Translate

9 Şubat 2012 Perşembe

54. bölüm..


 
saat beşe geldiğinde.. ilk günün yorgunluğuyla... hepimiz vedalaştık... 
 
ben, dışarı çıktığımda... babama bakındım.. yoktu.. hayret etsem de ,çok aldırmadım..gelir nasılsa.. olmazsa.. otobüsle giderim.. 
 
yol kenarında ki... otobüs durağına yürüyüp..  beklemeye başladım... nasıl da kalabalık.. 
on sekiz yaşındayım ama iki yada üç kere belediye otobüsüne binmişimdir.. 
nerede ineceğimi ,durakları bile bilmiyorum ama öğrenirim ne var.. üniversite öğrencisiyim artık.. Adanada evime gidemeyecekmiyim hıhh.. 
 
etrafıma bakınırken.. gördüm ki ; tijen ve derya ..tunayı aralarına almışlar.. 
konuşa konuşa geliyorlar...
 içimden, heyyytt.. çeklin onun yanından demek geliyor da... sustum tabi.. içim içimi yiyor..  kıskandım ,kıskandım deliler gibi..  
 
 
tu--- iyi akşamlar.. 
ir--- size de.. 
 
tam o sırada.. babamın arabasını gördüm.. 
ir--- hoşçakalın... yarın görüşürüz.. 
ti--- de-- güle güle... 
 
tunanın bakışlarını ,üstümde hissederek.. bindim arabaya... babamla selamlaştılar... 
 
hareket ettik... 
 
başımı arkaya yaslayıp.. gözlerimi kapadım... 
 
ah--- neyin var.. nasıldı ilk gün.. 
 
ir--- iyi.. yorgunum.. 
 
ah--- çok bekledin mi, beni.. 
ir--- yeni çıkmıştık zaten..
 
ah--- annen rahatsızlandı da.. o yüzden geciktim... 
 
ir--- ( doğruldum hemen ) nesi var.. kardeşime birşey mi oldu, yoksa... 
 
ah--- (bıyık altından gülüyor... ) yok, son olaylardan .. sabah ki konuşmandan herhalde  tansiyonu düşmüş..sevinci getirdim eve.. serum taktı.. . başından ayrılamadım..
 
ir--- şimdi nasıl..
 
ah--- daha iyi.. çok üzüldü, üzüldük... dediklerinde,haklılık payın olsa da... gitmekle çok yanlış yaptın, irem... 
 
ir---- olabilir... sizde yaptınız.. hele sen, bir eşya gibi vermişsin beni.. bu kadar değersiz miydim ben... sormadan,görmeden.. verdim,gitti ne demek baba... aklım,içim almıyor.. 
 
ah--- değilsin... verdiğim kişi de, senin değerini bilecek birisiydi... ona inandım,ben... 
benim için sorun yok da.. annen,bir yıl demişti.. sen en kısa zamanda diyince.. 
 
ir--- sorun yoksa..  niye üzülüyorsunuz,  kızıyorsunuz bana... demek ki, beni de ikna etmiş..
 
ah---bu kadar çabuk olacağını..  ikna ettiğini ,anlayamadık diyelim.. sana ,güven ama o da bir erkek sonuçta demiştim.. 
 
ir--- ................
 
ah--- ................ 
 
ir--- ....................
 
ah--- ee şimdi, ne yapmayı düşünüyorsun.. 
 
ir--- evlensek de,okuyacağım.. dediğim gibi.. 
 
ah--- hııı.. öyle mi.. yıldızı çağırdım.. haberin olsun.. son bir değişiklik varsa..bilelim bundan sonra.. 
 
ir---............... 
 
eve geldik.. babam, beni bırakıp gitti.. işim var dedi de.. büyük ihtimalle tunayı sorgulayacaktır... 
 
annem yatak odasında yatıyormuş.. gittim yanına...
 
ir--- iyi misin anne.. 
 
ne--- (solgun bir yüzle yatıyor...)  değilim.. otur yanıma.. 
 
oturup ,elini tuttum.. 
 
ir--- benim yüzümden olmuş.. özür dilerim.. kardeşime iyi bak... tamam mı.. 
 
ne--- (buruk buruk gülümsedi.. ) 

Hiç yorum yok: