Translate

9 Şubat 2012 Perşembe

44.bölüm.


 
 
içeri girip... 
 
 
yerlerimize oturduk...çok tuhaf hissdiyorum kendimi... 
 
birbirimize gülerek ,bakıyoruz... 
 
 
ir--- diyorum sana.. beni çok etkiliyorsun.. bak,isteme olmadan..  yüzük bile taktık.. nasıl kabul ettim,bilmiyorum.. şimdi, biz sözlendik mi..  okulda,ne olacak.. yada diğer sözlümü ne yapacağız.. 
 
tu---hah hah hah... ya sen,beni nasıl etkilediğini bir bilsen..  kabul ettinn,sözlendik... yine de,istemeye geleceğim ama.. 
 okulda da, birşey olmayacak... sen,odama gelirsen bilemem...
 
ir---- tunaaaa... 
 
tu---  (kapıya bakarak...mırıldandı...)  eve gel diyecektim... vazgeçtim... nuri ,tek geldi...  
 
 
 
dönüp baktım abime..elimi masanın altına soktum tabi..  
çok iyi değil  de,  neşeli görünmeye çalışıyor sanki... 
 
selam verip.. yanıma oturdu.. "susadım "diyerek,kadehini doldurdu hemen...
 
 
nu---- ( ikinciyi koyarken ) eveeettt... ergün,ali ve zuhalin selamları var.. elde olmayan nedenlerden dolayı gelemediler.. 
nasılsınız,birbirinizi dinlediniz mi... 
tu--- as, evet.. sen nasılsın... 
 
nu---- umutsuz vakayım ben.. moralinizi bozmayım.... istediğiniz, zaman gidebiliriz... 
 
ir--- neden... ne oldu abi..
 
nu--- (içini çekip... yaslandı arkasına..) hiç,hiç  birşey olmadı... biraz konuştuk ,hülyayla... sonra.. .. evine bıraktım.. zuhal ve ali de,gelmeyelim geç oldu dediler... işte böyle.. 
 
ir---- enişteme laf anlatmayalım ,demişlerdir..  
 
nu--- yok yookk .. melek o ,melek... hepsi, melek ya neyse... 
 ..................... bırak beni yaa... konuşmaya değer,birşey yok... siz ne yaptınız..
 
ir---- çok üzüldüm abi.. ben, biz...
( elimi,çıkarıp masaya koydum... abim ,anlamaya çalışır gibi baktı... yüzüğüme.. )
 
 
nu--- (sonra da ,gülümseyerek ..bana sarıldı bir koluyla.. )  vaayyy küçüğüm...bu ne, hıı.. (tunaya da,diğer elini uzattı.. ) tebrik ederim.. 
 
tu--- (tokalaştılar...)  sağol nuri...darısı sana olsun... 
 
nu--- (tunaya,acı acı gülümsedikten sonra... beni yanağımdan öperken.. usulca, )  bak bu senin kararın..  iyi düşündün mü.. daha inlememiştin.. yanık şarkı da, söylemedin ki.. 
 
ir--- ( gülümsedim haline ) düşündüm abiciğim... umarım ,sende mutlu olursun... 
 
nu--- belki, bir gün olurum irem.. kimbilir.. ikinizi de kutlarım... 
 
ir---teşekkür ederim abi..
 
 
tuna da duygusallaştı.. birbirimize sarılmamıza,öpüşüp konuşmamıza bakıyor.... 
 
nu---  (çekti kolunu,omuzumdan...) en azından sizin yüzünüz ,gülsün bari... 
 
tu--- senin de, güler be nuri... askerliğin bitsin..önce. 
 
nu--- hıh,önce müslümcü olacağım.. izne geldiğimde de, sen beni toplayacaksın..meyhaneden.. bak bakalım nasıl oluyormuş.. 
tu--- ( gülerek ) haklısın..ne diyebilirim ki, nuri.. beraber gideriz.. gerekeni de yaparım, artık.. 
nu---- (içini çekerek ) gidelim mi...
  seni eve bıraktıktan sonra...arkadaşlarla buluşacağım .. bekliyorlar..  
 
ir--- iyi gidelim öyleyse.. 
 
nuri .. geliyorum diyerek..kalktı.. lavoboya gitti herhalde.. 
 
 
tu--- irem.. beraber gidelim, nuri araba kullanacak durumda değil...
 arabayı yarın alır..sen söyle.. beni yanlış anlamasın şimdi..
 
ir---  söylerim de.. yanlış anlama potansiyeli yüksek.. ben kullanırım.. sende peşimden gelirsin.. ( güldüm ) alıştın nasılsa.. 
 
gülümseyerek baktı baktıı ,bir şey söyleyecekken nuri geldi.. kalktık..
 
direksiyona ben geçtim.. ağır ağır evimize kadar getirdim arabayı ama sırtımdan da ter aktı yani.. nuri ,bağıra bağıra.. iç karartıcı şarkılar söyleyip.. teyzeme sevgilerini gönderirken.. o sinirle..hakimiyeti sağlamakta zorlandım.. 
 
evimizin önünde ,park ettim.. 
tuna da ,arabayı durdurup indi.. 
bizde.. indik.. 
 
nu--- tunaa, 
tu--- efendim.. 
nu--- çok şanslısın.. 
tu--- ben mi.. iremi kast ediyorsan, evet şanslıyım.. 
 
ir--- ( abimin koluna girdim..sallandı da biraz ) tuna buyur, içeri girelim hadi.. 
 
nu--- evet.. onu kast ettim.. bak, parmağında yüzük.. eve çağırıyor seni.. halbuki.. dünn.. 
 
ir--- abii, kendine gel.. 
tu--- ben , gideyim irem..  yarın işlerimi halledersem geleceğim ama gelemezsem.. pazartesi sabah..okula giderken ,yani.. seni alırım.. 
 
ir--- ( kaşlarımı çatıp.. başımı iki yana salladım.. ) hayır hayır.. ben gelirim.. (başımla abimi, işaret edip ) güle güle.. yemek için.. sağol.. 
tu---- afiyet olsun.. iyi geceler.. 
 
"sana da" diyip.. bahçe kapısını açtım.. 
abimi
içeri girdirince.. kısık sesle.. 
ir--- derdin ne ,senin.. 
nu--- hülyaaaa... derdini söyle ..hülyaaa.. hülyaaaaaaa.. 
 
sandalyeye oturdu,birden.. 
tuna da..hareket edip,gitti.. 
 
ir--- sus suss.. hülyada akıl olsaydı.. 
 
nu--- bana gelirdi ,dimi.. bende yüzüğü takardım parmağına.. ama gelmiyor kahretsin.. gelmiyorr.... benim işim,param .. arabam bile ..yokmuş.. aç bırakırmışım.. teyzemle inatlaşmışız da..ondan ısrarlıymışım.. hevesim geçince.. anasının evine gönderirmişim.. o da,hülyanın yüzüne bakmazmış.. 
 
ir---- hülya mı, söyledi bunları.. vay gerizekalı.. 
 
nu--- ( başını ,ellerinin arasına aldı ) öyle deme.. o değil.. teyzem söyletiyor ki.. ben vazgeçeyim.. 
( sinirle yumruğunu , mermer masaya vurdu) 
ikimizi de,öldürürmüş.. amcası.. 
kim lan,bunun amcası..kimm.. azrail mi.. 
ben zaten.. ölmüşüm.. umurumda mı.. ölmek..
 
ir--- saçmalama..içeri girelim hadi.. anladım dolusun da.. tunanın yanında, o nasıl konuşmaktı öyle.. evine gittim de ,ne oldu.. 
 
nu--- yalanmıydı.. evlenmektense,ölmeyi düşünen sen.. dün evine gittin.. bugün..hopp.. 
yüzük taktın.. tunaya şanslısın dedim de..sen de,fena değilsin yani.. aç kalma ihtimalin hiç yok.. evi,toprağı.. işi varr... 
 
ir--- ( sinirlendim birden ) dediklerine dikkat et nuri.. ben çok kinciyimdir, haberin olsun.. 
hülya seni dinlemiyor diye ,tunaya ve bana saldırıp.. tepemi attırma.. abimsen..abiliğini bil.. 
 
yürüyüp.. evin kapısını açtım.. annem ve babam duymuşlar bizi.. belli.. 
renk falan kalmamış ikisinde de.. 
ayakkabımı çıkarıp.. hiç birşey demeden.. odama gittim.. 


Hiç yorum yok: