Translate

25 Şubat 2012 Cumartesi

577.bölüm..

noter de,bir saatten fazla kalmışızdır herhalde..

gülderen hanımın bölümündeyiz... çay ikram etti bize... ama içemiyorum ki..
tunayla konuşuyorlar onlar.. bende nedim beyin gösterdiği ,yerleri ..belgeleri imzalıyorum...
kemal bey de.. ücret ödüyor,devamlı..
tuna dolma kalemi görünce,çok memnun oldu tabi....
ama imza atmaktan elim yoruldu,inanın...

ne---- tamam.. irem hanımı dinlendirelim.. tuna bey.. sizi dışarı alsam...

tu--- peki.. geliyorum... irem,kalemi alabilir miyim...
uzattım...
ir--- tabi..

 konuştuk.. gülderen hanımla... öyle candan ki.. tunanın işyerini taşımasına gerçekten üzülmüş..
ama büyüyerek.. faaliyetini sürdüreceği için de ,bir o kadar sevinmiş.
beni de kutladı... bu arada..
tuna beyin ,sana .. ne kadar güvendiğinin kanıtı dedi..
gururlandım tabi..

cengiz bey de.. geldi... tunayla evin satışını gerçekleştirdiler...
tokalaşıp.. gitti.. parasını öğlenden sonra, alacakmış bürodan...

nedim bey, beni de çağırdı... son bir iki prosedür içinmiş..

tuna gülerek.. kalemi uzattı...
tu--- hayırlı,uğurlu olsun... at imzanı, bahadır holding kurulsun.. daim olsun..
"amin "diyerek.. alıp attım imzamı...
nedim ve kemal beyler de.. tebrik ettiler.. tokalaştık onlarla da...
gülderen hanımda.. mühürleyip... bahadır holdingi resmileştirdi..


********

saat onbir gibi.. tuna beni büroya getirdi... arabanın içinde konuşuyoruz...

tu--- istersen.. eve bırakayım.. seni.. uyu..
ir--- yok yok... heyecandan uyuyamam ki.. hala inanamıyorum tuna..
tu--- (gülümseyerek...) inanırsın.. gelecek hafta...
dubaiye gidiyor muyuz, gitmiyor muyuz..onu söyle ,sen bana...

ir---- bilmiyorum tuna.. marufa karşı ,nasıl hisler beslediğimi biliyorsun ..
zübeydenin dedikleri kulağımda çınlıyor .. "diğer eşlerini de ihmal etmiyor"...
"biz genellikle geceleri otelde kalıyoruz."..

tu---- anlaşıldı.. gitmeyelim.. sen huzursuz olacaksın yine... ama geçerli bir bahane bulmamız lazım...
ir---- diğer yandan.. ikimizi orada hayal edince... boşver marufu diyorum..ama..kararı sen ver... tuna...

tu--- ...................................... eşleri hakkında ,yorum yapmayacaksan...beni de ,kendini de..
üzmeyeceksen.. giderim..
ir--- peki, canım... gidelim... hadi sen de.. geç kalma..işine..
bende.. iki saat sonra.. kuaföre giderim.. önce cengiz beyin,parasını vereceğim..

tu---- xxx lira ver.. vahide hanım.. çekmiştir bankadan...
ir---- olur..
öptüm yanağını... indim arabadan...
ir---- tunam, akşam gecikme tamam mı..
tu---- tamam...

öpücük attı bana....

apartmana girince de.. okula yetişmek için..aceleyle gitti.. 

****************

cengiz beyden önce..
derya saraylı .. geldi... iş başı bile,yaptı..
vahide hanım,odasını gösterip... yapacaklarını anlatıyordu...

songül,kahve getirdi... bir sigarayla beraber..içiyordum ki.. zuhal, geldi aklıma...
aradım...

er--- buyrun..
ir--- abim, merhaba...
er---merhaba bacım... nasılsın..
ir--- iyiyim,sen nasılsın..

er--- iyi diyelim,iyi olalım... koşturuyoruz,işte...hayırlı olsun..yeni yeriniz...
 büronuza yerleştireceğim kamera sistemi  geldi,yurt dışından.. tuna, özellikle istemişti de..
belki,dedikleri için...tereddütlüydüm  göndermişler nihayet...
.. telsizle,alıcı verici..kurunca..
 tuna seni ,. taa, okulundan ...görecek,duyacak... 
haberin vardı ,değil mi..irem...

ir---- sağolasın.. haberim vardı,abim... ... zuhal nerede..
er--- kuaföre götürdüm onu... orada giyinecekmiş ya...
ir---- hımm.. ziya niye götürmedi ki....

er--- aman bacım.. ben yada o fark eder mi..
hem,ziya İskenderuna gitti.. sabah uğrayıp.. söyledi.. acilmiş..
o da.. lütfüye söyleniyordu.. başkasını gönderemedi diye.. iş işte.. ne yaparsın...

sesleri duyunca..
ir--- kalabalıksınız galiba...

er--- evet.. halalarım geldiler.. ev curcuna .. bir görsen..
ir--- bir ihtiyacınız var mı abim.. teyzeme sorsan..

er--- yok bacım.. aro.. sandalyeler geldi.. meşrubatları aşağıya koyduk..
tabaktı, bardaktı.. yeterince var zaten...
anneme ulaşmak da,epeyce zor... mutfakta.. hem ağlıyor, hem yemek yapıyorlar...
hıh, saadet teyzem.. anneannem..ve hayal geldiler....şimdi..

ir--- allah kolaylık versin abim... ziya akşama yetişir dimi.. kız kuaförde kalmasın sonra...

er--- hah hah hah.. kendisi bilir bacım.. eli mahkum yetişecek...
ben ,bacımı kuaförde bekletirmiyim hiç..

