Translate

8 Kasım 2013 Cuma

2026.bölüm..

telefon yine çalınca,bahri bey açtı..

bahri-- alo.. .......... merhaba,bücür.. ................. tamam ver............
iyi geceler,ergün bey.. ............... evet,dinliyorum..

 (televizyonun yanına gidip.. tuşa bastı.. video kanalına geçti..
abimin söylediği ,bir kaç ayarlamayı yapınca..
 köşkün bahçesindeki kalabalığı,tv den gördük.. onlarda,bizi gördüler herhalde ki.. alkışladılar.. sevinen,zıplayan da.. bekir beyle sacide hanım.. el sallıyorlar,bize..)

bahri-- (telefonu bana verdi) bu müthiş birşey,ergün beyi tebrik ettiğimi söyleyin lütfen.. bende çalışmak için,gönüllüyüm.. çağırmanız yeterli..
irem-- hah hah hah.. (aldım) bence de.. söylerim.. (kulağıma tuttum) abimm..

ergün-- (kulaklıklı,mikrofonla kameranın önüne geçip..gülerek)canımm.. iyi geceler..
irem-- size de.. maşallah sen ,aştın iyice.. bak elimden alacaklar,seni.. herkes tebrik ediyor ,işin hazırmış..

ergün-- hah hah hah.. sağolsunlar.. bekir bey,rica etti.. çok duygulanmış.. tek başına değilim,ahu ve anar da yardım etti.. baksana,profosyonel ekipmanları kullanıyorum....
yavuz beyin emriyle,canlı yayın aracı kapıda.. link verildi,uydu hizmeti alıyoruz.. önce onlara söz vereceğim,sonra buraya döneceğim.. sen telefondan konuş..
 tunayı görmüyorum,arkana yaslan.. bakayım.. bir merhaba diyeyim..

tuna-- (telefona yaklaşıp) merhaba ergünn, helal olsun sana..
ergün-- sağol,iltifat ediyorsun.bedri beyin ailesine de teşekkür ediyorum.. keyfiniz bol olsun..
bahri-- rica ederiz,ne yaptık ki..
tuna-- hepimizin olsun,ergün..
ergün--amin..  önce,İstanbul..

ekranda,kulaklıklarıyla.. yavuz,yusuf bey.. çiğdem,aylin,gönül,eren
abiyi gördük.. yayın odasında ,masanın etrafına sıralanmışlar..  görüntümüzü alınca.. gülerek..
yavuz-- iyi akşamlar,tuna bey.. irem hanım.. süper görünüyorsunuz..
irem-- teşekkür ederim,sizin de maşallahınız var.. kadro içimi açıyor.

yavuz-- sağolun.. bir hayır işi var dediler,hadi ustaların izinden gidelim dedim.. ilk defa böyle birşey yaptığımı, bilmenizi isterim..
ama pişman değilim.. sizlere değer..

tuna-- estafurullah,çok teşekkür ederiz.. yavuz bey..
yavuz-- (bir ekranı kameraya çevirdi.. mr.smith,mr.jack yanyanalar ve el sallıyorlar bize)hepimiz.. ergün beye yalvarsak,bize katılır mı diyoruz.. imkanı sağladım da,gerçekleştirilebileceğine ihtimal vermiyordum.. açıkcası..

irem-- (gülerek,bende el salladım) bilmem,kendisine sorarsınız artık..  gerçek bir yetenektir,o.. ama ben abimi, kolay kolay vermem.. mr.smith ve mr.jack beni duyamıyorlardır.. selamlarımı iletin lütfen.
yusuf-- tamam.. ben elçiyim.. onlar da,sizi seviyormuş..
tuna-- öhö öhö..
bizim masadakiler ve stüdyodaki herkes kahkahayla güldü..

yusuf-- (kulaklığından dinleyip.. gülerek) ergün bey,kısaca uzatmayın  diyor.. birer cümleyle duygularınızı alalım..

çiğdem-- irem,tuna.. öpüyorum sizi..
irem-- bizde seni,öpüyoruz.. yeni gelin ..
aylin-- sevgilerimi gönderiyorum ,bende..
irem-- sağol canım.. dediğimi düşün sen..
aylin-- hah hah hah.. tunaa,yardım et..
tuna-- merak etme,aylin..

gönül-- iremm,iremm..iremmm.. ne yaptın, senn..
irem-- (elimi kaldırdım)valla birşey yapmadım,elticiğim.. öpüyorum seni.. lafını etmeye değmez..
eren-- bizde seni öpüyoruz da.. şok olduk,gelin..
tuna-- erenn,bırak şimdi.. sizin ne işiniz var,orada.. sinemaya gitsenize..hazır müge yokken..

eren-- gönül--hah hah hah..

yusuf-- araya girmek ve gelemeyenlerin mesajını iletmek istiyorum..
(kağıda baktı ,sonrada kameraya.. gülerek)
 nasıl ve nereden haberdar edildiler,bilmiyorum ama.. arayıp not bırakmışlar..  çetin bey -tuğba hanım.. zafer bey,leyla hanım yemektelermiş.. saygıyla,önünüzde eğiliyorlarmış...
mr.blaunt ve vahide hanım İsviçredelermiş.. ne demekse artık,ne olur bir gün dahaaa diyorlarmış..

tuna--irem--yavuz--aylin--çiğdem--gönül-- eren--hah hah hah..

Hiç yorum yok: