Translate

28 Şubat 2012 Salı

615.bölüm..

nasıl uyuduğumu bile,bilmiyorum...
sabah,yedi de  uyandığımda..külçe gibiydim... ama kalkmalıyım..
misafirlerim var..

.duştan çıktığımda.. tuna da uyanmıştı...
ir--- günaydın...

tu--- sana da.. goncam.. büroya ,gitme istersen..
ir--- olmazz... işim var..  beraber gidelim.. ama önce kahvaltı hazırlamalıyım ..
tu--- acele et,öyleyse... hazırlayalım..

on beş dakika sonra... ikimizde.. giyinip... ayaklarımızın ucuna basarak..indik merdivenleri..
iyi kimse kalkmamış daha...tuna sobayı yakarken.. bende mutfağa girdim...

ses çıkarmadan,masayı donattık.. çay da hazır.. iki bardağa doldurdum.. fısıldayarak..

ir--- tunaa.. hadi otur..
tu--- bir dakika.. kapıda birisi var.. anahtar sesi duydum sanki..

gidip dış kapıyı açtı... bende eğildim,bakıyorum..

 tuğrul ve aylini görünce...
tu--- günaydın...
tuğ--- sizede.. anahtarın sesini mi ,duydun...
tu--- evet..
tuğ--- güya sessizdik...

gittim yanlarına...
ir---  kahvaltı hazır.. buyursanıza... niye bekliyorsunuz..

içeri girdiler.. nereden geliyorsunuz, demedik tabi.. ama yürümüşler anlaşılıyor..
üstleri ,saçları ıslanmış biraz... kamufle mi acaba diye
 düşünürken..  gülerek,kınadım kendimi..

tuğrul abi.. arkasında tuttuğu çiçekleri.. bana verdi.. belli,bahçeden koparmış...

tuğ--- bunlar sana,gelin..
ir--- abimm... sağol.. çok naziksin... günaydın aylin..

ay--- günaydın.. hava mis gibi..yağmur da,yağıyordu.. çevrede,gezdik biraz..
tu--- iyi yapmışsınız... sobaya yaklaşın.. şemsiye alsaydınız ,keşke... 

tuğ--- üşümedik.. tuna,yeni hızlandı..yağmur..

sobada saçlarını kuruttular...
tuğ---ufuk kalkmadı mı..
tu--- yok.. uyuyor..hadi masaya gelin..

onlara da, çay doldurdum..
kahvaltı ediyoruz...

ir--- nasıl aylin,burayı beğendin mi..
ay--- çok beğendim,irem..istanbulun, koşturmacasından sonra..
bayıldım...  tabiat olağanüstü ,dinlendiriyor insanı...

tuğ---   ben bile...toprağın kokusunu ,özlemişim...
tu--- buraya gelin,öyleyse...
tuğ--- çok zor.. tuna.. biz alışmışız,oraya.. burada yapamayız..
ay--- ...................
tu--- siz bilirsiniz ama buraya da alışılır..
ben,hiç zorlanmadım mesela..
yasini bilirsin.. o da, dönmüş.. ana ve Adana kokusuna hasrettim diyor...

tuğ---yasin?
ir--- ben onları da,çağıracağım.. tuna.. özlem giderirsiniz.. olur mu..

tu--- (dikkatli dikkatli ,baktı bana... ) olur da.. neler olduğunu.. önce ,bana anlat istersen...
ir--- ne olacak canım... birarada olalım istedim...

tuğ--- yasin,amcamın evlatlığı ... yasin mi.. hani sormuştum..
tu--- evet o...
tuğ--- çağırın tabi.. görüşmüş oluruz bizde... yıllardır görmedim...ne yapıyor ,burada...
tu--- mobilya mağazası açmış...

çay bardaklarını doldurmak için.. mutfağa gittim...  neyse tuna gelmedi,peşimden...
ufuğum tam zamanında uyandı.. babaa.. amcaa diye cıvıldıyor yavrum...

geldim salona...
ir--- günaydın,yakışıklımm..
uf--- günaydın,iyemm..

bardakları verip... kucağıma aldım ufuğu.. öptüm..
ir--- iyi uyudun mu...
uf--- uyudumm..
ir--- o zaman.. kahvaltını yap.. üstünü değiştir.. sonraa..

uf--- payka mı gideceğizz.... yaşasıınnn...
ir---- hayırr... benimle büroya gel de... yakışıklı delikanlımı, görsünler...
uf--- hıh hıh hıh.. ben delikanlı mıyıımm..
ir--- evveett...
gıdıkladım.. ayaklarını..

ay--- ufuk.. gel,yüzünü yıkayalım.. öyleyse..
uf--- anne,iyeem bıyakmıyoy kii ..
ir--- tamaam.. bıraktım.. git hadi..

aylinle.. el ele tutuşup.. banyoya gittiler..
abimde arkalarından.. bakarak..

tuğ---  erol beyle,beni mutlaka görüştürün..
tu--- peki, duruşmam var..  adliyeye gideceğim zaten.. sen de, gel..

tuğ--- tamam.. dayanamıyorum.. artık.. ne olacak sa,olsun.. bitsin bu işkence..
hissemi sattın mı..
tu--- hımm.. ahmet abiye.. satış yaptım.. seni,holdinge de.. bulaştırmadım,bildiğin gibi..
burayla ilgili .. hiçbirşeyin kalmadı.. sayılır..
yine de.. hissedarsın bu eve.. dava açsa kazanır..

tuğ--- .................

tu--- ben dayıyla konuştum,tuğrul.. değişen birşey yok ,malesef..
ufuğun hisselerinden dolayı,size komşu olur .. hiç karıştırmayın ortalığı  dedi.. ama yine
sen de.. konuş..
tuğ--- .....................

ir--- fatmayla hüseyinle.. konuşmaya gidiyorum...
tu--- beni bekle..
ir--- giderdim ya..
tu--- eminim canım.. bekle..

ayağa kalkıp.. cekedini giydi...

tuğ--- hah hah hah... kaçamadın...

ir--- (güldüm... ) evet ama.. hiç bir şey ,öğrenemeyecek..
tu--- o kadar ,eminsin yani..
tuğ--- yaşa gelin...

tu--- sen kimden yanasın..abi..
tuğ--- kimden yana olacağım,iremden tabi..
ir--- aslan abim..
tu--- iyi ,öyle olsun... buyrun,irem hanım... gidelim...
ir--- gidelim, beyefendi..

ufuk koşup geldi.. giyinmiş.. taranmış misler gibi..
kapıya sırtını yapıştırdı... kızgın kızgın da ,bakıyor...

uf--- beni unuttunn... iyem..
ir--- unutmadım...  amcanla düello yapacağız da..

tuğ--- hah hah hah... gel oğlum gel.. menzilden çık... bunlar tehlikeli ...

uf--- ne diyoysun iyemm..
tu--- birazdan geleceğim diyor,ufuk.. koş koş.. yemezsen.. gelemezsin..
uf--- tamamm..
 

Hiç yorum yok: