Translate

9 Şubat 2012 Perşembe

53.bölüm..




yutkundum.. dün kü, yakınlaşmadan sonra.. unutamadığım kokusunu ,duyuyorum yine... 
 
ir--- (fısıltı halinde çıktı sesim... ) bende.. 
elimi çektim avucundan... 
 
hüseyin ve derya ile de.. tanıştılar.. 
 
tu---- görüşürüz arkadaşlar... iyi günler.. 
 
 kantinden çıktı..... 
 
 
de---- bu kimdi ya...ne kadar yakışıklı... elinde yüzük var mıydı, dikkat edemedim.. 
ti--- deryaa,  o benim... 
 
de--- yaa.. önce ben dedim.. 
ve--- iremm.. az önce bana kızıyordun.. şimdi niye susuyorsun.. hemcinslerin ne diyorlar baksana.. 
 
ir--- sustum çünkü.. elindeki yüzüğü ,fark edeceklerdir nasılsa.. kusura bakmayın kızlar.. birisi, onu daha önceden kapmış.. 
 
hü--- yüzüğü bilmem.. kapılıp kapılmadığı hakkında da,bir fikrim yok.. ben gördüğüme inanırım.. ve o ,ireme başka türlü baktı.. 
 
va--- tabi yaaa..  postasını da koyup, gitti.. irem kız, ne iş... kimdi o.. tanıyormusun.. 
 
ir--- daha neler..saçmalıyorsunuz... hadi derse girelim...
gülüşmeler arasında kalktık... 
 
( bu okul,ingilizce hazırlık ve birinci sınıflarını kapsıyor.. üniversiteye bağlı.. ama ayrı öğretim kadrosu var.. burada, asıl temel bilgiler alındıktan sonra başarılı olanlar ..kampüsteki bölümlerinde öğretimlerine devam ediyorlar.. tarsus yolundan.. balcalıya transfer oluyorlar yani.. ) 
 
büyük amfiye gittik... tuna girecek, dersimiz.. ingilizce 
bütün öğrenciler orada...  çok kalabalığız...  
 
 
üst kısıma oturduk.. kürsü bayağı aşağıda kalıyor... 
 
birazdan ,tuna girdi içeri... çıt çıkmıyor amfide... 
 
mükemmel bir ingilizceyle.. konuşup... kendini tanıttı... 
 
sırayla adınızı ve nereden mezun olduğunuzu söyleyin dedi..
 
önünde ki listeden de, takip ederek.. konuşan kişiye bakıyor..
 
hazırlıktan,birinci sınıfa geçen öğrencilerle.. daha önceden tanıştıklarından..
seviyeyi düşürmeden.. dikkati canlı tutmak için..   birer kelimeyle,kalkan kişinin özelliğini söylüyor.. gülüyoruz.. 
 
sıranın bize geldiğini fark edince..... kalbim güm güm atmaya başladı.. 
 
tijen,derya söylediler..
ben kalktım.. adımı ,okulumu söyledim... oturdum.. 
 
elim ayağım ,titredi.. bana öyle dikkatli baktı ki.. deli mi,bu adam.. herkes anlayacak diye düşünürken...
 
tu--- irem hanım ,seviye tespit sınavında... ikinci oldu arkadaşlar..  tebrik ediyorum, kendisini... 
 
uğultu yükselirken ,herkes dönüp bana bakıyor... kızardım ama yine de...
 
"teşekkür ederim... "dedim... 
 
tu--- rica ederim... devam edin lütfen...
 
birkaç kişi daha, kalktıktan sonra... 
 
vedat tanıttı kendini... 
 
tu--- vedat,arkadaşımız da... birinci oldu.. onu da tebrik ediyorum...
 
 
işe bak, vedattan hiç ummazdım doğrusu... dudak bükerek.. selam verdim ,başımla... 
 
münasebetsiz... 
bana ne dedi ,beğenirsiniz.. 
 
va--- altımda olmandan ,memnunum.. 
 
terbiyesiz..işte, gülüşmeler oldu tabi... 
 
 
ir--- sıralamada, diyecektin herhalde... birinciliğini elinden alacağıma, emin olabilirsin.. çok da, beklemeyeceksin.. 
 
tuna  listeyi alıp,yukarı yanımıza doğru çıkmaya başladı.. 
 
tu--- arkadaşlar.. hırs, motive eder de.. birbirinize cevabı.. sınavlarda verirsiniz.. devam edelim lütfen.. 
 
ve--- (ukala ukala..)  her türlü ,altıma alacağım seni.. 
 
bir anda oldu, herşey.. 
 baktım ki,tuna vedatın yanında.. koştu mu nedir.. 
 
tu--- özür dile,derhal... . 
 
ve--- ne dedim ki,ya... özür dilerim,irem... üstüme çıkmanı ,sabırsızlıkla bekliyorum... 
 
kahkahalar yükseldi, salondan... 
 
tu--- vedat.. çık dışarı.. odamda bekle beni.. 
 
 
vedat söylene söylene... çıktı... 
 
tuna devam etti..  liste bitince de, ders anlatmaya geçti... 
 
benim moralim bozuldu tabi..
 
çok da,hızlı anlatıyor... not alıyoruz devamlı... ilk ders bittiğinde ,başım çatlıyacak gibi ağrıyordu... 
 
tu--- çıkabilirsiniz.. yarım saat sonra.. görüşürüz... 
 
herkes dışarı çıkarken.. ben yerimden kıpırdamadım bile... notları gözden geçiriyorum.. 
tu--- iyimisin .. 
 
irkilip..etrafıma baktım hemen.. 
 yanımdakiler gidene kadar oyalanmış meğerse.. 
başımı salladım.. "ya sen"
tu--- olacağım.. 
diyip, gitti.. 
acaba vedata ne yapacak... 
 
 
******
 
not  eksiklerimi,tamamladım...
herkes tekrar yerlerine döndüğünde.. tuna yanında vedatla, içeriye girdi.. 
 
vedat kürsüye yaklaşıp.... 
 
ve--- ben ,irem hanımdan özür diliyorum... yakışıksız konuştuğum için... umarım affeder beni.. 
 
ben ,çaktırmadan... gülümsüyorum, dudağımı ısırarak...  
vedat yerine oturduğunda... başımı çevirdim ona... uyarıldığı anlaşılıyordu.. diyeyim ben size.. 
 
emin oldum ,o anda... okul çok eğlenceli olacaktı... 
 
 *** oysa ne kadar yanılmışım.. *** 

Hiç yorum yok: