Translate

20 Şubat 2012 Pazartesi

tu---............. hadi uyu..artık..iremim.. 
ir---- hıııı.. 
 
tu---- nail, seni koruyamadığı için.. kahretmiş kendini.. not bırakmış bana.. 
benzinlikten de.. ayrılmış..
bülent ,birkaç kere hastaneye gelip.. bizi sorduğunu söyledi.. 
 
''bul onu''
tu--- zamana bırak..
 
''uyu ''
tu--- uyuyamıyorum,irem... yatamıyorum ..
bülent ,benim için..
buraya yatak koydurdu.. ama ben, daha  oturmadım bile..
 
''yanıma yat''
tu----( buruk buruk... gülümsedi... ) sen iyileş de.. yatarım.. 
 
ir---- yassttt.. dediiissmmmmmmm... 
 
tu--- hah hah hah... aşkımmm.. goncamm.. birtanem benim... 
odaya ..giren  ,o kadar çok kişi var ki.. 
 şok olurlar...
hem dışarıdan da, görüyorlar dedim ya..
 
''yatağı yaklaştır''
tu---.....................
 
bakışlarıma dayanamadı... 
oturduğu koltuğu kaldırıp, yatakları birleştirdi... 
 
 yattığında,saatine baktım..
13: 10 du .. elini tutup,fısıldadım "uyuuu"
 
 
canım benim... kaç günlerdir uykusuz ki..  vücut artık direnemedi..
sıçrıyor,sayıklıyor..
..elimi hissedince geri dalıyor.. kaç kere uyandı kimbilir.. 
ama iki saat kadar dinlendi ,hiç olmazsa... 
 
 
bülent,tuğrul abi.. ziya... kapıdan baktılar.. tunanın da ,eli elimde ..yattığını görünce girmediler..
 
ayy,zuhali sormadım benn...ziyayla ne yaptılar ,acaba... 
 
serumum bitiyor... birazdan ,mecburen hemşire gelir..... diyordum ki.. 
 
beyaz önlükleriyle ,on beş doktor daldı içeriye..
bülentte var..aralarında..
 
en öndeki, bayan doktor...bizi görünce.. 
elini dudaklarına götürerek.. arkasına dönüp... 
susun dedi..
 
tunam,uyuyor... derin derin... 
 
yanıma yaklaştılar... birisi ,göz muayenesi yapıyor..diğeri.. serumu değiştirdi..
parmaklarıma, tırnaklarıma bakıyorlar.. 
 
kısık sesle.. bülent de açıklıyor... durumumu ...  ben de duyayım bari.. 
 
---- irem kara.. 19 yaşında.. 58 gündür, gözetimim altında.. çok sayıda operasyon geçirdi.. 
açıklamalar dosyasında , okuyabilirsiniz.. 
buraya getirildiği ,ilk anını ..tesadüfen görmüş birisi olarak... 
 bir mucizeye ,baktığınızı söyleyebilirim..
vücudunda kırılmadık kemik, ezilmedik doku kalmamıştı
neredeyse... 
eşinin .. feci durumunu, daha önce anlatmıştım..
yardımlarınızla..bizim,tıbbi olarak yaptıklarımızın ötesinde.. 
 hayatta olmalarını..-tunanın ayağa kalkmasını- 
 aralarında ki ,bağa borçluyuz.. diyebilirim..şimdi sıra iremde.. o da tuna için toparlanacak.. 
ben görevi size devrediyorum.. aynı ilgi ve itinayı göstereceğinize eminim..  
iremi ve eşini  çok yakından tanıyan birisi olarak... bol şans ve sabır diliyorum... 
 
ir----ııııııı, suussss..
 
güldüler tabi..  tunam,uyanıverdi.. 
onları görünce.. hemen toparlanıp..oturdu.. yatakta... 
 
bü---- günaydın.. tuna.. nihayet uyumuşsun.. 
 
tu---- ( gülümsedi...) evet, kusura bakmayın.. öyle olmuş.. 
 
---- ne kusuru..  hayran hayran,seyrediyorduk...tuna bey.. sizi dışarı alabilirsekk... 
 
tu----  çıkmam ben.. iremin,her yeri alçılı zaten.. ne yapacaksanız.. yapın.. beklerim.. 
 
bü---- demiştim dimi.. tunayı çıkarsam  bile,gitmesin diye ..irem itiraz eder... 
 
ir---- üffffffffff.. 
 
bü---- yaa,işte böyleler.. gördüğünüz gibi.. 
 
---- peki, tuna bey.. ben operatör doktor.. funda yurtçu.. bu servisin,yeni  şefiyim..
 bülent bey, görevi bize devrediyordu.. 
 irem hanımın filmleri çekilecek,proğrama göre .. 
sizde gelin de.. omuzunuza, tekrar  bakalım.. 
 
**************

Hiç yorum yok: