Translate

9 Şubat 2012 Perşembe

56. bölüm..


tu--- o nasıl konuşma, irem... bu sevgi ,gelip geçici birşey mi ki.. sen,bilirsin diyorsun...
ben nasıl,vazgeçerim senden... sen, vazgeçebilir misin peki... 
 ikimize de yazık ediyorsun.. babanın uğruna harcıyorsun.. hayatımızı... ne duymayı umarken.. 
neler duyuyorum... 
ir---- ( içimde ki, öfke patladı aniden ..gözüm döndü.. ) benim de ,duymayı beklediğim şeyler vardı.. sen açık oldun mu ki, daha sözlüm olduğunu söyleyemedin mesela...  nasıl eğlendin mi..
 ben..
 çaresizce,içimi sana açıp.. evlenmek istemiyorum derken.. içinden gülüyor muydun... 
ben sana nasıl güvenebilirim.. söyler misin...
arabayı yolun kıyısına çekip durdurdu.. 
bana dönerek.. 
tu--- eğlenmedim.. aksine çok üzüldüm... bilmiyordum ki.. 
kalbinde kendime yer açmak istedim.. evlilikten korkarken.. sözlün, olduğumu söylersem ters tepki verecektin... 
söyleyemedim.. çekindim... çiftlikte çok niyetlendim ... ama okulu kazanınca.. bekledim... dedim,önümüzde zaman var.. o da ,beni severse sorun olmaz... 
şimdi, beni seviyorsun ama sözlün olduğumu söylemedim diye  kızgınsın.. sana hak veriyorum..  özür dilerim.. 
karşı çıkmalıymışım dediğim konu,buydu .
ben de, böyle olsun istemezdim... babana konuyu açtığımda.. tamam olur dedi.. tanışalım dediğimde ,gerek olmadığını söyledi..
ben ; olur mu ahmet abi,kızın beni görsün.. dedim.. o da, eğer kızımı seviyorsan olur dedi.. ağzımı açamadım... 
sonrasını biliyorsun zaten..
şimdi başka bir yerdeyiz.. başka bir zamanda.. sen beni kabul ettin.. yeniden başladık sen ve ben olarak.. olması gerektiği gibi yani.. 
eski sözlünü vurdum demiştim ,hatırlıyorsan.. yenisini de, sen vurma olur mu.. 
ir--- ben  söylersin diye.. bekledim..  en sevdiğim iki erkek.. güvenimi sarstınız ... vurmayı çok isterdim ama kıyamam ki.... bende seni çok seviyorum,çünkü.. bu halde kalalım bir süre.. 
zaten,çok doluydum.. şu dediklerinden sonra.. infilak etmek üzereyim..artık dayanılır yanı kalmadı..  babamın, bana açıklayacak çok şeyi var.. annem olmasa..şimdi ayrılırdım evden.. 
gidelim hadi.. 
tu--- (hareket etti ,yavaşça.. ) sakın öyle birşey yapma.. istenmeyen damat olmak..hiç hoş değil..
 hepinizin gönlünü, aynı anda nasıl yapacağım ben.. bilmem ki.. 
babana tamam diyorum.. sen üzülüyorsun.. abin başka alem.. evlenme kararımıza ,baban seviniyor.. annen karşı çıkıyor.. okul harici görüştürmem diyormuş.. 
sözlümsün.. nişanı istemiyorsun,evliliği düşünmüyorsun.. biz ne olacağız.. ne yapacağız.. irem,söylesene.. 
ir--- (sinirli sinirli, güldüm.. ) hımm.. konuşmuşsunuz bakıyorum babamla.. evet.. beni görmen ,çok zor.. hatta imkansız.. 
tu--- (direksiyona vurdu ellerini ) aman ne güzel.. iki yıl sonra birşeyleri yoluna koyup.. sana yakınlaşabilmişim.. kendimi anlatmışım ,az da olsa..kalbine girdim diyorum..
 babanın diretmesiyle değil.. ikimiz istediğimiz için.. bir yuva hayal ederken.. 
hale bak.. seviyorum,seviliyorum ama... sevgilimi göremiyorum... aklımı kaçırmazsam iyidir... 
ir--- (şaşkınca ,gülümsedim... ) ben senin neyinim dedin... sen ne diyorsun...
tu---  sevgilimsin diyorum... değil misin ... 
ir---  sevgilin oldum, öyle mi...
 bundan sonraki sıfat ne.. metres mi..  evine de geldi.. nişanlanma bekleyebilir.. evliliğe de yanaşmıyor ama nasılsa ,toy irem ..kendinden geçti iki öpücükle... 
ayakları yerden kesildi... seviyorum da diyor..
evden ayrılmayı düşünüyormuş.. sen beraber yaşayalım da, dersin .. yakında.. 
tabi ,ben de hemen kabul ederim...
 ohhh ne ala... 
tu--- (gürledi resmen...)  ireem, kendine gel.. kalbini kırmak ,istemiyorum.. nasıl konuşuyorsun.. bir insan, ancak bu kadar yanlış anlayabilir.. inanamıyorum sana.. 
ir--- ( ben de yükselttim sesimi ) şikayet etme,söyledim sana ben huysuzum.. şımarığım.. nazlıyım.. 
"karım ol, hemen şimdi ..hiç gitme "dediğini.. unuttun mu.. anlamak için,nedenim var..  ama yokk, anlayışsızım.. ben.. 
dur kenarda..inmek istiyorum.. sen bana bağıramazsın... beni.. bırak..  git, nereye gideceksen... 
tu--- (daha da, yükseltti sesini..)  .. hayır.. inemezsin..bu yol kenarında..kurda kuşa yem olmaktansa,bana biraz daha katlanman gerekecek... 
sinirli sinirli ,artırdı hızını... boş yolda uçuyoruz adeta... 
ir--- yavaşlaa... 
tu--- bir an önce gideceksin işte...istediğin , benden uzak olmak değil mi..madem,böyle düşünüyorsun.. sonsuza kadar çıkıyorum hayatından... 
ellerimi kapadım yüzüme, sinirlerim boşaldı ... niye olduğunu bilmeden... 
hıçkırarak ağlıyorum..
durdu araba... ellerimi indirdi ,yüzümden... sildi yüzümü ..
kırgın bir sesle..
 tu--- ağlama..nasıl istersen, öyle olsun.. zati alinizi üzdüm..  bir daha peşinde de, dolaşmayacağım.. ısrar yok..
farkı anla..sana beraber yaşayalım ,demedim.. karım ol dedim..  niye istediğimi, kendimi ..niyetimi anlatamamışım ,demek ki sana.. 
sen,rahatça dersini çalış... bundan sonra..
 ben olmayınca, aklın da karışmaz.. babana,ispat edersin kendini.. 
evet..infilak ettin de.. yanlış kişiyi hedef seçtin.. başkasına sinirlenip,hırslan... suçu sadece seni sevmek olandan .. acısını çıkart.. 
( parmağımdaki yüzüğü ,çıkarmaya niyet ettiğimi anlayınca ) aklından bile geçirme.. o kalacak..çıkarma sakın ..
dönüp çalıştırdı ,arabayı... 
on dakika sonra.. hastanenin önündeydik...  
tu--- inebilirsin... 
ir--- (sinirle aldım ,kitaplarımı çantamı..) getirdiğiniz için ,sağolun..lütfettiniz..  
 indim, çarptım kapıyı da... 
öyle hızlı kalkış, yaptı ki.. lastiklerin izi kaldı yerde.. 
ben ağlayarak.. hastaneye girdim... 
oda numarasını öğrenip.. yukarı çıktım.. ayakta duracak gücüm yok..... içim bomboş oldu.. herkesten, herşeyden nefret ediyorum.. 
oda kapısını açtım..babam yatakta yatıyor...kolunda serum hortumları.. sapsarı bir yüz.. 
annem,abim...sevim  teyzemler.. abilerim.. hepsi oturuyorlar... koltuklarda... 
demek durumum ,kötü ki..  nuri kalkıp.. tuttu beni...
nu--- (fısıldayarak.. ) ne oldu...birşey mi, dedi sana... 
başım salladım..
ir--- bitti abi.. tunaya git dedim.. 


Hiç yorum yok: