Translate

9 Şubat 2012 Perşembe



43. bölüm.


ir----( derin bir, nefes aldım ... bakışlarım omuzlarından,yüzüne... 
gözlerine ulaştığında .. ne diyeceğimi düşünüyordum aslında... ) yoksun diyemem.. ama itiraf ediyorum ki..ben de korkuyorum.. 
tu---- nedeen, benden mi..gördün, ben korkulacak birisi miyim..  
ir---- değilsin belki amaa..yaydığın her neyse çok güçlü.. feci etkileniyorum... .sersemlik yaratıp .. dalga dalga ,düşünme ve uygulama kapasitemi
 bozuyorsun... saçma sapan.. tutarsız.. birisi olup çıktım.. 
( saf saf bakıp ) ben önce, hedefime ulaşsam hı.. 
tu----( dudaklarını ısırarak... gülmemeye çalışıyor..) 
yani ben de, diploma hediyesi mi olacağım.. 
ir---- aslında,ne demek istediğimi tam.. anlatamadım.. benn...
tu---- (gülüyor.. ) yorulma demiştim...  
anladım... bak; bu yıl  ben gireceğim dersine.. bir  dönemde, en az beş ana sınav yaparım.. iki dönem on eder.. her hafta ara sınavların da olacak.. 
sustu, aklından hesap yapıyor... bende, gülümseyerek lafı nereye getirecek diye, bekliyorum... 
ir---- eee, ne hesaplıyorsun ki... 
tu--- sana,hediye olacakmışım ya... bende birşeyler, isterim.. onu hesaplıyordum... 
ir---ne..
tu--- şimdilik,nerede ..ne yakınlıkta olacağına senin karar vereceğin... sonrasında benim isteğime uyacağın.. beraberce geçireceğimiz.. .bir ömür istiyorum.
her sınavından sonra da.. öpücük istiyorum..her ara karne de.. bir gününü istiyorum... her hafta.. bir akşamını , her ay... bir haftanı isterim..
her mevsim... 
ir---- (hem gülüyorum, hem kızarıyorum... ) oooooo...sen,çok şey istiyorsun.. 
tu--- (içini çekti...)  ben, sadece seni istiyorum.. bana evet de,irem.. 
içim bir tuhaafff.. oldu.. mideme kramplar giriyor yine.. gözlerinde böööyylee...içime akan.. birşey var ... gönül diyor ki... 
susturdum o gönülü, başımı sallayarak..eylemi iptal ettim... 
ama sözler ağzımdan kaçtı.. tutamadım onları.... 
"ben de, seni istiyorum.. "
elimi ,ağzıma kapamakta geç kaldım...kahretsin...
beni duydu, biliyorum da.. nereye gitti.. 
aa,ne zaman yanıma gelmiş... bu ne hız yada ben uyuştum iyice...
aşkla bana bakıyor...
elini de uzatmış.. niye ki.. derken... 
tu--- gelir misin.. vazgeçmeden ,tam sırası... .. 
ir---- (elini tuttum ama kalkmıyorum... dansa kaldırıyor sandım.. ) tunaa, iyi fikir değil bence.. hem tek değiliz..hem de, yakınlaşıncaa .... biliyorsun işte...
tu---- sana birşey vereceğim,arabada.. .
ir---- hiii, olmaazz... abim dışarıda,olabilir... nurinin ne zaman geleceğini de,bilmiyoruz.. 
tu---- (kolumdan tutup ,kaldırdı... elini,belime dokundurdu hafifçe.. yön verir gibi.. ) gel benimle... 
ir--- nereyee..görebilirler.. diyorum,anlasana.. bir kere daha laf duyamam...asla.. 
tu---- (elimi kavrayan, parmaklarına baktım... )duymayacaksın..izin vermeyeceğim ,demiştim ya.. 
çıktık dışarı...ben,etrafa.. göz gezdiriyorum tabi.. elimi de ,çekmeye çalışıyorum ama nafile...
neyse görünürde kimse yok.. 
esen rüzgarı ,içimde hissedince.. titredim..
tu---  üşüdün... 
kolunu,sırtıma koydu... arabaya doğru yürüyoruz.. 
ir--- tunaa..bırak...... 
tu---- (açtı ,ön kapıyı...)  kimse yok..görselerde,artık çekinmeni istemiyorum..
 oturdum..
kapıyı kapayıp.. kendisi de, yerine geçti... arabayı çalıştırdı..
ir---- ne yapıyorsun.. herşeyim içeride.. 
tu---- kalorifer için çalıştırdım, bir yere gitmiyorum.. bir dur,sakin ol...nefes al.. 
ir---- (derin derin nefes aldım... )tamam..iyiyim... hadi içeri gidelim.. 
tu---  ireemm.. iremim.. ürkek ceylanım ... seni ilk gördüğüm günden sonra.. yani.. iki yıldır ,bu anın gelebilmesini umuyordum... 
ir--- anlamadım.. arabada oturuyoruz.. halimizde beklenilecek, birşey mi var..
 iç lambanın  önünde ki ,kapakçığı açıp.. küçük kutuyu eline aldı...
açarken..  
tu--- bunları ,verebilmeyi dileyerek...almıştım..
sana yaklaşabilmem ve senin çekinmemen için bu gerekli.. lütfen, bunu takmama izin ver.. ikimizin ve çevremizdekilerin.. rahatı için.. 
(eline aldığı yüzüğü ,parmaklarının arasında tutuyor... )
nişan yüzüklerini kendin seçersin, tamam mı... 
ir---- buna gerek yok tuna... bağı içinde hissedersin.. yüzük bağlamaz ki ,bizi.. 
tu--- (elimi alttan tuttu... ) aynı şekilde düşünüyorum daaa...bu koruma kalkanı.. takıyorum... kabul ediyor musun..
ir--- (gülümseyerek, başımı salladım..) evet..
tu--- ( taktı ... parmağını ,yüzüğe dokundurup, kutudaki diğer yüzüğü uzattı... ) sende sıra..
 parmağımda parlayan altın sade ve şık yüzüğe bakarak... aldım elime.. 
onun yüzüğü de, normal bir yüzüğe benziyor.. nişan yüzüğü gibi ,değil yani.. 
ir---- bak, ben hiç kolay değilimdir.. hırçın,huysuz.. sabırsız, düşüncesiz..
sonra dan,şikayet etme.. sen, kabul ediyor musun..
tu--- hahaha.. biliyorum ve tüm kalbimle seni kabul ediyorum.. olduğun gibi.. 
ir--- (kaşlarımı çattım ) ne gördün ki, nasıl bilebilirsin.. anlamıyorum.. 
tu--- ( gülümseyerek ) şimdi söylemeyim.. sonra anlatırım.. tak artık şunu.. 
ir---- pekii, ben uyardım.. ( parmağına geçirdim...)  hayırlı ve uğurlu olsun... 
tu---- asla çıkmasın,mutluluk versin... 
ir---tu--- amin.. 
tu--- baban,abin ve seni geçtim..sırada annen var... 
(mırıldandı.. ) 
seni öpebilir miyim... 
 cesaret mi geldi ne.. 
elimi boynundan, ensesine doğru çıkardım...biraz yaklaşarak..dudaklarını öptüm... yumuşacık bir dokunuşla.. 
başımı çektiğimde.. gözlerini araladı.. bana doğru yaklaşıp, o da beni öptü.. daha uzun ve daha tutkulu.. 
sarıldı sonra da...
tu--- canımm... (saçlarıma vuran ,nefesini duyuyorum.. ) telaş etme de..nuri geliyor,herhalde... 
ir--- (çekildim hemen... ) hani, nerede.. 
tu--- ileride, bak.. geliyor... ( gülerek ) zamanlamamız, iyi değil mi.. 
ir--- hı hı.. inelim hadi.. ne oldu acaba... 
indim... tuna arabayı kilitleyip.. yanıma geldi...
 elimi , sıkı sıkı.. tutarak.. 
tu--- irem.. içeride yine yabancı gibi ,durma olur mu... 
ir---- olmaz ,zuhalle alide geliyordur.. belki,ergün abimde gelebilir.. uzak durmamız lazım.. nuri tek gelseydi, durumuna göre söyleyebilirdik de..  ben, nasıl saklayacağım ki bunu.. çıkmasın da dedik.. tuh...
tu--- sakın ha... çıkarmak yok... (parmaklarını kıpırdatıp)  böyle gösteririz ,tamam mı... 
ir--- (güldüm)  tamam da ,acele etme.... 


Hiç yorum yok: