Translate

16 Şubat 2012 Perşembe

294.bölüm..

http://www.youtube.com/watch?v=DcOqK1oApuc&feature=player_detailpage



ir---- benimle beraber olmak istediğiniz çok açık,inkar mı ediyorsunuz yani..

tu---- yooo.. etmiyorum..

ir---- (kalktım ayağa..)  her kuşun eti yenmezmiş.. beyefendi..

kalkıp ,kolumdan yakaladı beni..

tu---- doğum günü çocuğunun ilgilendiği  , tek kuş var ......
(bir koluyla,sarıldı belime.. ) aşkımm..

sırtımda gezinen elleri ,tüm vücudumu dolaştı sanki..
  ateş bastı birden...

ir---- siz siz ...
tu---- yeter artık.. irem,sobelendin..

kulağıma yakın bir yerden.. öptü...
 fısıldayarak...
tu---- sen ,kanımı kaynatıyorsun.. önce,kalbim tanıdı seni.. sonra ben..
(sırtımdan bastırdı ,kendisine... içini çekerek..) burada.. yanımda, olduğuna hala inanamıyorum...

ir---- beyefendi.. lütfen kendinize gelin... bırakırmısınız beni... kim olduğumu sanıyorsunuz ..
bilmiyorum.. kanınızı benim kaynatmadığıma emi............

tu---- (maskemi  kaldırıp.. mırıldandı... ) yorulma demiştim......dimi...

başımı arkaya doğru biraz eğerek..dudaklarımı öptü..usulca..
 e ben de.. direnç mi kalır.. / kaldı mı

 çekildi biraz..
nefesi yüzümü yakıyor...

tu---- başka testler yapmamı istemiyorsun ,değil mi.. uygun yerde değiliz de..

ir---- (gülümsedim...)  ne gibiii...

tu---- iremm.. burada kalmak istiyorsan.. zorlama beni...

ir----- hıhh.. tanımadın işte..  marufun ağzında bakla ıslanmamış.. ondan duydun dimi...
elimden çekeceği var... sana çekil dedi ya serseri... 

tu---- ben ,nikahta gördüğüm kadın iremdi.. eminim dedim..
o ondan sonra ,gelmeyi düşündüğünü söyledi.. asıl bekçiden aldım haberi..
 hanımım ,mavi gözlü oluvermiş dedi... baban da.. seni sorduğumda lafı değiştirince... anladım..
bu halinle
marufun , tanımasını  nasıl bekliyorsun ki... olağanüstü değişmişsin.. muhteşemsin...
tuvaleti almışsın... bakıyorum.
.bacak,sırt ortada ama
neysee..

ir----(güldüm ) oturalım mı.. heyecandan, dizlerim titriyor.. sürpriz böyle yapılır diyecektim sana..
ama
olmadı.. bekçiyi arayacağını düşünemedim.

oturduk yanyana...

tu---- niye çok da,güzel oldu.. sağol.. geldiğin için.. çok sevindim,çok mutlu oldum... ama sınavlara giremedin değil mi.. . hem nasıl geldin sen..

ir---- (güldüm) ben,kaçıramazdım bu geceyi.. o kadar uzun zamandır ,planlıyorum..ve gelmek istiyordum ki.. mustafa beye yalvardım.. kabul etti,sağolsun..
 sınavlarımı ,özel olarak onun odasında.. oldum..
borçlandın bana ,dedi.. bende her şartını ,kabul ettim..
tarifeli uçak yoktu,marufla gelecektim ama planımı bozdu..  zübeyde  yardımcı olunca.. yelizle gelebildik..

tu--- bak senn.. onun için mi ,izin vermedi .. beraber gelmemize..ne şartıymış bu..

ir--- anlatırım da..  tunaa.. tuğrul abin geliyor buraya.. gözün aydın.. kayıp diyordun ya...

tu----(içini çekerek.. ) gelmiş de, bir tuhaf..uyuşturucu mu kullandın, dedim..
gülerek... "yirmi doz , mutluluk hapı aldım ... sentetik değil,merak etme.. doğaldı" , dedi bana..

ir---- (gülümsedim.. ) öyle diyorsa .. öyledir... bana irem deme.. onların yanında...
tepkileri ne olacak, merak ediyorum.. tamam mı..

tu---- been,seni ...seninle aldatıyor olacağım, öyle mi... mavi gözlüm..
ir---- eveettt..

tuğ---- iyi akşamlar.. hanımefendi..

ir---- size de..
tuğ----- tuna biraz gelsene..

tu---- gelemem..böyle güzel bayan ,bırakılıp gidilir mi abi..

tuğ---- gel dedim.. yoksa ,o bayana gerçekleri anlatırım..
tu---- anlatt.. ben evli olduğumu söyledim, zaten...

tuğ----- yuh.. mutlu ve aşık bir erkek .. karısını aldatmaz.. sana ,ne oluyor böyle.. anlamadım ki..
bizi mi,uyuttun sen.. hani aşıktın,karına..

ir----- (gülerek... ) tamaamm.. tuğrul abi.. ben irem... sakin ol.. tuna beni aldatmıyor, yani..

tuğ----- aaaa, iremm... bu ne hal,gelin..
( kıpkırmızı oldu birden... ) sarışınken ,nasıl denedim ama seni..

ir---- hah hah hah... aynen öyle oldu abi...
oğlun kucağındayken ,söylediklerin kulağımda çınlıyor hala..

tu---- mutluluk hapı ,fazla gelmiş sana.. diyorum ben... karıma mı ,asıldın yoksa..

tuğ---- tunaa.. kendine gel, ne münasebet.. ne asılması.. bunları konuşmak istemediğimi biliyorsun...
şimdi içeri gelin hadi.. erenin yanında olalım.. üç kardeş ,çiftetelli oynarız dimi..

tu---- tamam..

kalkıp.. ikisinin de, koluna girdim.. maskemi de taktım tekrar.. tuna da etolü aldı..

ir---- abii.. neslişah ... birşey demesin..
tuğ----- gelinnn.. yürü.. ne diyebilirmiş ki.. keyfimizi bozamayacak ,bu sefer..

tu---- vay be.. abii.. ne cevherler varmış sende... hah hah hah..
tuğ----- tunaa..

gülerek.. içeri girdik... oh oh.. oynayanlar.. zıplayanlar...
gönül ve eren de.. uymuşlar onlara..
bülent ve maruf da  eşleriyle beraber.. kaptırmışlar kendilerini...

tuğ---- ben el koyayım ,müziğe...

orkestranın yanına gitti...
birşeyler söyledi...
müzik durunca da... mikrofonu aldı eline...

tuğ---- saygıdeğer davetliler... kara ailesinin ,son bekarı evlendi..
kardeşlere,bir çiftetelli yakışır diyorum..

alkışlarla pisttekiler kenara çekildiler... müzik başlayınca..
tuğrul cekedini çıkardı...
tuna da çıkarıp, bana verdi... etolü de aldım.. eren de yaklaştı.. yanlarına..


kendimi Adana da hissettim bir an.. davul zurna eksik..
sonra  kollar kenetlenip.. bir halay çektiler ki.. sormayın..  tuğrul ,mendille halay başı oldu..
sık sık alkışlandılar.. ne numaralar varmış dedirttiler... yani..
gözlerim doldu onları seyrederken.. üç kardeş de,nefis oynuyorlar..

bitirip ,nefes nefese sarıldılar birbirlerine...
çookk güzel ve duygusal bir andı...
fotoğraflarını çektim defalarca...

neslişah ve gönül yanyanalar... neslişah benim kim olduğumu bilmediğinden, çok mutlu...
tunayı
ireme gammazlıyacak ya.. eline fırsat geçtiğini düşünüyordur..

tuğrul,neslişahı.. eren de.. gönülü aldı.. tuna da benim yanıma geldi...
mendille alnında ki,teri sildim..

ir--- harikaydınız aşkım..
tu---- sağol.. (cekedini giydi ) çantanı , etolü.. bülente verelim de.. şunlara dans nasıl edilirmiş, gösterelim sevgilim..

gülümseyerek.. tunaya verdim elimdekileri...
bülentin yanına götürdü o da...

maruf,almanca demiş ki...
''kızı tavladın mı.. ''
tuna da...
''maruff ,ne tavlaması...o irem''

bende diyorum ki... maruf niye sarardı birden.....

kollarının arasında ,kıskanç bakışlara maruz kalsak da... dansımıza ,aşkla bakışarak..
devam ediyoruz...

tu---- yoruldun mu.. goncam..
ir---- bu gece senin gecen.. yorulmadım.. devam edelim..
tu---- (gülerek... ) kıyafetin...çok seksi.. twist olmasın.. da..roman oynayalım ,olur mu...

ir---- olur.. senin için, sana özel... giyindim.. tunamın ,gözü gönlü açılsın dedim...

tu---- sağol da.. başkalarının, gözü açılmadan..morarmadan, geceyi tamamlasaydık..

ir----( güldüm..)  gece ,yeni başlıyor tunam..
tu---- ben herkesin görebileceği kısımdan ,bahsediyordum..

ir---- (kulağına yaklaşıp.. ) bu geceyi.. bu doğum gününü.. asla, unutamayacaksın aşkım. ..
hayal ettiğin herşeyi yapmanı ,istiyorum..

tu---- .iremm,kışkırtma beni.. hamilesin.. yine mi,unuttun..yoksa..
ir---- artık unutmuyorum da.. hamileliğim,engel mi hayalini gerçekleştirmene...

tu---- e biraz öyle.. mesela ,seninle paraşütle atlamak isterdim.. denize dalmak da olabilirdi..
gelecek yıl... yapalım.. tamam mı..
ir----  inşallah..

müzik bitince...  yerimize geçecekken..
 neslişah gülerek geldi yanımıza...

nes---- tuna ,karının yeri çabuk dolmuş bakıyorum..kim bu bayan..

tu---- .... sana ne..

2 yorum:

yusufum dedi ki...

Yüreğinize sağlık Meral Hanım. Kaleminiz hiç susmasın. Teşekkür ederim. Hayırlı geceler/sabahlar :)

UNUTULMAYANLAR dedi ki...

Amin:)Asıl ben teşekkür ederim;gecenin /sabahın bu saatinde okuyup yorumladığınız için. İyi günler Yusuf bey:)