ir--- iyi ki varsınız .. zuhal çookk şanslı..çok..
er--- sağol bacım... bizde şanslıyız...
ir---- öptüm,abim... görüşürüz akşama..
er---- inşallah.. tunaya selam söyle... hoşçakal...

kapatıp... annemleri aradım... yoklar ...
dayımı çağırdılar mı acaba.. hem bu takip meselesi kafamı kurcalıyor,hala..
onu aradım.. açıklama yapsın bana...

ero--- buyrun..
ir--- buyurdum dayıcığım...
ero--- vayy..iroşum.. nasılsın..
ir---- iyiyim.. sen nasılsın..
ero--- valla sırtım,boynum tutulmuş.. kıpırdayamıyorum.. iroşum..

ir--- geçmiş olsun.. yengem iyileştirir seni.. takip sırasında.. rüzgarda mı,kaldın...

ero--- çok şakacısın...ama hiç yeri değil..
ir--- şaka yapmayı ,severim bilirsin... seni görmeyi de.. çok istiyorum aslında...

ero--- akşam görüşeceğiz ,nişanda...
ir--- sahi mii..
ero--- hımm.. ergün geldi,zuhal de arayıp davet edince.. tamam dedim. birtanem nişanlanıyor,gitmezmiyim hiç...
osman eniştem..arzu ederse ,buyursun demiş de..
ir--- çok sevindim dayı... demek zuhal,"birtanen "ha..iyi öyle olsun..

ero--- hah hah hah... evet öyle.. iremciğim.. onun yeri çok farklı.. yalan söyleyemiyeceğim...
ir--- aaa...aşkolsun.. dayı..

ero--- kıskanma kız... tek dileğim hepinizin,mutlu olması.. tuna seni ,sen tunayı buldunuz..
zuhalim,için .. buldu diyemiyorum henüz... damadı görmem lazım...

ir---- çok seveceğine ,inanıyorum dayı... ziyanın yeri de.. farklı dersen.. tuna duymasın sakın..
ben,yiğeninim de.. o alınır.. haberin olsun...

ero--- hah hah hah.. iyi demem...  müvekkilim geldi.. kapatıyorum.. öptüm seni.. minnoşum..
ir--- hadi hadi.. "birtanen"i öpersin sen..... hoşçakal...

kapattım...
cengiz bey geldi..
bir kahve istedim songülden.. vahide hanımdan ,parayı alırken.. deryaya da, hayırlı olsun dedim...
girdim odama...
sehpaya bıraktım ,parayı...
ir--- buyrun cengiz bey...
ce--- teşekkür ederim,irem hanım...

çantasına koydu... kahveyi içerken de... emlak piyasası hakkında, konuştuk epeyce...
ce--- sağolun.. sizinle iş yapmak.. zevk benim için.. her zaman beklerim..iyi çalışmalar...

kalkıp.. tokalaştık..
ir--- bizim için de öyle..cengiz bey... iyi günler...

gönderdim onu... kartvizitlerimiz geldi.. biraz sonra... vahide hanım ödedi,parasını...
bende.. kartlardan birazını çantama koydum...

ir--- başka, acil bir durum yok değil mi. vahide hanım..
va--- yok, irem hanım...
ir--- taşınıyor muşsunuz... kim ilgileniyor..

va--- annem var.. çalışanların yanında...
ir---- gitmeniz gerekiyorsa...
va--- gerekmiyor... eşyaları eve bıraktılar ,yerleştiriliyor...
ir--- peki, güle güle oturun.. ben çıkıyorum... yine uğrarım..
va---- olur.. güle güle...

*******

kuaför öyle kalabalıktı ki.. randevumda yok.. ama abdullah  bekletmedi beni..
ir--- hani geçen gün ,seni değiştireyim diyordun ya...
saç kesmek ve boya hariç.. ne istersen yap.. abdullah... herşey serbest...

---- heh heh heh...perukla,sarışın yapalım seni. kızz.. gözünü açma hemen..
ir--- sarışın yapma, sevmedim ben... amaa kızıl olabilir...
---- tamamm... topuz mu olsun..
ir--- dağınık bırak.. toka istemiyorum..
---- anladım...

makyajım saçım.. iki saat sürdü.. kızıl ,dalgalı uzun peruk..takma tırnak ve kirpik de taktı...
ojem de kırmızı.. ellerime bakarken, göz kapağımda tonlarca ,ağırlık var sanki..
büyük ihtimalle çıkarırım.. ben bunu...

neyse... çıktım kuaförden..bambaşka birisi olarak..  o halde.. eve yürüyerek gidecek, değilim tabi.. taksi bekliyorum..

gelen,giden arabalar..korna çalıyor...sinirlendim.. 
maruf beyin gönlü olacak diye...
 tam da bugün arabasız kaldım,iyi mi.. saat de.. beş olmuş..

dıt dıt dıt dı dııtt...korna sesini duyunca.. başımı kaldırdım...
ziya ve zuhal arabada, bana gülerek bakıyorlar...
zuhal ,camı açtı... yaklaştım bende..
ayy harika olmuş.. saçı, makyajı..
ziyada çok yakışıklı canım...

zu--- iremm.. ne bekliyorsun..
zi---- otobüs geçmiyor, buradan...

ir--- dalga geçmeyin ya.. çok, güzel görünüyorsunuz.. allah tamamına erdirsin ,inşallah...
zu--- zi--- amiinn..

zu--- gel, evine bırakalım seni..
ir---- yok diyemeyeceğim... valla..

arka koltuğa oturdum...
ir--- siz nereye böyle...  ikiniz yalnız kalabilmişsiniz,hayret..
hişş.. ziyaa.. kusura bakma ha... mecburen bindim..

zi--- zu-- ir--- hah hah hah...

Hiç yorum yok: