Translate

9 Şubat 2012 Perşembe

71. bölüm..


ah--- suuuuusssss... gebertirim lan ,seni.. ne dediğine dikkat et.. 
 beni..iremi ne yerine koyuyorsun.. aptalll... 
 
al ulan para..allll..... madem kıskanıyorsun.. sende teyzene ,araba hediye et...
 ama abuk subuk konuşma da.. tepelemeyim seni.. 
 
..okulu kazandığında.. arabayı ben, alacaktım ireme ... 
tuna engelleyip, abi ben aldım dedi.. 
unuttun mu, evleneceklerini.. karısı olacak kişiye araba almasında ,bir sorun görmedim.. benim haberim vardı..yani.. şimdi göndermesinin de,mutlaka geçerli bir nedeni vardır.. 
 
kimseyi ,paranla satın alacağını düşünme.. alıyorsan da ,o sevgi değildir zaten... maldır..
 
hani,seviyordun.. hülyayı ..
mal olarak mı ,görüyorsun artık... 
 
irem her kararını ,kendisi verdi.. ben çekildim aradan.. 
sen nasıl abisin.. bu nasıl bir iftiradır.. 
  bacını ,bu kadar mı tanıyorsun..da, araba karşılığı.. yada ne bilim.. mal, mülk karşılığında kanacağını düşünüyorsun....kim kandırabilirmiş.. onu..
 
aç gözlümü ,benim kızım.. yok mu da.. imrensin.. herşeyi var çok şükür.. 
 
iyi dinle;  benim kızıma güvenim tam.. tunaya da öyle.. 
anasız,babasız..sen onun neler çektiğini biliyor musun..
 
 çocuk yaşta ,o kadar paranın içinde yüzerken bile.. tek başına .. çalıştı,okudu.. sapa sağlam ayakta kaldı...
 
 herkesin harcı değil.. bunu yapmak.. çok taktir ediyorum onu.. tüm  ailesine bakıyor.. hazırcı değil.. 
 
benim,kızım da ..ucuz değil,sokakta bulmadım ..bilmediğim,sevgisine inanmadığım... birisine verirmiyim onu..
 
tek hatam.. ona sormamak, söylememek oldu.. 
 
 kader,kısmet.. irem kabul etti.. sözlendiler..nişanlanıyorlar cumaya.. 
 annen, itiraz etmese evleneceklerdi bile.. 
 
ben daha ölmedim.. sana laf düşmez.. gece birşey demedim ama hesap soracak kişi sen değilsin.. ayağını denk al..öyle karşılığı ne diye de,konuşma..
vururum seni, evlat katili etme adamı..
 aklını da, başına koy.. haddini bil.. 
 
derdin, para madem... al.. hepsi senin..
defol git ..gözüm görmesin seni.. 
 
 
ne--- ahmeet.. askere gidecek..çocuk.. saçmalıyor.. ne dediğini bilmiyor o...  gönderme.. engel ol.. 
 
ah--- konuşma nermin... konuşma..kayırma oğlunu.. kıskançlığın ölçüsünü kaçırdı.. hakarete başladı.. hala aklım almıyor.. cehennemin dibine gitsin.. ne halt ederse de, etsin.. umurumda değil.. 
verdim ,parayı..  saadete yedirsin..daha ne yapayım.. 
 bitince,tıpış tıpış gelir.. merak etme.. 
 
şoktayım..ağzım açık dinliyormuşum.. kapı tıklatılınca irkildim...
 
ah--- iremm.. kızım ses ver... 
ir--- efendim ... 
ah--- çıkmıyor musun daha... 
ir---- birazdan.. çıkarım... 
 
ah---  nermiinn...... 
 
 
acı çeker gibi.. bağırınca,küvetten  nasıl çıktığımı.. bilemedim... 
 
bornoza sarılıp... kapıyı açtığımda... annemin ağladığını duydum... koşarak.. salona gittim...


Hiç yorum yok: