Translate

9 Şubat 2012 Perşembe


39. bölüm..


ir--- olmazz.. burada olduğumu bilmiyorlar dedim ya.. sen evine çık.. 
tu--- ben de,senin için gidelim diyorum ya.. soracaklardır.. beraber olalım, açıkça söyleriz.. 
ir--- (başımı salladım ) hayır hayır.. söyleyeceğimi hiç sanmıyorum.. bunun açıklanacak bir yanı ,var mı.. ... delirdin mi, sen.. neyi açıkça söyleyeceğiz.. 
 kahretsin.. gelmemeliydim.. 
( çevirdim anahtarı.. )
tu--- bak aç kapıyı,ıslanıyorum hasta olursam vicdan azabı çekersin yine... 
kilidi açtım.. 
tuna üstünden sular damlayarak ,oturdu yanıma... 
tu--- babana ,açıklama yapman gerekecek... koltuğu ıslattım..  
ir---  koltuğun ıslaklığıyla uğraşmayacaktır, eminim.. iner misin.. seninle gidemem.. 
tu--- inerim de.. saat beş.. tek göndermem seni..  anahtarı aldım.. bekle, ard arda gidelim... hem, niye kaçıyorsun ki..  benden.. 
 yukarıda olanlar gerçekti.. hala niye kaçıyorsun.. anlamıyorum.. yukarıda ki ,cesur ireme ne yaptın.. 
ir--- (direksiyonu tutuyorum ,sıkı sıkı...)   tunaa.. 
tu--- ( gülerek... )  canııım.. 
ir--- (utandım yaa... başımı eğdim... )  böyle olsun  istememiştim, gerçekten.. ben sadece... 
tu--- iremm.. yorulma.. biz birbirimizi ,gayet iyi anladık..
bahaneye de, saklanmaya da gerek yok.. 
ir---- uffffffffff, durum farklılaştı..  ben nasıl davranacağımı bilmiyorum.. 
tu--- ( saçlarıma dokundu... ) istediğin gibi davran.. yeter ki, evet de.. hayatım ol.. 
ir---  evet dersem.. sen ,hemen evlenelim diyeceksin.. okul ne olacak... 
pekii... sözlüm ne olacak... tuna.. 
tu--- bizim birbirimize söz vermemizdir ,asıl olan.. sözlüyü unut.. yok senin, sözlün.. öldü..  ben vurdum.. 
(içini çekerek ) evlenmeyi  istemem dersem ,yalan olur..  çünkü çok istiyorum.. evlenelim ve oku.. olmaz mı.... 
ir--- ( yüzümü buruşturup ) yapma ya.. olmazz.. yeni sorunlar çıkar.. öğrenci- öğretmen evliliği.. bence,hiç mümkün değil.. 
tu--- tercih etmesem de ,mümkün ve gecikiyorsun.. 
( gülerek ,elimi tuttu ) senn, bu akşam mutlaka geliyorsun.. diğerleri gelmese de olur.. 
pazartesi okulun ilk günü.. görüşeceğiz zaten..   akşamı da.., seni istemeye geleceğim.. söyle annenlere müsaitler mi.. 
yukarıda olanlardan sonra, daha fazla beklememe gerek kalmadı.. 
( yanağımı okşayıp ) iremm.. sana kızarlarsa.. hemen beni ara.. 
gelirim,tamam mı.. söz ver.. 
ir--- veremem,tuna.. nasıl ararım.. seni ,düşün biraz..bu onlarla,benim aramda.. ama başımın çaresine bakacağıma, emin olabilirsin.. 
kızarlarsa, benim de diyeceklerim var.. 
içini çekerek, indi .. arabasını çalıştırıyor.. 
ir---    planı da yaptı..  ah tuna ,ah.. ben bu hallere düşecek kızmıydım.. 
canım yaa,arayacakmışım..  beni kurtaracak güya..   
ama ben, nasıl tamam derim ki.. okurken evlilik fikrine.. 
park yerinden çıkıp, hareket ettim..  
tuna da,arabasıyla  peşimden geliyor.. 
hava aydınlanmış.. saate bakmaya korkuyorum..  sokağımıza ben döndüm.. o bekledi.. 
eve koşarak girdiğimde de, farlarla işaret verdi.. 
anahtarımla sessizce kapıyı açtım.. süzüldüm içeri.. kimse fark etmedi diye sevinerek.. odama girdim.. .. yağmurluğumu çıkarıp.. 
bitkin halde ,koltuğuma oturmuştum ki.. 
abim bir hışımla.. daldı ,odama.. 

Hiç yorum yok: