Translate

26 Şubat 2012 Pazar

600.bölüm..

birkaç basamaktan çıkıp.. eve giriliyor.. ergün abim sigortaları değiştirmiş.. bizi görünce sevindi tabi..
zuhalle ziya da,temizlik malzemelerini balkona koydular..
 ev bomboş  ama güzel allah için..geniş.. ferah...
mutfak, balkonlar ve salon.. çok kullanışlı..
sigaraları yaktık.. geziyoruz ... oturacak yer yok ..  iyi ki elektrik varmış.. 
 
biraz sonra zil çalınca..  
 
ir--- kim gelebilir ki.. 
zi--- niye bana bakıyorsun..irem... bu evi kimse bilmiyor...diğeri olsa.. neysee... 
 
ir---- kız zuhal.. sustursana... ne diyor bu... 
zu---  (gülerek) senin için söylüyor..irem....
 
ziya kapıyı açınca... zuhal de gitti.. 
 
üst kattaki komşularıymış... teşekkür ettiler.... altı tabure ve çay geldi...
termosu da göndermiş.. kadıncağız.... 
salondayız... ziya tabureleri verdi hepimize... zuhalde çayları ikram etti...  içiyoruz.. 
 
ir--- oh valla... ne iyi komşularınız var..
zu--- öyle.. onlar üçyıllık evlilermiş..bir bebekleri var... benim  de,ikinci görüşüm bu..
 
zi---  necati ,ssk da çalışıyor... o söyledi.. zaten,bu evi... 
ev sahibimiz de...hemşire.. 
ev alana kadar..
buradayız.. kısmetse... çıkmam dedim.. 
 
er--- ziya sigortalar tamam... kapı ,kilidinin değişmesi lazım...  iki de armatür  alacaksın.. onlar
kullanılacak gibi değil... unutturma merdivenle.. darbeli matkabı da getireceğiz... 
 
zi--- tamam ergün... ben anlamam.. sen seç, alıp.. getirelim... 
anten kablosunu,oturma odasına  indirelim dedi zuhal.. baktın mı.. dama... 
er--- baktım.. haftaya  hepsi biter.. 
 
zi---- inşallah... ali, mehmetin  kamyoneti .. sordun mu.. 
 
al---- sordum, olur dedi.. evinin adresini ve yedek anahtarı da ,verdim... 
cuma gecesi...iki hamalla beraber,gelecek... 
 
zi---- sağol.. perşembe gelmeye çalışırım... gelemezsem... taşırlar artık... 
buranın yedeği de, ergünde... 
er---- merak etme .. bende giderim... getiririz... 
 
 
zuhal çay koyuyor.. termostan... 
 
tu--- sağol zuhal...çay ,iyi geldi.. 
zu--- afiyet olsun tuna... bu fason oldu... benim çayımı ,içmeye de bekleriz...
tu--- inşallah... 
 
zi--- zuhal sana kalmadı mı... bardağını getir.. paylaşalım... 
zu--- evde içtim, ziya... sen iç..
zi---- aaa ,valla olmaz.. 
paylaştılar çayı.. 
 
***********
zuhal  elinde metre ..kağıt kalem... mutfağa gidince... bende gittim... 
alt dolapların iç ölçülerini aldı... bende yazdım... kapitone dikilecekmiş.. 
 tezgahın üstüne çıktığında ... 
ziyada bardakları getirdi.. yıkıyor.. 
 
ir---- hamaratız bakıyorum... 
zi---- (gülerek...) bunun için diyorsan... zuhalin işi olduğundan ,yapıyorum... 
hiç hamarat değilimdir... el becerim.. pek,yoktur...
 
suyu kapatıp... elini kuruladı.. 
ir--- hıı, desene allah çene vermiş.. gerisini koyvermiş.. 
 
zi--- ir--- hah hah hah... 
zu--- irem... konuşmaa... kendine bak sen... 25 e.. 40.. yazz.. 
 
elini uzatarak... 
zi--- yaşa zuhalimm... tut elimi, indireyim seni... 
zu--- .. ben inerim... ziya.. sağol..
 
ir---- ben çıkıyorum..  ziya , kekliği yakala...
zi---- hah hah hah... 
zu--- iremmm... 
 
ben kıkırdayarak... mutfaktan salona girdim... 
 
ir---- ev eşyası olmayınca... soğuk hissediliyor... 
tu--- üşüdün mü.. 
ir---- yok yok... zuhal,ölçüleri  alsın da.. gideriz... 
er--- isterseniz.. ben götüreyim sizi.. tuna yorgunmuş... hem aliyi de ,bir yere bırakacağım...
ir--- olurr.. sana zahmet olacak ama.. 
 
çıktık salondan.. mutfak da,ziya var.... zuhal yok... 
 
ir---- zuhall.. nerdesin... 
zu--- oturma odasında... gömme dolabın ölçüsünü alıyorum....
 
zi----ne oldu.. 
er--- ben götürüyorum ,ziya... 
geldi hole... 
zi--- olur mu..ergün... ben götürürüm... 
 
tu---- ziya siz işinize bakın.. hayırlı olsun.. güle güle oturun... sonra geliriz yine.. 
zi---- sağol abi.. a r o... zuhall.. 
 
zuhal geldi odadan.... 
zu--- nereye..böyle... 
tu--- gidelim zuhal...  ergün bırakacak bizi.. 
 
ben öptüm zuhali... 
zu--- beni götürmüyor musun ergün... 
er---  işim var ,demedin mi.. 
zi--- ben getiririm zuhali..
er---- tamam...
 
tokalaştık .. bizi yolcu ettiler...
el sallayıp.. ayrıldık oradan... 
 
arabamızı alıp.. eve geldiğimizde... saat 11 di.. 
ikimizde, nasıl yattığımızı ..uyuduğumuzu bilmiyoruz... niye yorulduk bu kadar.. 
onu da bilmiyorum... ya ..
 
 
*******************
sabah 
mahmur mahmur esnettim vücudumu... aylardır, ilk defa saat sekizde uyanma lüksüm olabiliyor..
kıyamam
tunam uyuyor.... daha..
 
rüyam aklıma gelince gülümsedim.. bilinçaltı işte..
 zuhal
keklik olmuş... ziya da avcı...  kovalıyordu..
kanatlı olan zuhal olunca--şu aşamada - ziyanın hiç şansı yok diye geçirdim içimden.. 
 
 
usulca kalkıp.. giyindim... 
anahtarımı da,alıp.. çıktım evden...
 büroda.. . vahide hanıma
gerekenleri söyleyip.... birkaç  telefon görüşmesi yaptım... 
 
gazete ve kahvaltılık birşeyler alıp.. eve döndüm..  
 
sessizce valize gerekenleri koyduktan sonra.. 
gülümseyerek kahvaltıyı hazırladım.. krepleri yaparken.. kokusu tunayı uyandırdı zaten.. 

Hiç yorum yok: