Translate

9 Şubat 2012 Perşembe

67. bölüm..


ir----  (kollarının arasına sokulmuşum..kokusu başımı döndürmüş.. duygulanmışım da zaten ,masumca yanağını öptüm ...)  tunaa... sağol... 
 
tu---- (içini çekip...)  sende ,sağol canıımm.. 
e okula, gidip gelirken.. lazım olacak zaten ..arabayı da.. iyi ki, almışım.. 
anahtarlığını kullanacak yeri de,bulduk bak..
 
ir--- (biraz çekilip, şaşkınlıkla yüzüne baktım..)  nee.. sen, bana araba mı aldın...  ne alaka,yani.. sen niye alıyorsun ki.. nasıl ,kabul ederim tuna... bu çok fazla...
 
tu--- ( saçlarımı okşuyor...gülerek ) değil... evlenecektik hatırlarsan.. bende karıma araba almışım.. ne var bunda... 
okulu kazandığında.. baban alacakmış,bayide karşılaştık.. konuştuk işte.. ben aldım abi,diyince..  peki dedi.. haberi var,yani.. 
 
ne alaka dedin,doğru evlenmedik  ama kullanmanı istememin nedeni var.. 
kış geliyor,baban gecikebilir.. hep seni getirip,götüremez ki..  okulun yeri ,ters..  akşamları çok ıssızlaşıyor,bir anda.. 
oralarda beklemeni istemiyorum.. 
şimdilik,benimle gelemediğine göre.. 
arka arkaya gideriz... lütfen itiraz etmeden.. düşün ve tamam de.. 
( gülümseyerek ) 
hatta konuşmadan .. az önce ki,gibi içinden gelerek bana sarılırsan..  öpersen de , kabulümdür.. 
 
ir---- (gülümsedim...)  öpünce.. işin rengi değişiyor.. kapılıp gidiyoruz... kendimi senden alamıyorum... çok teşekkür ederim... çok naziksin,düşüncelisin...
 
sarıldım ,tekrar sıkıca.... 
 
tu---canımmm.. işte bunu istiyordum...
 
sırtımdaki elleri ateş gibi... hiç kıpırdamıyoruz.. olabileceklerden dolayı...
 
 
ir--- çok mutlu ettin beni.. araba için  sağol da, benim için düşündüklerin.. hepsine değer..inan bana... 
 
tu---   ( başını boynuma sokmuş.. mırıldanıyor ) azmin hevesin..bilgi birikimin, yeteneğin var..
çeviriyi yapamasan.. kaydı unutabilirdim.. seviye tespit sınavı için..çırpınıp, ikinci şansı vermezdim..
yani hayatım,hak ediyorsun..
ben sana inanmasam ,oku da demezdim.. sen ,çok iyi bir öğretmen olacaksın.. eminim.. 
(gevşetti kollarını.. ) 
hiç gitmek istemiyorum ama.. biraz daha kalırsak.. .........
 
 
çekildim bende.. 
ir--- amaa.. gitmeliyiz.. 
tu--- üstümü değişeyim.. 
 
kalktık divandan... 
ir--- yediklerimizin bulaşıklarını ..yıkamadık.. 
 
tu--- su yok ki.. tulumba var dışarıda... yarın alırlar .. bırak sen..
(elinde takım elbisesi.. banyoya gidiyordu... ) 
 
ir--- tuna..sende orada giyin..üşüme.. (güldüm)  bakmam ....
ocağa su dökeyim bende... 
 
gülerek... döndü giyinecek... dolabın önünde..
 
bende iyice,söndürdüm..ateşi... 
 
 
giyinmiş... bana doğru gelirken.. cekedinin yan kısmındaki şişkinlik ,dikkatimi çekti.. elimi üstüne koyunca ,anladım tabi.. 
 
ir--- tuna,niye silahlı dolaşıyorsun... 
 
tu--- belli mi olur.. gerekebiliyor bazen..  bu ruhsatlı tabancam.. sorun olmaz.. hadi gidelim.. 
 
 
kapıyı kilitleyip... dışarı çıktık.... 
 
*********
 
arabada gelirken... 
 
 
ir---okulda durum nasıl.. meselaa..vedat la,nasılsınız.. 
 
tu--- ( yüzü değişti aniden ) ondan,bahsetme bana.. aklıma getirip, keyfimi kaçırma..
 
ir--- ( kısık sesle sordum...) ne oldu, tuna.. birşey mi , dedi sana.. yoksa benimle mi ilgiliydi.. 
 
tu---............... sor maaa... 

Hiç yorum yok: