Translate

23 Şubat 2012 Perşembe

514.bölüm..

öyle derin uyumuşuz ki..
 telefon sesine.. güçlükle uyandım.. öğlen olmuş,meğerse..

tuna uyusun bari,diyerek uzanıp aldım ahizeyi .mahmurluğum anlaşılmasın diye de, çaba gösteriyorum tabi..


ir--- buyrun..

tuğ--- merhaba irem.. bu akşam uçağında yer yokmuş...
yarın da.. Ankara aktarmalı,bir kişilik yer var..
ayın 21inde ,saat dokuz uçağına alsam geç mi olur diye aradım.. tunaya sor istersen...

ir--- tamam abi.. sesleneyim, bir dakika.... (ahizeyi göğsüme bastırıp,bir elimle yüzünü okşarken..)
 tunamm.. aç gözünü..ayın 21.de akşam  gitsek sorun olur mu.. yer yokmuş..

tu--- ( kollarını esneterek ) olmaz.. alsın..

ir--- okul kaçında açılıyor ki...
tu--- 22 sinde..

ir--- abim.. tuna sorun olmaz dedi... alabilirmişsin..
tuğ--- tamam.. alıyorum..

imalı imalı " hıı, havaalanındasın senn " diyince...

gülerek..
tuğ--- aylinin de selamı var...
ir--- as. efendim.. sizde söyleyiniz..

tuğ---  nezle durumunuz nasıl,dinlendiniz mi..
ir--- dinlendik..  gayet iyiyiz, abi.. 
tuğ--- aylin birşey söyleyecekmiş ,veriyorum...

yatağa uzanıp.. telefonu.. tunayla aramıza aldım ,o da duysun diye...

ay--- iyi günler,irem hanım..
ir--- size de..
ay--- madem henüz gidemiyorsunuz..
yarın  da.. ben sizi davet etmek istiyorum..

ir--- hiç zahmet etmeyin ,aylin hanım..çalışıyorsunuz.. zamanınız yok.. kendinizi yormayın lütfen..
ay--- evet, malesef öyle de... annem ,yakın oturuyor bana.. yemeklerimi o yapıyor yani..

tunaya göz kırptım... ne diyeyim diye..

tuna ahizeyi kapatıp..
tu--- yemek olmasın.. kahve,çay içmeye geliriz de..

ir--- aylin hanım.. annenizi de yormayalım..
davetinizi  ... bir çay içme olarak .. kabul ederiz..

ay--- tuğrul dışarıda yiyelim  öyleyse, diyor.. sonra eve gidip, çay içermişiz..

abimin gülmesini duyduk..... o da dinliyordu herhalde...
tuna başını salladı.. peki diye...
ir---- peki,aylin hanım..abimin dediği gibi olsun..

ay--- tamam yer ayırtıp.. haber veririm size... hoşçakalın..
ir--- güle güle.. iyi günler..

telefonu kapatıp,
tunanın kollarının arasına yerleştim..
ir--- günaydın..
tu--- sana da..

ir--- neler oluyor tuna.. ateş bacayı sardı mı .. acaba.. abim ,aylinsiz duramıyor..

tu--- (içini çekerek..  ) bilmiyorum.. yine hüsrana uğramasın da...
aylin pat diye..
en dengesiz anında girdi hayatına... birisinden kaçarken.. diğerine kapılıyor..
boşanmadı.. ufuk var..
aylin kim.. hiçbirşey bilmiyoruz ki hakkında..
yemeğe gidelim diyor da.. ufukla nasıl gidecek.. ayline karşı.. tepkisi nasıl..
onun yanında..
nasıl oturacaklar..sevgili gibi mi, resmi mi..
.beraber yaşarlarsa.. ufuğun psikolojisi ne olacak..  hepsi belirsizlik içeriyor..

ir--- haklısın ama o da haklı. ufuğu gözardı etmediğine de ,eminim..o da düşünüyordur bunları...
bir haftada bey demekten vazgeçmiş, aylin..ufuğu bildiğine göre..
bazı şeyleri kabul etmiş demektir...
abimin saklayacağını sanmıyorum..
eren abi bile, ufuğu göndermeyerek.. rahat etmelerine imkan  sağladı..baksana...

tu--- bende şaşırdım..  mügeden sonra..
adam tecrübelendi,tabi.
birde ufuk büyük ,tuğrula acıdı herhalde... ..

ir----hah hah hah...

kendisine döndürdü beni..
tu--- öyle görünüyor kiii,en rahatı biziz .. bunu değerlendirelim diyorum...

cevap vermedim de, öptüm dudaklarını..

 telefon yine çalınca..
tu--- kıskanç bunlar.. dur da, bakayım.. tuğruldur..

ir--- sen konuş canım.. ben buralarda oyalanırım...

tu--- (gülerek.. ) iremm.. beklee.. açıyorum..
ir--- aç aç.. oh ohh..
tu--- hah hah hah.. zıplamaaaa...

üstüme eğilip.. elimi kolumu tuttu güyaa..
telefonu da açtı...
zır zır ötüp duruyor ,sinir şey...

tu--- buyrun..
tuğ--- tuna.. erenleri de çağırdık.. "isterdik ama mügeden dolayı gelemeyiz..
ufuğu da,almayın... yemekten sonra.. çayı burada içeriz "dedi.. size de,uygun mudur..

kurtuldum tunanın elinden... tek koluyla, geri yatırdı beni..belime  de,sıkı sıkıya sarıldı..
ben çırpınıyorum yatakta...

tu---- tabi olur ,abi..  aylinin yanında mısın sen... ...........................
  yemeğe..gitmeden önce.. konuşsaydık demiştim de...
hala duymamız gereken,birşey olmadığı kanaatinde misin... ..........................



durdum,konu ciddileşti çünkü..
tuna da.. belimi bırakıp,sırt üstü döndü..

tu--- abimsin, mutlaka her yönüyle düşünmüşsündür.. akıl vermek gibi ,bir niyetim  de..yok..
ama yeniden  acı çektiğini görmek istemiyorum.. ben,sadece bunu söyleyecektim..
........................................................
 yok sen alma,yeri söyle biz geliriz... ............................................................
tamam, anladım... görüşürüz abi.. .............................
 hah hah hah...

kapattı... telefonu..

döndüm ona doğru...
ir---- ne dedi de.. güldün.. söyle ,bende diyeceğim..
tu--- gülmem için.. onun dediğine ihtiyacın mı var..

başımı ,omuzuna koydum..
ir---- haklısın,telefonun fişini çeksene sen..
tu--- hımm.. iyi fikir..ama ne için..
ir---- söyleyim mi..

çenemden tutup kaldırdı.. dudaklarıma yaklaşırken...
tu--- dur, tahmin edeceğim..

tahmini doğru çıktı..biliyor musunuz...  içimi biliyor,kocacığım..

Hiç yorum yok: