Translate

9 Şubat 2012 Perşembe

79.bölüm..


telefonun sesini duyunca.. 
uyandım da,  nerede olduğumu hatırlamaya çalışıyorum.. 
tuna kısık sesle,konuşuyor.. saate baktım.. yedi olmuş...iyi diyerek...saati kapatıp..
 esnettim vücudumu.. 
.. biraz kendime gelmişim ama koltuğa sığamadığımdan.. boynum ağrımış..... 
tunayı,odanın kapısında görünce.. doğruldum hemen... boynum ağrımış,demeyim bari.. niye buraya yattın diyebilir dimi.. 
tu---- (biraz mahçup.) ..kusura bakma.. nasıl uyumuşum bilmiyorum.. 
ir----( gülümsedim.. )önemli değil... gece ,beni bekledin tabi... 
tu--- üstümü örtmüşsün ,sağol... 
ir--- hasta olmanı istemedim..çok güzel uyuyordun... 
tu--- öyle mi, sende.. 
kızardım... 
ir---- sen beni mi, seyrettin.. telefon için uyandın sanmıştım... 
tu---- önce kalkmıştım, seni uyandıracaktım ki.. telefon çaldı....gel de, birşeyler yiyelim..ısıtıyorum..
ir---- yok ya... eve gitmem gerekiyor.. orada yeriz...şimdi herkes beni bekliyordur... 
yanıma geldi....elimi tutup kaldırdı ayağa... 
tu--- tuna beni aç bıraktı dersin ,seennn... 
ir--- (güldüm...mutfağa beni götürürken... ) demeeemmm... bu evde ,ne olursa olsun.. hiç kimse ,hiçbirşey...bilmeyecek..asla.. 
 oturttu sandalyeye...çorbaları koyarken..
tu---  evet,çok iyi olur... burası,yaşadıklarımız...  bizim,özelimiz.. iyi, yada kötü.. ama bizim.. 
(oturdu karşıma...)  buyur.. soğumasın.. 
ir--- sağol..... kimdi arayan...
tu--- gelinlik hazırmış.. ...bende sizin evin adresini verdim.. götürecekler.. 
ir--- hımm,bitmiş halini benden önce görecekler desene... 
tu---- arayayım istersen ,buraya getirsinler..
ir---- yok yookk.. iyi olmuş.... teyzemde gelmiştir..şimdi.. ay nasıl da özledim... herkes evde.. ben burada... kına var.. kız yok ortada.. annem sinirlenmiştir yine... 
tu---- giyecek ,elbisen burada.. ayakkabında... giyersin.. beraber gideriz... ben traş olsam mı..ki..
ir---(parmaklarımla, dokundum yüzüne gayet normalmiş gibi..) yoo.. gerek yok ...
tu---- (bakışları değişti sanki..elimin üstüne, koydu elini... ) sen ... sen, 
 içini çekerek...indirdi elimi..
ayağa kalkıp.. kebapları fırından çıkardı... 
tabaklara koyup... masaya bıraktı..sessizce yedik.. 
tu--- on dakika içinde, hazır olurum.. sen de, giyin.. buraya dokunma.. ben hallederim gece... 
ir---- tamam... eline sağlık..
tu--- afiyet olsun.. 
ben, odada. mavi ipek  ,elbisemi... bileziğime takılmasın diye.. kolumu yavaşça sokup.. giydim..  belimdeki, fermuarı kapadım.. 
iki kulpla,.vücuduma oturan... basenden iri pliseli,uzun kollu ... geniş yuvarlak bir yakası var.. dizlerimden biraz aşağıda boyu..
ben öyle dalgınım ki.. tuna--kınada  ne giyeceksin -- ..demese aklıma bile gelmemişti.. almak.. 
iyi ki yanımda param vardı.. ısrarına rağmen..tunaya aldırmadım.. elbisemi de,ayakkabılarımı da.. sadece gelinlik için olanları o aldı.. 
ipek çorabım.. öyle ince ki,.. yeni siyah ayakkabılarımı da, geçirdim ayağıma... 
saçlarımı eğip.. biraz tepeden topladım...evde dağınık bir topuz yaparım.. bir, makyajım eksik.. hazırım... 
beyaz ayakkabı,çanta  .. poşetini kapının oraya getirdim... çıkardıklarımı da aldım... 
ir--- tunaaa.. ben hazırımm.. 
tu--- bendee.. 
çıktı odasından..
hiii,dilim tutuldu sanki.. ama onunda tutuldu sanırım.. içime işliyor bakışları... kadife kutuları bir eline alıp... elini belime koydu... 
salona girdik... 
lacivert takım elbise.. bembeyaz gömleğin.. üstünde taktığı, lacivert kendinden desenli kravatla.. nefis görünüyor.. koku da, müthiş...
ayakkabıları da ışıl ışıl..parlıyor sanki.. yüzüne baktığımda.. traş olduğunu da gördüm...
o da bana bakıyor... 
kutuları ,yemek masasına koydu... 
ellerimi tutarak... 
tu--- iremim.. çok güzelsin... çok yakışmış.. 
ir--- sağol.. sende çok yakışıklısın... 
tu---- (gülerek.. yüzük kutusunu açtı.. pırlantaları takarken...) seni çok,seviyorum.. irem.. hep yanımda ol...
ir--- (bende onun yüzüğünü aldım..)  tuna kara.. bende seni seviyorum.. (taktım parmağına.. ) sen de...ömür boyu.. yanımda ol... 
tuttu yanaklarımı.. dudaklarımı öptü..yavaşça...
gözlerimi açtığımda..o hala ,o anı yaşar gibiydi.. 
  yüzümden ellerini çekerken.. yutkunuyordu.. 
büyük kutuyu açtı... bu seti ,o almış olmalı.. pırlanta ama çok güzel..oya gibi işlenmiş sanki... 
konuşmadan.. gerdanlığı boynuma taktı...
küpeleri bana uzattı... 
"hayırlı olsun" diyerek.. küpeleri takmamı bekledi.. bilekliği bileğime takınca...
tu---  bunu yaşgünün için almıştım.. şimdi verdim,çünkü..kıyafetine uygun.. nice yıllara canım.. güle güle kullan.. 
 dudaklarımı ıslattım.. kurumuştu heyecandan...diyeceklerimi,desem mii, demesem mi..diye düşünüyorum...
tu---- ne oldu..beğenmedin mi.. 
baktım, onun endişeli yüzüne... 
ensesine doğru gitti parmaklarım... 
çektim kendime hafifçe... boyumuz eşitlenmişti, topuklu ayakkabılar sayesinde...
diğer elimi cekedinin içine sokup... kemerinin üstüne koydum...
dudaklarını öptüm... 
ir---- çok beğendim.. ama  hediyemin sen olacağı, aklıma geldi de..  
tu--- (belimi tutan parmaklar gevşeyip..  sarıldı belime tamamen... bedenlerimizin sıcaklığını hissediyorum..)iremm.. zorluyorsun beni..
"ben miii.."diyerek dudaklarımı dudaklarına yaklaştırdım... 
tu---- (nefesi yakıyor ) .... ireemmm...durr.. 
ir---- (mırıldandım...)  durdursana... 
 tu--- (dudağımı, öptü yumuşacık...)  sen.. gitmek istiyorsun ,değil mi..
ir--- hımm.. sanırım,mecburuz..
tu---- (gülümsüyor..)  bu,ayrı geçireceğimiz son gece..
daha sonra... kendinden emin olduğunu,hissettiğimde.. ne seni durdururum.. ne de kendimi.. hiç kuşkun kalmamalı.. anlıyor musun... 
ir--- (ellerimi çektim... ) tamam canım.. ben sadece ,teşekkür etmek istemiştim...
tu---- hah hah hah.. ben de,inandım.. 
***************
evimize gelirken..
o kadar çok araba dizilmişti ki, sokağımıza.. 
içeride ki  sesler , sokaktan duyuluyordu.. düşünün artık... 
avucundaki elimi ,hafifçe sıktı.. bahçe kapısını açarken... 
tu---- ireemm.. sakin ol.. titriyorsun.. 
ir----(mantoma sarıldım..)   daha önce gelseydik keşke.. bu kalabalıkta... ben nasıl, gireceğim içeri.. 
tu--- (kulağıma yaklaştı..)  tehlikeli bir şekilde.. teşekkür ediyordun ,unuttun mu...
ir---- tunaaa... 
tu---- canıımmmm.. 
kapının ziline dokunurken... 
ir--- dur, ben açarım.. 
çantamı karıştırırken.. kapı açılıverdi.. 
zu--- buyurmaz mıydınız.. kınanız var da... nerdesin sen.. 
tu--- iyi akşamlar zuhal... teşekkür faslına daldık da... 
ir---- (tunaya dönerek ,imalı bir bakış attım )  
tu--- ( gülüyor birde ) söyle canım... bir şey mi var.. 
zu---- ya girsenize.. boşverin şimdi.. faslı falan.. teyzem, kına dublörü olarak.. beni kullanacak yoksa... 
tu--- hah hah hah.. 
ir--- gülmeee.. zuhal beni odama girdir derhal. 
tuna,sende salona gir.. 
tu--- olur, çabuk gel..

Hiç yorum yok: