Translate

28 Şubat 2012 Salı

613.bölüm..

onlar gidince salona girdim.
 oyuncakları toplayıp.. odaya götürdüm...

çayları doldurdum.. yeniden..
sohbet ederek.. içiyoruz..

ir--- yarın nereye gitmek istiyorsunuz,abi..
er--- halama gideriz... irem.. sonrada.. Adanayı..Mersini,gezelim diyorum.. gece.. döneceğiz..
ir---- kalamaz mısınız.. ya..

ay--- benim mutlaka dönmem lazım,irem..
er--- bizim de..
ah--- bir gün kalınır mı.. kebap yedirmeden.. göndermem..

gö--- tadı damağımızda.. kaldı,ahmet bey.. ama bu seferlik böyle olsun..
ne--- yarın öğlen gelin,öyleyse...
er--- ne gerek var.. nermin hanım.. siz çiftliğe gelin.. biz sizi ağırlayalım..

ir--- evet evet... anne.. sizde gelin..

ah--- sen ,işe gitmiyecekmisin yoksa..
ir---- gider,gelirim.. baba..

ah--- siz gezeceksiniz.. uğraşmayın şimdi.. buraya gelin...
ir--- aman baba.. yemekten sonra.. abimler gezerler.. kebabı,yine sen yapacaksın zaten...

er--- gö-- ah-- ne-- ay-- hah hah hah...

ir--- ne yani.. yalan mı.. usta dururken,çömezlere kebap mı yaptıracaksın..
ah--- tamam tamam...


kapı tıklatılınca.. koşup açtım ,hemen...
tuna ve abim gelmişler..
tu--- irem.. hadi..
ir--- tamam.. çocukları getireyim ben..
tu--- eren alsın..

içeri girip.. geldiler dedim..kalkıp.. vedalaştılar..
.
çocukların üstlerine battaniye verdi annem.. teşekkür ettiler.. aceleyle dışarı çıktık...
tuğrul aylin ve ufuk benim arabadalar.. bizde tunanın arabasındayız..

el salladık babama... tuğrul abimle ,aylin arkamızdan geliyorlar...

er---  tuğrula..ben  ısrar ettim,aylini de..getirmesi  için.. ufuk ,aile olarak benimsesin istedim...
çocuk anne diyor.. ama aynı yerde görmüyor...

tu--- öyleymiş.. söyledi..  abim ,tedirgin ...ufuk ve bizim açımızdan...  otele gitmek istedi..
er--- ee..
tu--- bende sen bilirsin ,buradaki evde de kalabilirsiniz dedim..

er--- (arkasına dönüp baktı) ama geliyorlar.. arkamızdan...

tu--- ufuk var ya.. aylinle de ,konuşacaktı... onun için.. yalnız olsunlar istedim..

er--- öfffff.. öf.. uğursuzdan,kurtulamadı gitti.. tuğrul ,hiç görmediğim kadar..mutlu..
işinde başarılı..
hayatına
bir düzen geldi.. aylardır,içki içmiyor...
nikahlı yada nikahsız... ne fark eder ki..
beraberler işte... ne diye çekiniyor ,daha.. anlamıyorum..

tu--- abi.. kalmayın demedim ama ben anlıyorum onu..

ir--- tuna,yarın öğlen çiftliğe gel.. babamlarda gelecekler.. kebap yapacak bize...
 işin, biter değil mi..
tu--- biter biter... sen gidecek misin,büroya...

ir--- evet, sabah giderim... kıymayı hüseyin mi,alsın.. ben mi.. alayım..
tu--  el kıyması olsun diyorum.... çiğköfteliği de.. hazırlar... ben yoğururum.. söyleriz hüseyin halleder..

arkaya dönüp..
ir--- abii.. gideceksin ya..halamı da getirsene.. mutlu olur,hepimizi bir arada görünce.. özlem gideririz..
er--- olurr.. getiririm..

ir--- tunaa..
er--- gönül,bak bak..   ..muhallebi kıvamına getiriyor..şimdi..
arkasından.. istediğini söyleyecek ...


tu--- hah hah hah...

ir--- aşkolsun ya... söylemiyorum işte... kendim yaparım..
tu--- sen söyle,hayatım..sütlaç kıskandı...

ir--- tu-- gö-- er--- hah hah hah...

er--- hayret müge uyanmadı..
gö--- çok yorulmuş,uykusuz kaldı tabi.. perişan baksana..
er--- e bizde uyutmayalım...gidince..
gö--- olur mu,eren.. kıyamam..kızıma..
er--- ....................

çiftlik yoluna, döndük... sarsılıyoruz biraz... yağmur da ,atıştırmaya başladı...

ir--- aa.. evin ışıkları niye ,açık tuna...
tu--- fatma var...  yatakları yapıp,yiyecek birşeyler hazırlasın diye... evden,aradım..
tuğrullar kalmaya karar verirlerse.. daha kolay olur diye ,düşündüm...

ir--- canımm.. ne düşünceli ,bir kocam var allahım... gerçek misin sen..

öptüm yanağını.. ruj izini ,sildim sonrada..

er--- öhö öhö ,yani..
ir--- ne, abi.. gerçek mi diye, kontrol ettim ...

tu--- er-- gö-- ir--- hah hah hah...

arabalar evin önünde,durunca... indik.. hala gülüyoruz ama...
tunanın yanağında biraz daha,ruj izi  varmış...ışıkta gördüm..siliyorum aceleyle...

abimlerde indiler...
tuğ--- ne oluyor.. orada..
er--- ohhoo.. ne olmuyor ki.. çok şey,kaçırdın tuğrul..

kapı açıldı...o sırada..  fatma hoşgeldiniz diyor..
tu--- bırak irem... kalsın... hadi hadi buyrun..içeri.. çocuklar üşüyecek...
,
" hoşbulduk... fatma.."
diyerek,içeri girdik...

fa--- çocuklara aşağıdaki odayı  hazırladım... tuğrul bey..
tuğ--- sağol fatma..
er--- müge yatabilir mi..

fa--- yatar,beyim söyleyince.. yastıkları getirdim.. düşmez yani..
er--- tunaaa,gerçek misin sen... öpeceğim buraya gelll..

kahkahayı duymalıydınız...


Hiç yorum yok: