Translate

26 Mart 2012 Pazartesi

1080.bölüm..



ufuk oturma odasında tv seyrederken..
pantolonumu ,gömleğimi giydim..
yüzümü temizleyip,hala ıslak olan saçlarımı dağıttım..

mutfağa giderken.. oturma odasının kapısında durup..
ir-- ufuğum acıktın mı..
ufuk-- hayıyy..
ir-- susadın mı.. ayran yapabilirim istersen..
ufuk-- yok.. istemem..
ir-- meyve ?
ufuk-- soymak istediğin biyşey mi vay,iyem.. babamda böyle yapıyoy da..

ir-- hah hah hah.. hayır yok.. misafirimsin ya,ben ondan soruyordum..
pardon.. sen seyret hadi..

gülerek mutfağa gittim..
kendime kahve pişirdim,içtiklerimden hiç birşey anlamadım çünkü..çantamdan sigaramı alırken..

ir-- balkondayım ufuk..
ufuk-- gelebiliy miyim..
ir-- tabi.. yoksa senin söylemek istediklerin mi var..
ufuk-- (başını salladı ve yanıma geldi ) evet ama ayamızda kalacak..
ir-- (başını okşadım ) neden,gizli mi.. kim duymayacak mesela..
ufuk-- babam..
ir--gel bakalım..

balkona çıkıp,karşılıklı oturduk..
ir-- buyur,seni dinliyorum.. (sigaramı yaktım) bir haftada ne oldu ,anlat  hadi..

ufuk-- havaalanında aylinle kayşılaştık.. doğyu söylemişsin..
bana küsmemiş,sayıldı öptü..çok sevindi.. babamla tokalaştılay..
 odasına davet etti.. bana yenkli kalemley almış,kağıtta veydi..yesim çizeyken onlayda konuştulay..

ir-- ee,konuşamazlar mı..  aramızda kalmasını istediğin ne..onu anlamadım..

ufuk-- babam,annemi seviyoydu.. boşandılay.. aylini seviyoydu,ayyıldılay..
şimdi de elayı seviyoy.. ya ondan da ayyılıysa.. biz niye taşındık ki..yıl sonu gösteyisine o kaday da hazıylanmıştım..sen gelecektin,aylin gelecekti..Mersine eşya götüymeye geldik dedi,babam..
biyde evlendiğini söyleyince..aylin çok üzüldü.. ben okula gidecekmişim,o da çalışacakmış.. elayla kalacakmışım..
ben annemi özledim,onun yanında kalıp.. okuluma gitmek istiyoyum dedim
hayıy,kalamazsın..annen buyada değil dedi..

ir-- canım benim.. babanın.. annen ve aylinle ne yaşadığını bilemeyiz değil mi..sevmiştir mutlaka ama
ayrılmalarını gerektiren durumlar olmuştur.. onun da üzüldüğüne eminim..
 yılsonu gösterisi senin için,çok önemli tabi..  ama gelecek yıllarda da olacak.. o zaman seyrederiz seni.. aylinde gelir mutlaka..
baban daha iyi biliyordur,annenin İstanbulda olmadığını..
 özlemen doğal ama kalman değil..
baban senin velayetini almak için..niye o kadar uğraştı.. sanıyorsun..çünkü gerekli gördü.. seni çok seviyor..
iyi bir gelecek vermek arzusunda, o yüzden çalışması lazım..
sıcak ve mutlu bir aile ortamında büyümeni istiyor,bir tanem..
 bu dediklerini duysalar,çok üzülürlerdi.. hani,sevmiştin.. elaya
 bir şans verecektin..
oysa o sana sürpriz yapmak için,çırpınıyor..nevresim takımı almış..
bana odasını hazırlıyorum ufuğumun dedi ..

ufuk-- ........ hi-manli mi..
ir-- bilmiyorum,sürpriz ya söylemedi.. sen hi-man mi seviyorsun..
ufuk-- hıı,ayı yogiyi de seviyoyum..
ir-- timsahını da getirdin mi.. hani kocamandı ya..
ufuk-- (gülerek ) getiydim..

ir-- bak,diyorum ki.. hani yeni evinize gideceğiz ya,şimdi.. elayla baban eşyalarınızı yerleştirip.. yorulmuşlardır..
 eğer nevresim takımı hi-manli değilse ..odanda eksikler olsa bile..
teşekkür et,çok beğendim de.. mutlu olsunlar, tamam mı canım..

ufuk-- tamam da.. babam bana yalan söyledi..
ir-- yalan mı,ne konuda.. yanılmış olabilir misin..
 
ufuk-- aa,amcam geldii..
başımı çevirdim ,sahiden gelmişler.. tuna indi,geliyor..
ufuk-- amcaaa.. geleyim mii..
tu-- gel hadi..
ir-- yalan diyordun,ufuk..

ufuk-- (sandalyeden indi ) ela,sen ve ben olacağız demişti..
 geliyken, uçan biy leylek göydük..bu leyleğin arkadaşlayı.. sana biy kaydeş getiyebiliyley dedi..
bu yalan değil mi..

ir-- ben biraz yorgunum da,yalanı anlayamadım..

ufuk-- uff iyemm.. ben kaydeş istemiyoyum.. ama söyleyemedim..
babam biyaz saf galiba..  leyleklerin bebek getiydiğini sanıyoy..
 ondan ayamızda kalsın dedim..

gülmemi bastırıp..
ir-- peki,aramızda..
ufuk-- tamamm..

*********

bir kaç dakika sonra,tuna geldi..  mutfaktayım..
fincan yıkıyorum diye,kapı aralıktı.. kendi kendime de gülüyorum hala..

 tu-- (kapatıp) iremm..
ir-- tuna ne bağırıyorsun,buradayım..

tu--(gülerek ,eğildi bana bakıyor )  niye karşılanmıyorum..
ir-- (gülümseyerek elimi,kurulayıp yanına gittim ) afedersin ağam..taviz vermeyim demiştim.. (öptüm yanaklarını )
 


Hiç yorum yok: