Translate

9 Şubat 2012 Perşembe

78. bölüm..


 
annemle babamı, hastaneden alıp eve götürdük...abim,  yoktu... yine..
babamı yatırdık odaya.. 
 
bizde, koridorda konuştuk... 
 
 
tu--- nikahtan sonra bizim çiftliğe gideceğiz...salon istemedi irem... son gelişmelerden sonra,düğünümüz de orada olsun diyoruz... 
 
ne--- nasıl isterseniz...
 
tuna annemi de, davet etti.. alış veriş için.. gelinlik dikilecek de,dedi... 
 
ne--- isterdim de, gelemem ki.. ahmet yalnız kalmasın... manisadan da,kardeşim geliyor.. iki saat içinde burada olurlar...hem, kızım gelin oluyor.. kınasını yakmadan gönderirmiyim.. 
anlayacağınız...benim de, çookk işim var.. misafirlerim gelmeden.. hazırlanmalıyım... 
 
ir--- annee..ne kınası ya.. babam yeni çıktı hastaneden.. ev curcuna olacak yine.. 
 
ne--- kız kınasız gider mi, irem.. bu da bir murad .. tek kızımızın, mürüvetini görmek isteriz tabi ki.
her ne kadar aceleye gelse de... yetiştirmeye çalışacağım...ablam da gelecek ,şimdi... 
size de, bana da kolay gelsin.. işiniz rast gitsin.. abinlere haber verebildin mi tuna... 
 
tu--- verdim.. yarın,iki abimde geliyor..
 
ne--- ciğer tabi, gelmezler mi.. iyi tanışmış oluruz... 
 
ir--- anne,saadet teyzemi çağıracak mısın... 
 
ne--- dün gece,arayıp çağırdım...gelip gelmemek ona kaldı...  
 
ir--- ya abiimm..bir taşkınlık yaparsa..  sabah gördüm,hali perişandı.. 
 
ne--- (ellerini açtı, iki yana..) yapacak birşeyim yok..kendi düşen ağlamazmış.. 
 
ir---  hoşçakal anne.. yardım edemediğim için üzgünüm...
ne--- sen yerimde , mutluyum de..o bana yeter.. 
 
tu--- olacağız.. hiç merak etmeyin.. 
 
*****
 
 
 Adananın en lüks moda evindeyiz.. 
moda tasarımcısı ve  baş terzisi, sakine hanım..inceledi vücudumu... 
 
elindeki kağıda çizim yaparken.
.saçımı nasıl yaptıracağımı.. ,düğün yerini .. özel bir isteğimin  olup olmadığını.. sordu..
  beni konuşturdu... 
 
tuna da, bende merakla bekliyoruz ne çıkacağını... 
 
bitince,uzattı kağıdı bize... 
 
ben hiç, öyle çabuk beğenen birisi olmadığım halde... bayıldım modele.. kadın işinin ehliymiş... 
 
 
onbeş kişi, harıl harıl... bana çalışıyor.. ben manken gibi duruyorum... üstümde yapılıyor, uygulama... 
 
tabi, tuna görmüyor... onu gönderdi sakine hanım... iki saat sonra gelecek...
 
 
 bir buçuk saat sonra geriye çekilip.. beğeniyle bana baktı... 
 
 
---- maşallah..şimdi aynaya bakabilirsin... 
 
aynada ki,görüntü kime ait diye düşündüm bir an...  bu ben miyim... 
 
 
beyazlara bürünmüş.. incecik bir vücut var, karşımda... 
üstü,inci işli..beyaz danteller. drapelerle hafifçe genişleyen.. saten eteğe...tutturulmuş.. 
 
çok kabarık değil.. tarlatan da yok.. 
 
bembeyaz tenimi ortaya çıkaran.. göğüs dekoltesini, biraz kapatmasını rica ettim..sıkıca vücuduma otursa bile.. askısız rahat edemeyeceğimi söyleyince.. taşlı bir askı yapıldı.. .
 
büstiyerde yapacağı ,ince işlemeleri anlattı...  çok beğendimi söyledim.. .. 
 
duvak olarak çeşitli tüller ve dantel kumaşlar denedik... uzun tülde karar kıldık.. 
 
 koluma geçirdiği  kolluk,  sadece bir halka ile parmağıma takılıyor... 
 
deneme amaçlı tuttuğum ,el çiçeğimle .. topuklu ayakkabıyla..yürüttü beni... 
 
 
---- beyaz tomurcuk güllerle ,el çiçeğini yapacağım... duvağın alttan tutturma yerinede.. gül öneririm.. kuaför uygular zaten onu.. 
başka istediğin birşey yoksa çıkarıp.. dikmeye başlayalım... . 
 
ir--- yok, elinize sağlık... 
 
 
---- akşama hazır olur... güle güle giy, çok gelinlik diktim...senin gibi taşıyanı az gördüm.. mutluluklar dilerim.. 
 
ir--- sağolun.. 
 
üstümden çıkarmaları iğneler nedeniyle zor oldu biraz... 
 
 giyindiğim de...tuna da, gelmişti.. 
 
tu--- yetişecek değil mi...
 
---- elbette.. tüm ekibim,size çalışıyor..bitince ararız ..  
 
tu---- teşekkür ederiz...  
 
---- asıl, biz teşekkür ederiz... tuna bey... 
 
 
 
*****
 
 
moda evinden çıktığımızda, içim içime sığmıyordu...
 
 elimi tuttu,tuna..  yürüyoruz... 
 
 
ir---- ayy, tunaaa.. öyle güzel oldu ki.. 
 
tu--- (sevincime bakıp gülerek ) ... eminim olmuştur.. içinde sen olduktan sonra... 
 
ir--- sağol, sen ne yaptın... nereye gidiyoruz şimdi.. 
 
tu--- ben alınabilecekleri aldım.. yarın için,siparişlerimi de verdim.. çiftliği arayıp, hazırlık yapın dedim... 
düğünü orada yapmakta, kararlı mısın hala... başka bir yer de olabilirdi... 
 
ir--- eveett.. biz bize olacağız.. düğün olup da.. hoplayıp zıplayacak eğlenecek durumumuz da yok.. nikah sonrası yemek yenecek.. sadece..  başka masrafa ne gerek var... evin de gayet, güzel ve geniş.. daha ne..
 
tu---sen, ne dedin... 
 
ir--- hıı, evimiz..
 
tu--- ( gülerek ) şimdi oldu.. senin için..acil gereken birşey var mı 
ir--- yok yok.. 
 
tu--- peki, sonra alırsın..  damatlığa bakacağız.. sana ayakkabı çanta alacağız... haa, nişan yüzüğüne de...yarının, tarihini  yazdırdım... 
akşam takalım.. diyorum... kınadan önce.. 
 
ir--- olur.. takalım... rüyadayım sanki... inanamıyorum tunaa.. 
 
tu--- canıımm.. ben de, inanamıyorum..abine teşekkür edeceğim neredeyse.. 
ir---................ 
 
******
üç saat sonra...
 
ellerimizdekileri arabaya bıraktık...
 
ir--- ufff çok yoruldum.. sende çok harcadın.. 
soyguncu bunlar.. 
 
tu--- hahaha.. bir kere evleniyoruz.. ... alacağım tabi.. 
gel, hem yemek yiyelim... hem de dinlenelim... 
 
ir--- ya, alacak başka birşey kalmadıysa eve gidelim... ayaklarımı uzatmak ,bir banyo yapmak istiyorum... daha kına olacak... offf yaaa..
 
tu--- bir gelinlik kaldı... onu da gönderecekler.. şimdi..sizin ev kalabalıktır,bizim ev için.. söylüyorsan o olur... ben de, kebap  yaparım sana.. 
 
ir---- ..................iyi..tamam... kebabı nerede yapacaksın..
tu--- ev usulü,fırında.. 
 
 
 
*****
 
 
eve girdiğimizde...
 
kutuları, askıyı.. yatak odasına bıraktık... 
 
damatlığı astı tuna.. 
sonrada,bana bakıp...
 
tu---- istediğini yap..irem.. her yeri kullanabilirsin ve artık bunu öylemekten de ,sıkıldım haberin olsun...   
 
dudaklarımı kemiriyorum..duş, iyi fikir değil galiba...
ir---- ya düşündüm de,
 
tu--- ne düşündün .. yarından sonra burada yaşayacaksın... banyo için annenin evine mi, gideceksin..yoksa.... böyle yaparsan ,olmaz..zorlanırız. irem..
 
ir--- zorlanacağımız konusunda,haklısın .. kağıt üstünde, karı kocayı oynamak zor olacak gerçekten.. acabaa,ben gelmesem mi diye düşünmeye başladım...
 
tu--- kağıt üstünde olmaması sana bağlı, konuşmuştuk... bunu.. 
senin, acele etmeni istemediğimi söylemiştim.. 
 
sen benim karım olacağına göre, burada yaşamandan doğal ,hiçbirşey olamaz.. 
düğünümüz oluyor.. gelmemek gibi,bir seçenek yok artık.. onun için, rahatına bak... 
 
ir--- evet de... 
 
tu--- (elinde ki,boş kutuları yere bırakıp... ) anlaşıldı... seni,benim götürmem gerekecek.... sanırım.
.istersennn.. 
 
ir---- (geri geri gittim.. ) tamam tamam... sen kıymanla, uğraş... birde istersen diyor..ya.. 
 
tu---- hah hah hah.... 
 
çıktı odadan... 
 
 
yatak odasının içinde banyo..
 girip.. hemen,kilitledim kapıyı ... 
 
 etrafa bir göz attım.. siyah ve beyaz hakim.. çok sade.. ve orjinal..
parfümünü elime alıp.. kokladım... mmm,neffiss.. adı, fahrenayt mış.. 
öğrendiğim iyi oldu.. hediye alırım.. tuna'ma
 
ir--- ma ? benim tuna'ma.. allahım ben ne dedim.. 
 
 havlu dolabından.. geniş bir havlu çıkarıp... 
saçlarımı ıslatmadan.. on dakikada duştan çıktım.. 
 
giyinip.. havluyu asınca... 
kapıyı açtım... 
 
tuna ellerini başının altına koyup.. uzanmış yatak örtüsünün üstüne... ..gözleri de kapalı...tabi, uykusuz ve yorgun... benim yüzümden... 
 
 diğer odadaki dolaptan bir battaniye aldım...getirip örttüm.. sahiden uyuyor.. 
 
elim ,dağılmış simsiyah saçlarına dokunmak için.. gidiyoor.. ben geri çekiyorum... bir kaç kere, gidip geldi.. elim.. 
 
dokunmadan.. mutfağa koştum...bir koku var.. 
çorbanın altını ve fırını kapattım... 
kebaplar,yanmadan..  tam kıvamında pişmiş neyse ki... 
 
masayı hazırladım.. buzdolabından da... zeytinyağlı barbunyayı çıkardım... 
 
seslendim, iki kere... gitmeye korkuyorum çünkü... 
 
ses gelmeyince ,acaba numara mı yapıyor diye, baktım kapıdan....
 
 ah canıımmm.. battaniyeye de sarılıp,yan dönmüş.. .. derin derin uyuyor... 
 
saate baktım.. altı.. 
 
biraz da,benim uzanmam gerekiyor da... buraya değil  tabi.. 
 
başucunda duran... çalar saati alıp...
 
diğer odaya giderek... saati kurdum..  
 bu gece giymek için.. aldığım elbiseyi kutudan çıkarıp.. dolap kapağına astım.. buruşmasın diye.. 
 
yumuşacık ikili koltuğa uzandım...uykusuzluk ve stres etkiliyor beni.. gözlerim kapanıyor... 
 
kına var ,kına var.. eve gideceksin ... diye direnmeye çalışsam da... başaramadım... 
 


Hiç yorum yok: