Translate

13 Şubat 2012 Pazartesi

172. bölüm..


ilgilendiler... 
---- teklifi duyalım...
ir----on kişisiniz... hepinize bir klasör vereyim.. yarına yapıp getirin.. 
bende size ingilizce çalıştırayım.. var mısınız.. 
 
---- saliha hoca kızmasın... 
----- ya tuna hoca, ne der.. 
 
ir----- ikisi de birşey diyemez... saliha hoca çözüm bul demişti..duyması gerekmez.. tuna hocanız .. bilsede kötü birşey yapmıyoruz sonuçta, 
cuma günü okulda soru hazırlayacaklarmış.. bizde, haftanın özetini yaparız...  hepimizin karlı çıkacağı bir teklif bu,iyi düşünün.. 
 
----- ben varım.. 
---- bende.. 
-----nerede anlatacaksın..
 
ir---- hımm, çiftlik olabilir.. 
 
hepsi kabul edince.. adlarını alarak.. klasörleri ve a4 leri verdim... yurda gitmek üzere dağıldılar 
çevremden... bir klasörü yazarım her şartta.. 
 
hava da, kararmış.. 
üstümden büyük bir yük kalkmış olarak.. derin bir nefes aldım ki.. 
az ileride..tunanın arabasını gördüm... içinde de oturuyor.. 
 
yanına gittim... 
camı açtı... 
tu---- merhaba... gel yanıma.. 
ir--- (oturdum ön koltuğa.. )merhaba.. canım... 
 
tu---- ne yapıyordun, orada irem... 
ir---- vizdansız hocam .. için çalışıyordum.. ama sen, bilme.. işin bitti mi.. gecikirim demiştin de... 
tu---- gideceğim yine.. sana bakmaya gelmiştim... 
irem, ne karşılığında.. klasörleri  verdin onlara.. sakın para deme...
 
ir---- daha neler.. bilgim karşılığında.. yardım edecekler bana... 
tu---- o da ,zamanını almayacak mı.. bilgini nasıl ve nerede paylaşacaksın.. 
hafta sonun benim di ,unutmadın dimi..
 
ir---- unutmadım da.. ne bu böyle sorguluyorsun beni.. eve gitmeyi bekleyemedin mi.. 
 
tu---- (içini çekerek ) .. öyle bir niyetim yok.. isteseydim, en başından..yanınıza gelirdim.. 
sende, onlar da.. birşey yapamazdınız o zaman.. karışmamak için bekledim..
şimdi soruyorum ki.. . bir yanlışlık varsa.. düzeltmek amacındayım yani..
 
ir---- yok, bir yanlışlık...  cuma ,siz soru hazırlarken ..çiftlikte,ders anlatacağım onlara oldu mu.. 
 
tu---- hımm, çiftliğe çağırdın da.. ne kadar tanıyorsun onları..ki, güveniyorsun.. 
orası.. bizim, bize özel.. niye ev halimizi bilsinler.. dimi.. 
 
ir---- (başımı eğdim.. haklıydı.. hiç  aklıma bile gelmedi ki..) önerin ne.. 
 
tu---- kantinde olabilir.. onların sorumluluğunu da ,almamış olursun hem... 
 
ir---- tamam... söylerim... başka birşey yoksa.. ben eve gideceğim... işlerim var... 
 
tu---- iş mi.. neymiş onlar.. ben sana.. yorulma demedim mi.. 
ir----- sen diyorsun da, saliha hocanın umurunda mı.. ..  yazılacak bir klasör dolusu evrak ve şahsi işlerim var... tamam mı... 
tu---- hah hah hah... 
 
 
******
 
 
eve kadar geldi benimle... arabayı kilitleyip... böreği, çantamı .. klasörü alıp...yanına gittim...
 
ir---- güle güle... 
tu---- asma yüzünü..iremm..  gerekmese gider miyim... 
 
ir---- bilemem.. börek kalmayabilir.. seni beklerken ,tombul olacağım sayende.. 
tu---- (gülüyor... ) ay ay ay tehdide bak.. 
 
indi arabadan... 
böreği aldı elimden... kapıyı açıp... içeri girdik... 
 
elimizdekileri bıraktık masaya... 
tuna ,mutfakta kimsenin olmadığını anlayınca... sarılıp.. öptü beni... 
 
tu--- (belimi bırakmadan..)  hırçın venüs.. istersen beraber gidelim... sedat beyle ,nedim beyle de ..tanışırsın hem.. 
 
ir---- yok yok.. banyo yapacağım.. dersimi yaparım.. böreğimi yerim.. yazı yazarken.. zaman geçer nasılsa.. 
 
tu---- başkaa.. hani şahsi iş demiştin de.. 
 
ir---- (gülümsedim..)  hımm... söylersem gidemezsin.. 
 
tu---- söyle bakalım... deneyelim.. 
 
ir----( güldüm.. ) hıı, ama gidersen bu sefer de.. ben bozulurum... 
gitmezsen..sedat bey ,nedim bey bozulur..  
kalırsan bana yaklaşamayacaksın..bugün dediklerinden sonra..sen bozulacaksın..
nereden bakarsan bak..  en az üç kişi kızacak bana.. onun için, sen git en iyisi.. 
 
tu---- (çenemi kaldırdı.. yüzüme bakıyor.. aşkla.. ) ireemm.. seni o kadar çok seviyorum ki..
 çocuk falan, umurumda değil.. benden yana endişen olmasın.. 
evet,istiyorum  ..biraz da,heyecanlandım  ama .. okul bitinceye kadar beklerim.. 
 
ir---- (sarıldım boynuna.. gözlerim dolu dolu... ) doğru mu ,söylüyorsun tunaa..
 
tu---- (boynumu öptü.. ) evet.. sevgilim.. doğru söylüyorum.. sana yaklaşmama kimse engel olamaz...
 
ir---- olmasın da zaten.. bekliyorlar madem ara..bende ,seni göndermiyorum öyleyse... 
göreceklerine hazır ol... 
tu---............  arabayı kilitleyim .. 
 
ir---- benim arabada  portakal var.. onu da ,al.. babam gönderdi.. onlar başkaymış...
tu---- hah hah hah... 

Hiç yorum yok: