
firuze hanım kısık sesle"öyle mi" diyebildi.. 
 
mu--- yengem de böyle mi söylerdi, ben hiç hatırlamıyorum da... 
 
tu--- yok, anlatamadım ben.. hani,annelerin  içten dilemesi vardır ya...anne gibi.. demek istedim.. 
 
mu--- evet öyle.. firuze,yasinden hiç ayırmadı..seni. sevginiz de denktir.. evlat gibi..
 
midem bulanıyor...  
ir--- (kısık sesle.. ) tuna biraz yavaşla.. midem kötü.. 
 
tuna sinyal verip.. durdu hemen... 
tu--- neyin var.. irem..ziyadan kompensan alayım mı... 
ir--- hımm.. iyi olur.. 
 
arabalar da arkamızda ,durmuşlar... tuna indi.. 
 
arkaya döndüm.. çabucak.. 
 
ir--- hanımlar.. konuyu değiştirebilir miyiz..lütfen..
benim mideme..
stres fazla geliyor,dayanamıyorum.. 
bulantım oluyor... 
tuna da,bildiğinden.. nedenini öğrenmek isteyecek.. 
 dediklerinizden sonra.. 2 yle  2 yi toplayacak.. sır falan ,kalmayacak ortada... 
sonuçları nasıl olur.. hiç ,tahmin edemiyorum.. şüphelenmiş gibi, konuştu çünkü.. 
çok uyanık,çözerse  ben ..mesul değilim.. 
 
fi--- tamam kızım.. tamam.. 
mu--- sen merak etme.. iyi ol ,gelinim.. 
 
tuna elinde ,eşantiyon kompensan kutusuyla geldi..  
tu--- al irem.. 
alıp, ağzıma koydum bir tane..
 
ir--- sağol.. üşüttüm herhalde.. iyi gelir bu.. 
hadi gidelim,sabırsızlananlar vardır...
 
tu--- isteyen gitsin,dedim ama bekliyorlar...
ir--- ziya geliyor.. 
 
camı açtım.. 
ziya küçük kese kağıdıyla,birşey uzatıp.. "ye bunu" dedi..
aldım...
ir--- ne getirdin.. ziya.. 
zi--- leblebi.. 
ir--- hah hah hah.. 
 
zi--- gülmesene..midene ,çok iyi gelir.. 
tu---sağol ziya.. bunun yanında iyi gideni de.. bana getirsen, ne iyi olurdu... 
 
zi--- (gülümsedi.. ) derhal abiciğim.. (içeri bakarak..) genç bayanlar,sizi benim arabaya davet ediyorum..
 valla ,nasıl gittiğinizi anlamazsınız... burada durum vahim..gibi..
 
mu--fi-- tu--ir-- hah hah hah... 
 
halam "olurr" demez mi.. 
tu--- halaa..  gidiyoruz,işte.. adam nişanlısıyla,gitsin.. sizin ne işiniz var,söyletmesene beni.. 
 
ziya ,arka kapıyı açtı... 
zi--- gel muazzezciğim.. aşkımızı kıskanıyor,tuna... sen aldırma.. 
 
tu--- ziyaa, bırak oğlum halama asılmayı.. 
mu--- amann.. çocuk ,asılsın bee... 
 
mu-- zi-- ir-- tu-- fi--- hah hah hah... 
 
elinden tutup indirdi.. iyi mi.. 
firuze hanıma da.. elini uzattı.. aa.. o da gidiyor... 
 
ir--- ya nereye götürüyorsun...
zi--- alem yapmaya.. gidiyoruz.. dimi kızlarrr.. 
 
mu-- zi-- ir-- tu-- fi--- hah hah hah... 
 
arabasına doğru yürüyorlar..
 
ir--- tunaa.. engel olsana.. ziya evlerini bile bilmiyor.. 
tu--- ne yapayım.. baksana.. alem yapacaklarmış.. asılsın dedi ,halam da... günah benden gitti.. 
 
tu--ir-- hah hah hah... 
 
oturup, hareket ettiler.. yanımızdan geçerken..
 
zi--- abii.. yasinleri boşver,free takılsınlar...
 halan ,evine çağırıyor.. yalnız bırakma beni.. allah sonumuzu ,hayır etsin..valla,niyeti bozmuş gibi.. 
 
tu--- ir-- hah hah hah... 
ay,onlarda nasıl gülüyorlar.. halam el sallıyor.. bize.. 
 
tu--- başlık parası isterim ,ona göre.. 
 
zi-- tu-- ir--- hah hah hah.. 
zi--- yakalarsan.. veririm... 
 
bastı gaza...bizde hareket ettik.. yasinde ,arkamızdan geliyor... 
uçuyoruz.. yol da bomboş.. 
ama ziyaya yaklaşabilmek ,ne mümkün...
 
tu--- kemerin takılı mı..irem.. 
ir--- evett.. 
 
leblebilerden ,verdim ağzına.. bende yiyorum.. çıtır çıtır... 
hani konuşmak da, zor olur ya.. 
yola odaklansın.. konu açmasın istiyorum... 
 
onbeş dakika da..Adanaya geldik... leblebiler hala bitmedi ve biz konuşamadık.. bir daha
yanıma leblebi alacağım ,valla iyi oluyormuş.. ama feci susadım... 
 
halanın evine doğru ,döndü ziya.. 
bizlerde arkasından girdik ,toprak yola..
neyse indik hepimiz... 
 
mu--- hah hah hah... 
tu--- çok mutlusun bakıyorum.. muazzez sultan.. 
 
mu--- he ya.. bu ziya çok muzurmuş.. kele.. 
fi--- zuhal de,az değil haa.. birbirlerini bulmuşlar...
 
zi-- zu--- hah hah hah... 
 
ya--- yolda araba değiştirdiniz.. ne oldu,ben birşey anlamadım.. 
zi--- senin gördüğüne bile ,inanamıyorum zaten.. normaldir yasin... geçer ,merak etme..
tu--ir-- mu--fi--fig-- zu--zi-- hah hah hah... 
 
fi--- çok eğlendik ,oğlum..
ya-- nasıl.. 
mu--- hadi gelin.. öğrendim,fıkrayı .. anlatırım size de.. 
zi--- aa, muazzezciğim.. olmaz... o size özeldi.. tuna başlık parası,istedi... 
birde duyarsa.. evlenin, der bak... 
 
tu--ir-- mu--fi--fig-- zu--zi-- ya-- hah hah hah... 
 


Hiç yorum yok: