Translate

24 Şubat 2012 Cuma

521.bölüm..


tuna garsondan hesabı isterken ,dört  kahve söyleyip.. ikisi hemen gelsin dedi... 
 
sigaralarımızı ,kahveyle içerken.. pek keyifliydi ... 
ir---- tunaaa.. aşkolsun.. 
tu---  irem, sorma.. ikimizin arasında kalması gereken birşey konuştuk.. 
 
ir--- hesabı ödedin, ayline ayıp olmaz mı.. 
 
tu--- abime sordum.. sen mi ödeyeceksin diye.. e herhalde, dedi.. bende.. ödedin öyleyse dedim..
aylin bilmeyecek yani.. benim verdiğimi.. 
 
ir---- hımm,uyanıksın.. 
tu--- kadına, para ödetmeyi sevmem.. bilirsin.. abim yada ben fark eder mi.. 
 
ir---- nerede kaldılar ya.. 
gülümseyerek... 
tu--- bizi düşünmediklerine eminim.. biz gidelim dedim ama tuğrul bey..yok dedi.. 
beraber gidecekmişiz... 
 
ir--- ayy.. (dudaklarımı öne doğru uzatarak )aylin böyle olurmuş..hah hah hah... 
tu---  yok canım,daha neler...  ama yinede bilemeyiz tabi..gel biz, dans edelim.. geliyorlar... 
 
biz gülerek.. piste zor attık kendimizi.. onlara bakmamaya çalışıyoruz... 
işe bak ki..  oturmadılar.. geliyorlar ,piste doğru... 
 
ir--- ohoo.. atı alan ,üsküdarı geçmiş herhalde... 
tu--- iremmm... 
 
abim gülerek, başıyla selam verdi.. aylinle dans ediyorlar.. dudakları normal...
e baktım, o kadarına... 
 
ir---  günün önem ve mahiyetine uygun olarak... giderken..abime şarkı söyleyeceğim..unutturma
bana... 
tu--- hıh.. neymiş, o şarkı.. 
ir---- yağmurun sesine bak, aşka davet ediyor... 
ir--- tu--- hah hah hah... 
ir--- ayy oturalım .. bayılacağım şimdi.. 
 
tuna elimi tuttu.. yerimize giderken.. 
tuğrulla aylin, yanlarından geçtiğimiz halde bizi görmediler bile... 
 
**** 
 sevgililiğe ,ilk adımlarını atmış oldukları.. her hallerinden belli olan..
çiftimizle birlikte arabaya bindiğimizde.. saat 2 ye geliyordu...  
 
yağmur da,hala yağıyor... 
 biraz gergin.. başlayan yemek.. çok neşeli bitti..
biz dışarıdayken,maruflar da gitmişler.. herhalde..yoklardı... 
 
tunayla, arka koltuktayız .. başımı omuzuna dayamamak için ,direniyorum... 
arabada radyo açık...nostaljik parçaları dinliyoruz..konuşmadan..
. başka bir dilek ,dileseydim keşke... 
tunaya baktım hemen.. gülerek... "yağmurun sesine bak "çalıyor... 
 
ir--- abiii.. sesini aç..ben,çok severim bunu... 
tuğ--- sen söylesene ..
diyip ,biraz daha kıstı... 
 
ir--- ay abimi hiç kırarmıyım ,been.. nazlanamıyacağım doğrusu... 
tu-- ay-- tuğ--- hah hah hah... 
 
ir--  
bitirdiğimde.. ıslıklar çalarak alkışladılar... 
 
ay--- irem ,ne kadar güzelmiş sesin.. 
ir--- sağol aylin.. 
 
tuğ--- yaa.. güzeldir.. erenlerde ,çok duygulandırdı beni.. o şarkıyı,yine söylesene irem.. 
 
ir---- mutfakta söylediğimi mi,istiyorsun abi. 
tuğ--- evet, ( ayline bakarak ) kalbimin sahibi sensin,orda yalnız sen varsın... 
 
 
tu--- abii, biz inelim.. 
tuğ--- hah hah hah... 
 
ay---- irem.. madem istek alıyorsun... 
benim için de.. "zeytin gözlüm,sana meylim nedendir "şarkısını ... söyler misin..
 
ir--- vaavvv.. söylemem mi.. hah hah hah... 
 
tu--- abii, biz gerçekten inelim ... 
 
kahkahalarla ,şarkılarla .... eren abimlerin evine.. yaklaştık..
 
ir--- ayyy.. tunaa... 
tu--- ne oldu.. 
 
ir---- ben kek yapmıştım.. yeriz diye .. evde unuttuumm..
tuğ--- aman iremm.. yiyecek halde miyiz ki.. ne üzülüyorsun..
iki bardak çay içip, kalkacağız zaten.. 
 
tu--- canın ,istediyse  pastaneden.. alalım..onu ,yarın marufa yediririz.. 
ir--- yok yok.. istediğimden değil.. elimiz boş gitmeyelim diye, demiştim ben.. 
 
tu---- abi.. dur bir yerde.. alalım,birşeyler.. iremin içine sinmeyecek... 
tuğ--- tamam.. şurası açık...
 
tuna indi.. tuğrul abim bir tur atıp,gelecek.. park edecek yer yok çünkü... 
 
tuğ--- maruf mu gelmiş,irem... 
ir--- evet abi.. 
 
tuğ--- ne zaman gelmiş.. 
ir---- bilmem.. sormadım.. biz evden çıkarken, karşılaştık... 
tuğ--- hımm.. 
 
kavşaktan döndü ağır ağır... tunayı alacağız ya...
 
ay--- evlerine ilk kez.. gidiyorum.. keşke,ev hediyesi alsaydım bende...  
 
tuğ--- biz buradayız,nasılsa.. başka zaman götürürüz.. olur mu... 
ay--- peki.. öyle olacak mecburen... bebeğine de, birşey alırım.. 
 
tunayı.. aldık,yol kenarından.. tatlı almış.. 
 
neyse.. abimlerin bahçe kapısının önünde durduk.. .. 
indiğimizde... aylinin tedirginliği, gözle görülüyordu... 
biz öndeydik ama benden kaçar mı... tuğrul abimin elini tutmasına bile,izin vermedi.. 
 
ben dalıp.. zili çalacakken.. 
tu--- irem, basma dur.. 
 
tuğ--- niye.. geldiğimizi nereden bilecekler öyleyse... eren kamera mı koydurdu yoksa... 
tu--- yok, gördü de.. ondan dedim.. 
 
kapı açılıverdi.. eren ve gönül.. bizi içeri davet ettiler..
 gayet sıcak bir karşılamaydı doğrusu.. 
 
gönül , aylin..ve ben.. salona girdik bile..
 ama herhalde tuğrul abi sorguya takıldı.. beş dakika sonra.. yanımıza geldi,tuna yok bu sefer de... 
 
g-- tuğrul,neredeler... 
tuğ-- evin çatısı mı akıyormuş ..onu söyledi, bana... geliyorlardı.. 
 
g--- evet.. bir sızıntı oldu.. da.. nasılsın.. 
tuğ--- iyiyim gönül..sana zahmet oldu.. müge yokmuş gibi..birde ufukla ilgilendin ,sağol... 
 
g--- o ne demek tuğrul.. mügeyi özlemiş .. bana da çok yardımcı oldu.. 
ufukla nasıl zaman geçti anlamadık.. erenle bahçedelerdi ,akşama kadar
top oynadılar...  öyle yorulmuş ki.. yavrum.. 
uykum geldi dedi.. 
 
tuğ--- özledim..oğlumu.. nerede yatıyor.. bir göreyim.. 
g---- mügenin odasında..
 
tuğrul abi kalkarken... eren ve tuna girdiler...kapıdan.. 
er--- tuğrul,nereye gidiyorsun.. 
 
tuğ--- oğluma bakmaya.. 
er---- hı,iyi ama.. uyandırma sakın... yarın,o akan yeri onaracağız onunla... 
tuğ---- başka çırak bul.. kendine...  bırakmam bu gece.. 
 
********
gönül çayları getirdiğinde aylin ve eren abinin sohbetini dinliyorduk.. 
 
ay--- zahmet oldu, size ..bu geç saatte ...
g--- rica ederim ,aylin hanım..
er--- kardeşler arasında ,bunların lafı olmaz... 
 
hepimiz aldık.. 
 
pastalar hazırlamış... onları da ikram etti.. tatlıdan da koymuş yanına... 
 
saat dört olduğunu fark etmedik..bile.. ortam güzeldi.. aylinde rahatladı.. biraz.. 
gülüp konuştuk.
havadan sudan.. 
 
tu--- artık kalksak diyorum.. sabah oluyor.. 
er--- iyiydik ya.. 
tu---- öyle de.. 
 
ay--- sağolun,herşey için.. gönül hanım elinize sağlık..
g--- afiyet olsun.. yine bekleriz... 
 
tuğrul abi.. eren abinin itirazlarına aldırmadan... ufuğu kucaklayıp..geldi.. 
öpüştük vedalaştık ... gönülle sarıldık.. iyi yolculuklar diledi.. 
 
arabaya oturacakken.. 
tuğ--- tuna sen kullan... araba da sende kalsın.. yarın evdeyim.. gelip ,havaalanına götürürüm sizi.
tu--- peki.. 
onlar arkaya oturdular..hareket ettik..
 
abimin evine gelinceye kadar.. sessizdik...
tuğ--- sağolun..biz burada inelim..aylinin evi yakın zaten.. 
 
tuna kontağı kapatıp.. arkaya dönerek... 
tu--- diyorum ki... 
 


Hiç yorum yok: