Translate

23 Şubat 2012 Perşembe

512. bölüm..




"mont blanc- maldivler gezisini  anlatmıyorum..
çünkü ilk yıldönümü kutlamamız  bize özel ve  muhteşemdi.. 
benim sayemde biraz üşüdük,tabi.. tunam da ,nezleyle tanışmış oldu kıyamam. doktorun verdiği ilaçları almayı ihmal etmedik ama hala biraz kırgınlığımız var.. 
kayak  yaptık.. denize  girip... her aktiviteden faydalandık ... hastayız diye ,sürprizin tadını kaçırmadık ,anlayacağınız..
uçak yolculuğu  sırasında ikimizde uyumuşuz.. dinlenmiş olduk "

18 kasım saat 02:00..
" uçağımız indi..irem, uyan "dedi tuna..  ..

ir---(mendili ağzıma kapattım aceleyle )  hapşuu..
tu--- çok yaşa..

elimi alnına değdirdim..
ir---sende gör.. tuna biraz ateşin var hala..
tu--- yok canım,senin elin sıcak.. ben sadece,garip hissediyorum kendimi.. ilaç da uyuttu,sersem gibiyim..

ir---- sayemde hasta oldun..
tu--- (gülerek.. ) boşver,artık.. yarına birşeyimiz kalmaz..
ir---- inşallah..
tuğrul abimden.. biletleri alsaydık keşke.. şimdi,erteletirdik.. yarın gidemeyeceğiz nasılsa..

tu---  ararız,ne yapalım..  gel hadi.. inelim...

kontrol noktasından geçip.. ana kapıya doğru.. yürürken.. iki kere daha hapşırdım.. ard arda..
mantoma sarıldım iyice...

tuğ--- çok yaşa irem hanım..

başımı kaldırdım... abim,kapının yanında duruyor..
ir---- sende ,gör abim... öpmeyim,seni..

tokalaştık..
tu--- bu saatte,ne işin var abi.. merhaba...
tuğ--- merhaba.. ne bu haliniz....  geçiyordum,uğradım..diyelim..

tu---- (gülerek..) hıı,iyi..bari....  hava çarptı bizi.. ufuk nerede.
tuğ--- geçmiş olsun.. görürsün birazdan,gidelim hadi..

tu---- biz taksiyle gideriz.. yani,senin planın varsa.. bozmayalım.. diyorum..
tuğ--- yürüü.. yürü..

tu--- abii,Adana için.. bilet yanındaysa.. yarın akşama erteletmek istiyorduk...
tuğ--- ben erteletirim.. evde..

arabaya doğru giderken...
ir---- aylin hanıma da uğrayamadım.. kitabı sana vereyimde.. sen ver bari..
tuğ--- kendin verirsin...aylin arabada bekliyor..

tu---oo, bak senn..
tuğ---  fesatsın oğlum.. onu da,evine bırakacağım... o yüzden arabada..

tu---- (dudak büktü... )fesat ?  hiç inandırıcı değilsin abi.. .
tuğ--- (gülerek...) çok konuşuyorsun,çookk..

arabanın yanına geldiğimizde.. aylin hanım indi,ön koltukta oturuyormuş..
tokalaştık.. tunayla abim de, valizi bagaja koyuyorlar....

aylin hanım ,yine çok şık..yolculuğunuz nasıl geçti ,falan diye sordu..
bende.. kitabı verip.. teşekkür ettim..

tuğ--- oturun hadi..

arka kapıyı açtı tuna...
ben oturdum...
ay---- siz abinizin yanına...
tu--- lütfen.. siz buyurun...

neyse tuna benim yanıma oturdu.. hareket ettik..

tuğ--- aç mısınız..
tu--- önerini duyalım önce..

güldük..
tuğ--- ne isterseniz..
tu--- sağol..abi.. birşey istemiyoruz.. evimize gidelim yeter.. ama siz yemediyseniz..
tuğ---- sizin için demiştim,ben.. yedik biz..

tunaya bakıp.. kısık sesle...
ir---- tatlı,dondurma alıp.. bize davet edelim..
beklemiş, yazık..
tu--- saat üçte mi.. geç oldu..
ir--- olsun..
tu--- dur da.. alalım demek,işime gelmiyor.. ben alırım diyecek.. istemiyorum..
ir---- ne var canım.. sende inersin...

tuğ---- gelinn.. ne istiyorsan bana söyle..

ir---- tuna,aylin hanımı bizim yüzümüzden geç bırakmayalım... diyordu...
eğer sorun olmazsa... tatlı alalım demiştim  de...
ay--- lütfen,sorun değil.. yarın geç gideceğim nasılsa...

tuğ--- ne tatlısı.. alınacak..
ir---- şöbiyette olur.. havuç dilimi de.. kadayıf ta,olabilir.. sen dur.. tuna biliyor.. ne istediğimi..

tu---- aylin hanım.. madem sorun olmaz dediniz.. tatlıyı alıp.. bizde beraberce,yiyelim diyoruz..
kabul ederseniz.. tabi..

ay--- peki,tuna bey.. yiyelim..
tuğ--- sen de..şöbiyet seviyordun değil mi..
ay--- hımm..

ben dudaklarımı ısırıyorum.. gülmemek için..
tunaya baktım.. o da öyle..

tuğ---- arkadakiler.. neyiniz var..
tu--- hiiçç... hava kapalı.. tam yağmur havası diyordum ireme...
tuğ--- hah hah hah...


**********

elimizde tatlılar,dondurmalarla eve geldik..
ben kapıyı açtım...

ir---- buyrun aylin hanım..

Hiç yorum yok: