Translate

23 Şubat 2012 Perşembe

517.bölüm..


"ah tuna ahh " diye söylenerek mutfaktaki cam kırıklarını süpürüp,attım önce..
mutfak zeminini .. duvar fayanslarını ,dolap kapaklarını eni konu ,deterjanlı sularla  sildim. meyve suyu bulaşmış her yere. 
 
duruladım,kuruladım.. bittim ama ışıl ışıl 
oldu.. 
aklım karışık- unuturum belki diyerek -salonda biraz dinlenince..  kalktım.. 
 
tüm evi , üçüncü kattan başlayıp aşağıya kadar.. belki yirmi  kova su değiştirerek, paspasla sildim... tozlar alındı.. banyolar çamaşır sularıyla ,temizlendi.. 
 iyi ki tuna yok,yoksa  yaptırmazdı. 
 
tatil de.. kullandıklarımızı da.. koyup, çamaşır  makinasını çalıştırdım.. 
duşumu alıp çıktığımda..  tüm kemiklerim sızlıyordu, kendimi fazla hırpaladığımı anladım
ama gençlik işte.. 
geceliğimi ,sabahlığımı giyip.. salına salına aşağıya inerken.. 
"ohhh ,evimde misler gibi oldu.. bende..."diyordum... 
 
saat altıya gelirken,
verandanın kapısına yaslanmış..
doyumsuz  boğaz manzarasına  bakarken.. alaca karanlıkta.... 
 kuşların çırpınışları  başladı..
karın doyurma telaşındalar.. martılar çığlık çığlığa geçtiler önümden... 
 
tuna hala gelmedi,bülentle nasıllar acaba diyerek..ışıkları kapatıp,yukarı çıktım.. 
 
 
Adanaya götüreceklerim var mı diye ,dolaptakilere baktım tek tek... birkaç,çamaşır.. bluz ..
koydum valize.. tunaya almadım birşey.. 
 
yarın ki giyeceklerimizi kontrol ettim.. ütülü neyse..
aldığım hediyelik eşyaları poşetlere koydum.abimlere 
bülentlere ,annemlere hatıra maksatlı birşeyler almıştım.. 
 
yatağa yattığımda ,güneş yeni doğuyordu.. 
 
tunanın geldiğini..
bağıra bağıra şarkı söylediğini
duyunca ,güldüm kendi kendime..
"demek, kırık tedavisi başarılı olmuş..
bu sefer ki..platinler de ,iremden.. ödeştik bülentt "diye geçirdim içimden..   
öylesine yorgunum ki,uyumuşum.. 
 
 
****
gözlerimi açtığımda ,gördüm kii..
saat öğleden sonra iki ve tuna yanımda değil.. 
 
ir--- tunaa.. tunaaaaa..
tu----geliyorumm... 
 
banyodaymış meğerse... 
saçlarını kurulayarak bornozuyla gelip, yanıma... oturdu.. 
 
tu--- tünaydın ..
ir---- (başımı koydum dizlerine.. ) sana daa.. 
 
saçlarımı okşadı... 
tu---- niye bu kadar,uyudun sen.. geç mi yattın... 
ir---- hımm.. geldiğinde uyanıktım... 
tu--- (gülerek..) bilsem   ,kesinlikle koltuğa yatmazdım..
 
ir---- sızdım desene ,sen şuna...
tu---- içki kokuyordum, banyo yapacak durumda da değildim.. ondan çıkmadım..yukarı.. 
 
ir---- mmmm..şimdi mis gibi kokuyorsun.. tabi sabunu bulunca.. hah hah hah.. 
 
çenemi avucunun içine alıp.. iki yandan yanaklarımı bastırdı...
 
tu---- gülmee.. intikamımı aldım ,sen ona bak.. 
ir--- hı hı.. ben almadım sanki.. 
tu---- daha ,iyi ya.. işte.. intikam planlarıyla,  uğraşmayacağız.. 
 
ir---- tunamm.. 
tu---- cannımm.. 
 
dizlerimin üstünde oturup... 
ellerini de tuttum.. 
ir---- anlatma istemiyorum da.. bülent,iyi mi.. mutlu oldu mu.. herşey yolunda mı.. onu söyle.. 
 
başını sallayarak "evet, çok selamı vardı sana" dedi.. 
 
sarıldım boynuna... öptüm.. nemli yanaklarını. 
ir---- a.s.. kırıkları da bana toplattın, alacağın olsun.. sabaha kadar,temizlik yaptım... 
 
tu--- (sarıldı sıkı sıkı... )belli oluyor zaten..  kırınca.. dağınıklığını da.. temizliyorsun.. 
bende bülenti dağıtmıştım,topladım.. kırıklarını da onardım.. sayende... sağol birtanem.. 
 
ir--- bir sen, bir ben.. takviye gerekiyor arada..  aşkım, çokkk acıktım.. hadi inelim..
 
tu---  sana  birşey aldım,bayılacaksın... 
ir--- (gülerek.. )yiyeceklerle mi ilgili.. 
tu--- evet..  kazak giy,verandaya çıkacağız.. 
 
**********
 
aşkımm .. bana mükellef bir sofra hazırlamış,  çiçekler falan... 
nereden bulduysa artık.. sıkma almış.. ikimizde seviyoruz ya... nasıl yediğimi bilemedim.. 
özlemişim... 
dudağımda kırıntı kalmış yine... bu sefer,istediği gibi aldı... bende ses çıkarmadım.. 
 o öpücüğe ses,çıkar mı yaa... başımı döndürdü.. 
 
*********
günümüz bahçede ,sahilde geçti diyebilirim..dolaştık, koşup zıpladık.. yürüdük.. çayımızı kahvemizi içtik.. 
eve gelince.. dinlendik biraz... hatta, tunayı bir saat uyuttum.. dizlerimde... 
öpe koklaya.. uyandırdım.. saat yaklaşınca....
 
neyse,
akşam için.. şıkır şıkır,giyinip.. çıktık evden.. 
taksiyi beklerken.. az ileride ki,marufların evinin önüne ..bir araba yaklaştı... 
içinden,iki çocuk 
bir yaşlı bayan indiler... valizler taşındı.. birileri tarafından.... eve girdiler.. 
 
ir--- ay onlar.. zübeydenin kardeşleriyle annesi mi acaba... 
tu---- bilmem,olabilir... 
 
ir---taksi gelmeden, sorsam mı ki..
tu--- dil biliyor mu bakalım... hem sana, niye söylesin ki.. buraya gizli geldiklerini unutuyorsun.. 
ir---- offf.. 
 
tu--- yüzün asıldı.. birde ayaklarını yere vurursan.. tam olacak.. şımarık şey.. 
 
ir---- (gülümsedim.. )topuklularla yapmak riskli.. kırılmasını göze alamam.
şımarık olduğumu da, biliyorum ayrıca.. inkar etmiyorum ki.. 
 
tu--- bilirim canım, etmezsin.. bilmediğim ,beni nasıl kendine benzettiğin .. 
şimdi düşünüyorum da..adada ,yaptığımız tam bir çılgınlıktı.. 
 
ir---- hah hah hah... bence çok eğlenceliydi... itiraf et hadi.. hoşuna gitmedi mi.. 
tu---    taksi geldi..sonra konuşuruz.. 
 
tam binecekken... maruflara bir araba daha geldi.. plakası özel.. siyah .. 
şöför inip kapıyı açınca.. marufu gördük tabi.. 
 
tu--- (tuna eğildi ) şöför bey.. bizi biraz bekler misiniz... 
--- tabi beyefendi... 
 
biz el ele.. marufa doğru yürüyoruz..onun arkası dönük görmüyor bizi.. 
 
tu--- korkutmayım dimi.. 
 
ir--- ayy muzurluk bulaşmış, sana daa... hadi yapalım, hadi..
tu--- korumalar üstümüze atlarsa ya... 
 
bizim plan,marufun bize dönmesiyle suya düştü...
 gülümseyerek..kollarını da, açtı iki yana... 
 
ma---- tunaa..irem.. bu ne güzel bir sürpriz .. 
 
sarıldılar.. tokalaştık bizde... 
tu---- bize de sürpriz oldu, haber vermeden gelip gidiyormuşsun.. artık.. 
 
ma--- (gülerek) şişş karıştırma.. nasılsın irem... çok iyi görünüyorsun.. 
ir---- sağol, öyleyim.. zübeyde yok mu.. 
 
ma--- yok , sonra gelecek..  annesi ve kardeşlerini getirdim.. dikkat çekmemek için 
gelmedi yani. 
 
tunaya dönüp.. Türkçe olarak... 
ir--- ben buna sarılsam.. teşekkür için.. bozulur musun.. 
tu---- bende,size bakacağım öyle mi.. hayır, sarılma.. 
 
ir--- aman tuna.. çok sevindim ya.. 
tu--- olsun.. sözle teşekkür et.. o ,el sonuçta.. 
 
döndüm marufa... 
ir---- maruf ,ilgilendiğin için.. sağol.. gerçekten çok memnun oldum.. 
zübeyde de, çok mutlu olmuştur herhalde... 
 
ma--- hımm.. oldu.. bazen böyle ters durumlarla karşılaşabiliyoruz.. malesef.. . 
siz neler yapıyorsunuz...ayakta niye konuşuyoruz ki.. hadi içeri gelin.. 
 
tu--- biz yemeğe davetliyiz.. taksi bekliyor... maruf.. beraber gidelim istersen.. 
 
ma--- yok,tuna.. sizi gördüğüme sevindim.. ben de.. çıkacağım birazdan.. yarın görüşürüz.. 
 
tu--- ama yarın akşama dönüyoruz Adanaya... gündüz gel.. 
ir---- çaya gel, maruf.. 
ma--- peki, gelirim... 
tu---- hoşçakal...
 
döndük.. taksiye binerken... 
tu--- birşeyler olmuş.. ama ne.. maruf durgundu... 
ir--- kimbilir... 
 
hareket ettik.. tuna adresi verdi.. 


Hiç yorum yok: