Translate

9 Şubat 2012 Perşembe

55. bölüm..


 

 
ne--- (buruk buruk gülümsedi.. ) herkese,herzaman ben bakıyorum zaten..kimsenin beni düşündüğü yok.. kardeşin de, sizin gibi olacak.. 
büyüdüğü zaman.. sizlerde bekleyeceksiniz bazı şeyleri.. beni ,o zaman çok daha iyi anlayacaksın eminim.. ikiniz de.. acaba böyle yaparsam annemi -babamı kırar,üzermiyim.. demiyorsunuz.. 
sana gittiğin için kızgınım... ama babana daha çok kızgınım.. en başından bu yana, karşı çıktığım herşeyi yaptı.. verme dedim ,verdi... 
18 yaşındasın..hiç erkek görmedin,tanımadın..  tuna 28miş..  aklını başından alacağı belliydi.. 
yaylaya gitmeyelim.. bırakmayalım kızı dedim.. 
 
"tunaya güveniyormuş... bir şey olmazmış..
 sözlüsüymüşsün zaten.. bir yıla kalmaz ,evlenirmişsiniz... okulu bırakırmışsın... okuyup da, ne olacakmışsın.. sanki.. tuna çalışmana izin vermezmiş ki.. evinin hanımı olurmuşsun.. 
senin ki de.. hevesmiş..
inatlığından asiliğinden.. nazından  yapıyormuşsun.. "
işte aynen,bunları söyledi bana.. 
 babanı haklı görmekten, nefret ediyorum.. ama yanılmıyor ne yazık ki.. sen..sabah evleneceğiz diyince,şok geçirdim.. 
 
senin ,evine gittiğini duyduğumda .. başımdan kaynar sular döküldü ,sanki.. aşık oldum dediğinde..  tamam dedim,kandırdı iremi.. 
söyle irem... o ,sana birşey mi yaptı ... 
o yüzden mi, kabul ettin..  
 
ir--- (babamın dediklerine takılmıştım ...  gerçek düşüncesi buydu.. demek öyle babacığım. diyordum içimden... 
anneme belli etmedim tabi,  gülerek... ellerini öptüm... ) kimse, bana birşey yapmadı annem.... ben,buna izin verir miyim.. tuna da öyle birisi değil zaten.. dün nasılsam.. bugün de öyleyim... tamam mı.. içini ferah tut.. 
babam da haklı çıkmayacak.. güven bana... tuna beni, gerçekten seviyor.. ben de onu seviyorum.. kandırmadı beni..  
ama  okulum bitecek.. 
evliliği de,şu an itibariyle askıya aldım.. tuna ısrar da etse .. bekleyecek.. beklemek istemezse kendisi bilir... hadi,şimdi.. kalk .. 
seni yatarken görmek istemiyorum.. 
 
kaldırdım,sarıldık.. öptü beni... 
 
ne---dört yıldan bahsediyoruz..irem.. gerçekçi ol.. beklemek kolay değil.. 
ir--- (gülümsedim...)  sabrımızın yetmediği yer de.. evleniriz.. bizde.. 
 
ne--- çabuk olmasın.. kardeşin de.. görsün..ablasını..  
 
ir--- tamam.. anneciğim.. 
 
 
****
 babam ,tunaya ne dediyse artık.. evi arayıp.. annem için.. geçmiş olsun dedi.. nişan için,konuşacakmış da.. hiç sırası değil.. diyip kapadım.. 
 
iki gündür.. 
babamla , gerekmedikçe hiç konuşmuyorum.. 
fırsat da vermiyorum..dediklerini,içime attım.. gittikçe kinlendiğimi hissediyorum ama.. annem üzülmesin diye.. susmam gerektiğini telkin ediyorum kendimi.. bir patlarsam kötü olacak çünkü.. okula götürüyor..ve  alıyor beni.. 
 
abim dağıttı,iyice..  eve sabah geliyor, akşam gidiyor.. 
berduş oldu.. tam anlamıyla.. hülya ve teyzem perişan ettiler çocuğu..  konuşamıyoruz.. ben okula gidiyorum , görmüyorum bile.. 
 
  tunayı  da,okulda görüyorum  ama ne o yaklaştı.. bana.. ne de ben... 
 
 hoca olarak da,son derece acımasız..  diğer hocaların verdiği derslerin.. üç katı ders veriyor ve karşılığını da.. istiyor..  
 
onun dersinde çıt çıkmıyor, koca amfide.. herkes çekiniyor... ilgisizliğe tahammülü yok... 
 
çarşamba günü.. boş durakta,babamı beklerken.. 
yanıma yaklaştı..oflayıp pufluyordum.. babam geç kaldı.. çünkü..
 
tu--- merhaba..  seni ben götüreceğim.. baban aradı.. hastanedelermiş.. 
ir--- (kaşlarımı çattım...)  kim için gitmişler... 
 
tu--- babanın şekeri yükselmiş , yatırmışlar... 
ir---  ne zaman olmuş... niye bana söylemedin... 
 
tu--- iyiyim, söyleme dedi... gitmek istiyorsan ,buyur.. 
 
park yerine yürüyüp.. oturduk arabaya,hareket etti.. 
 
tu--- nasılsın.. 
ir--- harikayım.. 
tu---halinden  belli,oluyor.. .. nişan için.. konuşmamızın sırası gelmedi mi, daha.. iki günde , ne değişti..
 
ir---- offfffffffffffffffff... herşey üstüme geliyor tuna.. bana diyorsun da.. sen farklımısın sanki.. 
tu--- ben okuldan bahsetmiyordum.. okul haricinde hiç görüşmedik.. aramadın.. ne yapılıyor.. ben ne yapacağım.. yardım edilecek bir konu var mı.. bilmek hakkım değil mi.. sırası değil dedin.. hala bekliyorum,gördüğün gibi... 
okulda da durumumuz,fark edilene kadar.. rahat etmen için.. uzak duruyorum.. yoksa ben mustafa beye söyledim.. 
 
ir--- hiç birşey yapmadık daha, fırsatım mı var ki.. nişanı erteleriz diye, düşünüyorum.. evliliğe de.. acele karar verdik zaten.. anladım ki.. ben ikisini bir arada yürütemeyeceğim..  
evde şu sıra ,huzurum hiç yok.. kalmadı.. aklım karmakarışık.. 
ben okuyacağım tuna... kararım kesin.. babama ispat edeceğim.. heves olmadığını.. 
eğer,beni seviyorsan ve istersen beklersin..  yok,bekleyemem dersen ..sen bilirsin... 

Hiç yorum yok: