Translate

26 Mart 2012 Pazartesi

1107.bölüm..



askılı, dekoltesi bol geceliğimi orada bırakmışım..sessizce.. üstümdekileri çıkarıp.. giydim..
biraz abartılı  sahne kostümü gibi,oldu..
yün çoraplarım görünüyor da,çıkaramayacağım doğrusu.. o da kusur kalsın..
 başımı öne eğerek.. saçlarımı tam tepeden toplayıp,ördüm..
kıvırıp,ucunu sıkıştırdım..kuş yuvası taşıyorum sanki..

tu-- assolistim nerede kaldın.. seni bekliyorum..
eteğimin ucunu tutup..
yana doğru - güya sahneye çıkarcasına edalı edalı..-yürüdüm..
tuna hem alkışlıyor, hem ıslık çalıyor.. sonra da kahkahayla gülerek
tu-- buraya gell..  bak sahneye halı serdim senin için..yün çorapların da,nefis..

geldim karşısına..
ir-- tuna ağa.. nefis olan,benim.. sen,sesime odaklan..
tu-- hah hah hah..orası muhakkak ama dikkatimi dağıtacak,çok unsur var..
yabancı değiliz..yanıma otur da söyle..

oturdum,içkilerden birer yudum aldık..
 arka arkaya söylerdim şarkıları.

ir--
http://www.izlesene.com/video/ferdi-tayfur-benim-gibi-sevenler/880899
http://www.izlesene.com/video/ferdi-tayfur-bir-sokak-cesmesi-klipte-kemal-su/1431878
http://www.izlesene.com/video/vahdet-vural-sikayetim-var-kaderden-yana/2923263

bitirdiğimde bir meyve verdi ağzıma..
tu-- çok güzeldi,çok içten söyledin.. perişanım,sarhoş oldum..

ir-- ( gülümseyerek ,ona dönüp.. )
sağol,ben söylerken boş durmamışsın.. şişe bitmiş..şarhoş olduysan,bırak kendini.. dök içini rahatla.. anlat dinliyorum..

tu-- (elini uzatıp,yanağımı okşadı ) ben anlatanlardan değilim..  kendimce çözümsüz..en dertli,dibe vurmuş zamanlarda..herşeyi paylaştım diyebileceğim bülentle dahi..sınırım vardı.. çocukluğu,ilk gençliği atlatınca.. şartlara alışıp,hayatımı yaşamayı öğrendim..canımı acıtacak herşeyden uzak durdum,kendimi engellemek için de..okudum ve yüzdüm.. almanca,fransızca ve dans öğrendim.. meditasyon,koşu..girdi hayatıma.. çok yer gezdim,dolaştım.. çok çalıştım,tez hazırlarken..yeni insanlar,topluluklar tanıdım.. kütüphane de yaşadım diyebilirim..o kadar kişinin içinde,sadece marufu kabul edebildim..

ir-- ne oldu.. niye sustun..
tu--(bardağından bir yudum aldı ) hiç..bitti..

ir-- nasıl bitti.. marufla arkadaşlığınızı ve amerika maceranı hiç bilmiyorum..
sanırım,bıraktığı bir iz var..ve gönül meselesi gibi geldi..
tunaa,bana anlatmayacaksın da kime anlatacaksın.. aramızda sır kalmasın..
üstünden çok zaman geçmiş..
genç,bekar ve bağımsızdın.. artık hükmü yok..
(gülerek ) anlat lütfen,sana karşı kullanmayacağım..söz..

tu-- anlatmayışım,güvensizlikten değil.. değecek birşey yok..gönül meselesi de,bana ait değil..
emin olabilirsin ki.. ben sadece seni sevdim..aşık oldum..
hiçbir kadın kalbime girmedi,asla.. iz bile bırakmadı..özetlerim ama bak,söz verdin unutma..

ir-- tamam tamam..
 
tu-- master için gittiğimde,çevreyi tanıdığım için.. daha rahattım..
üniversiteye yakın bir ev ..bir de,araba kiraladım.. gezdim dolaştım.. new yorku keşfettim..
okul açıldı.. gündüz dersde.. gece  eğlence mekanlarındaydım...epeyce bir süre böyle devam etti..
 dersler ağırlaşınca,gecelere ara verip.. eve kapandım.. sınavlardan,sunumlardan yüksek puanlar alınca.. sınıftaki öğrencilerle yakınlaştık..öğrencilerin en küçüğü de,marufla benim bu arada..
herkes kariyer yapıyor,işleri var..çalışıyorlar..aklı başında ve makul insanlardı..
dünyanın çeşitli yerlerinden gelmişler.. ekonomik özgürlükleri var..neyse daha samimi olduk..
hafta sonlarında kaldıkları yerlere davet ediyorlar..yenip,içiliyor geç saatlere kadar..fikir alışverişi,
ders anlatma.. genel kültür ve pratik için ideal yani..
maruf otelde kalıyor ve bir nevi o da yalnız..noel de.. annesi çağırmış,illa beraber gidelim..
birkaç gün,ziyafet çekelim kendimize ..bu karda, evde yalnız başına ne yapacaksın dedi..
kabul etmek istemediğimden,hiç aklımda olmamasına rağmen..
hawai ye gideceğim,orası sıcak dedim..
tamamm,ikinci gün bende gelirim demez mi.. mecburen gittim..
(eliyle koluma,omuzuma dokunup)üşümüşsün..

ir-- hayırr.. anlat anlat..
tu-- (içini çekerek ) hava sıcak,ortam güzel.. otel müthiş.. deniz,kum havuz..biz on gün tatil yaptık.. ve döndük..
ir-- çok kısa geçtin ya..

tu-- (gülerek) detayları tahminine bıraktım..ikinci yılın ortasında,toplantıya ben çağırdım..
hava uygundu, yakın bir mesire yerinde buluştuk..kebap yaptım ve yedirdim..
çok beğendiler.. geç vakte kadar,konuştuk güldük .. ayrıldık..
maruf gelememişti..onun hakkını,otele  götürdüm.. kapıyı açtı ama bir tuhaf..
içeri girmemi istemiyor gibi.. müsait değil herhalde diyip,verdim ve döndüm evime..
ertesi gün gayet pişman bir ifadeyle.. geldi okula.. özür dilerim,seninle konuşmam lazım gel dedi..yürüdük biraz.. bende niye özür diliyorsun,ne var ki bunda diyorum..
meğerse hawai tatilinde,beraber olduğu bir kız varmış içeride..
parası ve mevkisini belli etmemek arzusuyla..kimliğini gizleyip..kıza tuna karayım demiş.. ama serseri adresini doğru söyleyince... kız bulmuş bunu.. maruftan hamile olduğunu iddia ediyormuş..
kimliğini gösterse de,inanmayıp.. sen tunasın..babalığını kabul et,yoksa okuluna gider rezil ederim seni.. ailem beni istemedi,yanında kalmaya geldim diyormuş..   ne yapman gerekiyorsa yap..adımı temize çıkar ..
bu meseleden dolayı..okulda tuna diye beni bulursa, seni yakarım dedim..

ir--- vay (......... ) vay.. ilginçleşti hikaye..
 


Hiç yorum yok: