Translate

23 Şubat 2012 Perşembe

518.bölüm..


davet edildiğimiz yere gelmemiştim de, elit bir  mekan olduğunu duymuştum.. 
gerçekten öyleymiş.. canlı müzik var.. 
bir bayan şarkı söylüyor... 
epeyce de, kalabalık... 
paltolarımızı verdik.. görevliye adımızı söyleyince.. masamıza götürdü.. 
aylin ve tuğrul abim gelmişler.. ayağa kalktılar ,bizi görünce... 
ikisi de,çok şıklar..biraz telaşlı ve gergin görülüyorlar sadece..  tokalaşıp.. oturduk yanyana... 
minik çantamı ,masaya koydum.. 
ay--- hoşgeldiniz, nasılsınız... 
ir--- hoşbulduk, aylin hanım.. iyiyiz, ya siz.. 
ay--- sağolun.. iyiyim.. 
tuğ--- iyi de.. neredeyse gelemiyordu.. aylin.. 
ir--- neden.. kötü birşey yoktur umarım..
gülümsedi.. 
ay--- yok yok.. havaalanında. ilgilenmem gereken bir mesele oldu da... tuğrula
sen bari git demiştim.. 
ir---- sorunu çözdüğünüze ,sevindim... 
ay--- evet bende.. bizim işimiz de.. hiç hataya yer yok.. 
ikramlarımız ve hizmetlerimiz aksamamalı.. 
arap bir misafirimiz var.. on,onbeş gün arayla geliyor..  
biraz agrasif,ona özel içkimiz ve çikolatamız var mesela..
 çikolatası kalmamış.. onu temin ettik.. 
tercüman gecikti.. tercümeyi ben yaptım..
çalışanlar işlerini iyi yapmayınca, sorumlu da siz oluyorsunuz doğal olarak.. 
 iş adamlarıyla,toplantısında da bulunmak durumunda kalınca.. gecikeceğim diye gerildim..
tuğ--- tipitipin tekidir ,allah bilir.. neyse.. buradayız sonuç olarak.. 
tuna sesin çıkmıyor.. neyin var..
tu--- birşeyim yok, dinliyordum..
tuğ--- peki, ne balığı istersiniz.. buranın kalkan balığı, ünlüdür... 
tu---- bakalım mı.. balıklara... 
tuğ--- olur, gel hadi... hanımlar.. siz ne tercih edersiniz... 
ir---- tuna bilir.. benim sevdiğimi.. 
ay---- ben palamut ızgara isterim, tuğrul.. 
tuğrul ve tuna kalkıp.. buzlara dizilmiş balıkların yanına gittiler... 
aylin hanım,sigara uzattı bana... aldım... içiyoruz... 
ay--- irem hanım, birşey sorabilir miyim.. 
ir--- tabi buyrun... 
ay--- tuna bey.. benim burada olmamdan, rahatsız mı.. 
ir---- yoo.. olsa gelmezdi,inanın bana... Adanayı düşünüyordur ,okullar açılacak ya..  
ay---- ...................
ir---- ben size birşey sorabilir miyim..
ay--- elbette.. 
ir---- özel demezseniz,abimle nasıl tanıştınız.. öğrenebilir miyim.. 
ay--- tabi..ki..   doğum günümde.. arkadaşlarla ,bara eğlenmeye gitmiştik.. tuğrul da,oradaymış..
ir---(gülümseyerek... ) yeni tanıştınız ,yani.. 
ay--- tanışmamız daha,yeni sayılır da... doğum günüm.. mart ayındaydı... o gece görmüş beni.. 
ben onu,havaalanında gördüm.. ağustos ayıydı..
birkaç kere daha gördük birbirimizi.. ama.. 
geçen ay.. koca İstanbulda,gidip onun arabasına çarpıncaya kadar...hiç konuşmamıştık..  
mecburen tanıştık, aynı sitede oturuyor muşuz... 
sigortam arabasını yaptırdı.. benim arabam hala tamirde olduğundan.. 
sabahları  , giderken.. 
beni de alıyordu..  sonra ufukla da tanıştım.. 
ir---- tesadüfe bakar mısın.. çok ilginçmiş.. araban hala tamirde sanırım.. 
ay---(gülerek )  evet,öyle.. eğer şimdiki konumumuzu ,merak ediyorsan.... 
ir---- aylin hanım.. sözünüzü kesiyorum ama... 
ben,biz sadece abimin mutluluğu bulmasını arzu ediyoruz.. 
o bunu hiç görmemiş ve hak ediyor çünkü..
oğlu olduğunu bildiğinize göre, karar ve seçim de sizin.
hangi konumda olmak isterseniz ,olursunuz... merak etmiyorum yani.. 
ay--- sağolun, bende öyle düşünüyorum.. eşinden ve resmi olarak evli olduğundan bahsetti.. gizlemedi, konuştuklarından anladığım kadarıyla.. tuğrul,
çok mutsuz..
belki de, bizi birbirimize yakınlaştıran da.. o mutsuzluktu.. bilmiyorum... 
ben tek çocuğum.. babam çok şiddet yanlısıydı.. annem çok acı çekti.. 
bende erkeklere,evliliğe düşman oldum... çalışmaya başlayınca... annemi yanıma aldım..
babamı terk etti , boşanmayı bu yaştan sonra.. kabullenemiyor.. bende saygı duydum..
arkadaşları var.. gün yapıyorlar bayanlarla.. kendi akranlarıyla.. geziyor,yüzü güldü kadıncağızın..
ama o kadar gelen giden olunca.. ben rahatsız oldum..annem de... bana saygı duydu.. hak verdi..
evlerimiz yakın ama iki yıldır , tek yaşıyorum.. kendimi işime verdim,iyice.. 
evime ,daha hiç bir erkek girmemiştir mesela... 
eğer kabul etseydiniz, tuna bey ve tuğrul ilk olacaklardı.. 
ir---- başka zaman diyelim, size zahmet vermek istemedik... 
(etrafıma bakındım... )aylin hanım sizce tuna ve abim.. balığı kendileri , tutuyor olabilirler mi.. 
ir--- ay--- hah hah hah... 
ay--- çok hoşsun.. bence tuna beyle, konuşmaya daldılar.. endişelerin olması normaldir,
 bu tarz durumlarda.. ama odak noktasında benim olabileceğim hiç aklıma gelmezdi..doğrusu..
yalnız yaşayan, bir bayan olarak.. öyle imalara .. öyle taleplere,maruz kalabiliyorum ki.. 
duysanız şok olursunuz..
tuğrula bahsetmedim ama arap misafirimiz , az önce ..ayaküstü evlenme teklif etti.. bana.. 
beşinci eşim olurmusun dedi.. inanabiliyor musun.. 
ben evleneceğim,hemde beşinci eş olacağım.. düşüncesi bile korkunç...
gözlerimi kısarak... 
ir---- arap misafirinizin, dubai şeyfi olması gibi bir ihtimal var mı.ön adı  maruf,çok da yakışıklıdır üstelik..  
ay--- ön adını bilmem de.. diğer dedikleriniz doğru.. siizz ,nereden tanıyorsunuz..
içimi çekip.. bir sigara da ben uzattım.. kendim de aldım.. 
ir--- tuğrul abime söylemediğiniz ,isabetli olmuş.. çünkü,o da tanır marufu.. 
tunayla amerikada,tanışıp  arkadaş olmuşlar.  eşlerini , kendisini ..ailesini tanırız.. dubaide görüştük.. 
buraya gelmeden de, kendisini gördük.. bize yakın oturuyor... 
Adanada da.. tunayla iş yapıyorlar..
harika dört kadınla evli..birleşmiş milletler gibi.. 
 bir çok da çocuğu var... o bu yaşantıyı normal görüyor.. adetim,geleneğim diyor... 
ilk eşiyle çok iyi anlaşıyoruz.. bana da inanılmaz geliyor ama durum bu.. 
ay---  doğal olarak..reddedilmeye de alışık değil.. herhalde.. 
beni duyunca, çok şaşırdı.. çünkü.. 
ir--- ayy, aylin... pardon.. aylin hanım.. o kadar çok eğleneceğim ki.. onunla.. 
 ne dediğinizi
söylermisiniz.. lütfeen.. 
ay--- (gülerek..) aylin de,irem.. 
ir--- (bende gülümsedim..) peki aylin.. 
ay---  toplantıdan çıkarken.. teşekkür edip, bir dakika bekler misiniz dedi.. yalnız kalınca da.. zenginim, her istediğimi alırım ..havasında .. evlenme teklif etti ... bende,isterseniz dünyanın
hakimi olun...eşimin kalbi de benim için atmalı,paylaşmayı sevmem.. sizinle de asla evlenmem,dedim.. 
ir--- hah hah hah... marufun durgunluğunun ,sık ve tek İstanbul ziyaretlerinin sebebi.. anlaşıldı.. 
ay--- ama bu ikimizin arasında kalmalı.. irem.. tuğrulun canını sıkmayalım.. 
bu durumda,eşinin de haberi olmaması gerekiyor tabi.. 
ir--- tunadan,asla laf çıkmaz.. o duyabilir de.. tuğrul abim ,bilmemeli bence de.. kıskançlığı
var mı ,onu da bilmiyorum ya.. gerçi...
ay--- var.. 
ir---- aylin.. geliyorlar.. 
ay--- tamam.. 

Hiç yorum yok: