Translate

24 Şubat 2012 Cuma

522. bölüm..



tuna kontağı kapatıp.. arkaya dönerek... 
tu--- diyorum ki... yağmur yağıyor,ufukla gitme.. biz yukarı çıkaralım çocuğu.
sen aylin hanımı evine, bırak.. gel..  ver anahtarını.. 
tuğ--- tamaamm.. 
ay--- ben giderim ,canım.. sizi bekletmeye ,ne gerek var... 
tuğ--- hayır, bekle.. 
indik arabadan,tuna ufuğu .. ben de anahtarları..aldım.. 
aylin hanımla tokalaşıp.. teşekkür ettik.. o da ,bize tabi.. 
tuğ--- tunaa.. 
tu--- efendim abi.. 
tuğ--- rahatınıza bakın.. 
tuna gülerek.. peki dedi... 
apartmana girdik.. 
asansörde fısıltıyla konuşuyoruz... 
ir--- aylin hanımı arabayla önce bıraksaydık..ya..
tu--- suuss.. ufuk uyanmasın.. 
ir--- kuzum benim.. kucaktan kucağa geziyor.. abim gecikmez dimi.. benimde uykum geldi.. 
tu---(gülümseyerek...) rahatınıza bakın dedi ya.. 
ir--- hıı... ay siz ,bunu mu konuştunuuzzz... planlıydı yaniii.. 
tu--- ireemm.. inelim, geldik.. 
****
ufuğu yatağına yatırdıktan sonra... 
salonda ki koltuklara uzandık.. karşılıklı.. 
ir--- ufuk bizde kalsın diyemiyorsun ama.. 
tuna dudaklarına parmağını götürerek.. "sus "dedi.. 
tu--- uyanabilir.. ben sadece, sen gelinceye kadar bekleriz.. acele etme..
gidin konuşun dedim.. o da ,teşekkür etti.. 
ir--- ................
tu--- sen,uyu istersen.. zaten sabah oluyor... 
ir--- abimin yedek anahtarı varsa  ya,uyumam.. 
tu--- tek yaşayan adamın, yedek anahtarı niye olsun ki.. battaniye getireyim mi..
ir--- getirr.. sen bekleyecek misin..
tu--- evet... 
bana yastık ve battaniye getirdi,içeriden...
üstümü örtüp.. yanağımı öptü..
tu--- iyi uykular.. 
ir--- sağol .. dizlerine yatsaydım yaa.. 
tu--- olmaz irem.. ufuk var.. 
ir---- çocuklu olmak ,ne zor şeymiş..
tu--- bende,tuğrulu  o yüzden.. bekliyorum işte.. 
ir--- gelince ,hemen uyandır beni.. 
tu--- tamam... 
**********
birisi öpüyor beni.. ama tuna değil... gözlerim anında açılıverdi.. 
uf--- iyeemm... günaydıınn.. 
doğruldum..
pijamalı  ufuğum.. zıp zıp zıplıyor. uyandırdı ya ,beni.. 
ir--- sana da canım... 
uf---- sen niye buyada uyudun,iyem... 
ayıkmaya çalışıyorum..gözlerimi kırpıştırarak.. 
ir--- saat kaç ki.. sen ne zaman uyandın... amcan nerede.. 
uf--- banyodaa.. saati bilmiyoyum ki...
saat on olmuş... 
masada kahvaltıyı görünce...kalktım..esneyerek.. battaniyeyi katladım... 
tunanın yattığı yerde de .. yastık ve battaniye vardı.. onu da katladım... 
çay da demlenmiş... geri oturdum.. ufuk kucağıma geldi.. 
ir---- amcanla kahvaltı mı ,hazırladınız siz.. 
uf--- o da ,uyuyoydu... babamla hazıyladık.. 
ir--- hii.. baban nerede peki.
uf--- böyek alacakmış.. tunayla,iyemi uyandıy dedi. 
ir--- hadi yaa.. 
tu--- günaydın.. 
ir--- sanada.. 
tu--- ufuk... giyinmene yardım edeyim mi.. 
uf--- hayıy.. ben giyeyim..
koşup gitti.. odasına...  
tunada battaniyeleri ve yastığı aldı... 
ir--- tuna, ne oldu.. uyuya mı kaldın.. abim, nasıl eve girdi.. ne zaman geldi.. 
tu--- hımm.. yorgun,uykusuz.. olunca.. 
ir--- (gözlerimi kısarak.. kalktım ayağa.).. sen..yalan söylüyorsun.. dimi..
tu--- (göz kırpıp) çaktırmaa..  
kapı açılıverince.. sustuk.. abim,pür neşe.. içeri girdi.. spor giyinmiş..
on yaş gençleşmiş gibi,geldi bana... 
tuğ--- günaydıınnnn... 
tu---ir--- sana da, abi.. 
tuğ--- hadi gelin.. sıcacık börek aldım size.. 
tu--- tamam.. battaniyeyi bırakayım.. 
bende yüzümü yıkamak için, banyoya girdim.. 
********
masaya oturduk.. kahvaltı ediyoruz.. 
ufuk cıvıldıyor.. abim desen öyle.. ben hala uyuyorum.. tunamın gözleri kıpkırmızı.. 
uf--- iyemm.. 
ir--- hımm.. 
tu--- ufuk bana söyle..sen..irem ayıkamadı daha... 
ir--- ya abi.. afedersin.. 
tuğ---   affedecek,ne var irem..asıl ben üzüldüm.. rahat ettiremedim diye..
yarım saat sonra geldiğimde..ikinizde uyuyordunuz... 
tunanın da ,üstünü örttüm..yastık koydum.. başının altına... 
tu--- (dudak büktü.. )hayret hiç hissetmedim.. zili çaldın mı..onu da duymadım.. 
tuğ--- apartman kapısı ,hep açık zaten.. yukarı çıkınca da.. 
anahtar kapının üstünde kalmış.. açıp girdim..
 "hayır ,ben anahtarı içeriye koydum diye"... tam atlıyordum ki..
tuna diziyle ,hafifçe dokundu bana.. 
ir--- ayy.. almamışmıyım..tuh ...
tuğ-- üzülme üzülme..iyi ki  unutmuşsun... börek alsana.. 
ir--- gönüllerde de ,yedik ya.. canım istemiyor abi.. müsade edersen.. biz gitsek.. hıı.. 
tu--- eline sağlık,abi.. ama ireme katılıyorum.. hiç eşya da, hazırlamadık daha.. 
( hazırladık ya diyecektim.. vazgeçtim..)
siz baba oğul ,hiç kalkmayın.. taksiyle gideriz ,biz.. havaalanına da,gelme diyeceğim ama... 
tuğ--- evet ,onu deme.. o ,allahın emri oldu artık... 
tu---..................
ir--- ne.. allah neyi, emretmiş.. 
tu--- bizi götürecekti ya..onu diyor... dimi abi.. 
tuğ--- tabi tabi.. 
**********
evimize geldik.. ben ,uykulu uykulu... yukarı çıkacakken..
tu--- asansörle çıkalım.. adım atamayacağım.. 
üstümdekileri çıkardım asansörde.. iner inmez.. doğğru.. yatağa attım kendimi.. 
tunanın yanıma yatmadan saati kurduğunu hatırlıyorum.. sonrası yok... 
saati üçe ayarlamış.. nasıl bir ses bu allahım.. gözümü zor araladım..
 alıp,yere fırlattım saati.. 
tu--- herşeyi fırlatıyorsun sende.. bari ,önce kapatsaydın.. hala çalıyor baksana... 
ir---kapa şunuuu... işkence gibi, allahım yaa.. 
biraz sonra.. sustu saat.. 
tu--- irem.. maruf gelecekti.. unuttun mu.. 
ir--- biraz daha yatayım ,tunaa.. 
tu--- anlaşıldı..
yorganı açtı...
kucağına almak için.. kolunu ,bacaklarımın altında hissedince.. 
ir--- dur..alma.. sakın.. asıl sen unuttun ,yasaktı ya..
tu---ne yapayım.. su gerekiyor, sana.. 
ir---- tamam tamam.. yüzümü yıkarım,şimdi..
uzandı yanıma...
tu--- sadece, yüzünü mü.. 
ir---- (gülümsedim..) yookk canımm.. hiç olur mu..
 ama maruf gelirse..hiiçç şansı yok..kapıda kalır..anlaştık mı.. 
tu--- hımm,kalsın.. 
************
saat beş gibi.. geldi ,maruf...
bizde, balkona hazırlamıştık masayı... kapıda kalmadı,yani...
tunayla oturdular... bende kahve yapmak için..mutfağa girdim.. çayı da demleyeceğim.. 
telefon çalınca.. tuna açtı... 
tu--- buyurun.. merhaba çiğdem.. iyiyiz,sen nasılsın.. niye gelmedin,pikniğe.........................
............. hıı,iyi bari.. kötü birşey olmasında... ................................ 
evet ..bu gece gidiyoruz,kısmetse..........tabi, dinliyorum.............................................
............................................. sen, herşeyi detaylarıyla ...düşünmüşsündür çiğdem.. 
nasıl istersen.. öyle olsun...bil ki.. her şartta yanındayım... 
irem seni arasa olur mu.. kahve yapıyor.. misafirimiz var da... ...........
 tamam.. annene hürmetler.. kızını öpüyorum, bekleriz... hoşçakal..
elimde tepsiyle mutfaktan çıkınca... 
ir---- ne olmuş..çiğdeme... 
tu--- şakir bey,kendini affettirmiş de..haberim olsun istemiş..
ir---- maruf gidince ararım.. 
tu--- bence şimdi ara.. marufla yalnız konuşayım..
ir---- niye ki.. aylin yok demiş..ya,zaten.. 
tepsiyi aldı elimden.. 
tu--- öyle de...aylin, allahın emri olmuş.. 
bir pürüz çıkmaması için.. 
 açıkça söylemekte, fayda var.. anladın mı... 
ir---hıı,anladıımm.. şimdi sen diyorsun kii..
tu--- (gülerek..) hiç birşey demiyorum, ben... kahveni soğutma.. çabuk gel... 


Hiç yorum yok: