Translate

23 Şubat 2012 Perşembe

508.bölüm..

dönüyoruz,yağmur daha da hızlanmış..

kolunu belime koydu..
tu---- acele etme... iyi bas ,ayağını..
ir---- tamam tamam...

on dakika da gelebildik, yerimize... ama ağır ağır yürüyünce çok ıslandık..
sular süzülüyor deri montlarımızdan .. benim pantolonumun arkası boydan boya ıslak zaten...

montun fermuarını açtım...
ufuk  battaniyenin altında uyumuş..

tuğrul abi...  havlu kağıtlar ,verdi bize.... konuşmayıp sadece ,bakıyorlar...
açıklama bekler gibi.. yüzümüz asık ya..

mangalda ellerimi ısıtırken...
tuna da, montu çıkarıp.. oturdu ,abisinin yanına...

er---  siz,kavga mı ettiniz...
tu--- hayır...
er----  öyleyse.. bu halinizin anlamı ne...

tu---- irem  nerede kaldınız diye ,yine bizimle dalga geçecekler dedi...
çimde, hızla yürüyünce de.. ayağı kayıp, sırtüstü düştü.. ona canım sıkıldı..

telaşlandılar duyunca... birisi su veriyor..
birisi uzan ... gönül de ,kuru pantolonumu giy diyor...

ir---- birşey olmadı.. telaş etmeyin... iyiyim...


tu---sanki hastanelerde az kalmışız gibi.. hiç yoktan,kırıkla uğraşacaktık.. hala hasar verip vermediğini, bilmiyoruz üstelik.
tedirgin olan,utanan ben değilim..
istiyorsanız .. bana söyleyin.. ama irem duymasın..
 yeniden.. diğer  meseleyi de ,hatırlıyormuş...
sizden rica ediyorum... lütfen..bir daha bu,yağmur çamur  mevzusunu  açmayın..

er---- tamam söylemeyiz. irem utandırmak ,hatırlatmak değildi niyetimiz.afedersin..

başımı eğdim...
ir---- affedilecek birşey yok.. abi.. niyetinizi  biliyorum da.. .. yine dee..

çenemden kaldırdı... tuğrul abi..
tuğ---- sen bizim kız kardeşimizsin.. sonradan gelip.. hepimizi bir araya topladın..
acemiyiz.. hoşumuza gittiğinden .. sana, size takılırken.. kantarın topuzunu kaçırıp...
seni üzdüysek.. o bizim eşekliğimiz....
koca adamlar olarak.. hassasiyetini düşünmemiz gerekirdi. pardon..
bir daha olmayacak.. tamam mı..

ir--- estafurullah... abi..  tamam..
g---- irem.. ıslaksın.. arabada pantolonum var.. lütfen değiştir,.üşütme.. hadi..

ir--- sağol gönül... ama ben de getirdim.. değişirim şimdi.. abi anahtarı alabilir miyim...

tuğrul abimden, alıp...
 yan taraftaki arabaya gittim...

değiştirdim, kuru pantolon nasıl iyi geldi anlatamam.. ısındım.. bluzü de çıkarıp.. kazağı giydim..
ıslakları poşete koydum..

geldim yanlarına... hava kararıyor ,yavaş yavaş...
lambalar yandı..

abime, anahtarı verdim... hepsi suçlu çocuklar gibi ,suskun oturuyorlar... 

ir---- bende ,sizi üzgün görmek istemiyorum.. lütfen neşelenin..
g---- çay lazım...
tu-- er-- tuğ-- g--- ir--- hah hah hah...

tu--- ekmek aldığım yerde.. çayda vardır herhalde... alırım şimdi..
tuğ---- aman aman.. sen dur... neme lazım... ben giderim.. bir çaydanlığı getirmedim,yani..

er---- öyle valla.. bizde bunları bagaja yerleştirelim..
çay da yoksa.. gidelim.. başka yerde içeriz...
tuğ--- tamam...

hepimiz ayaklandık...
gö---- irem,sen otur lütfen..
piknik sepetini yerleştirdi gönül.... buzlukları taşıyorlar,diğerleri de..

neyse toparlandı eşyalar...
abim de... elinde çayçı tepsisiyle gelince...
keyfimiz yerine geldi,ısındık..

tuğ--- hadi gidelim... tuna sen arkaya otur.. ufuk iremi rahatsız etmesin..

ir--- yapma abi.. otururum ben...

gönül mügeyi doyurmak için arabaya gidecekti..
er---- önce vedalaşalım... hayırlı yolculuklar dilerim.. size..
irem.. yaşın da, yıldönümünüz de kutlu olsun..

sarıldık öpüştük,ikisiyle de..
ir--- sağolun.. çok güzeldi herşey.. bugün ve.. geçen günler içinde .. teşekkür ederiz...
tu--- geri döneceğiz nasılsa.. görüşürüz..

er---- ( çocuk arabasını katladı ) tamam.. hadi ben önden gidiyorum..

eren abi.. hareket edip... ayrıldı... piknik alanından...

ben,ön koltuğa..tuna da,kucağında ufukla..arkaya oturdu..

hareket etti tuğrul abi.. 
hiç konuşmadık sayılır.. yağmurun hızına silecekler yetişemiyor..
ben gözümü kapatıp.. başımı cama yasladım...

tu---- abi.. irem uyuyor mu...
tuğ--- herhalde.. gözü kapalı...

tu---  iyi... arabayı,yarın bizim evden alsan olur mu... anahtarı bekçiye bırakırım...
tuğ---- olurr...
tu--- sağol.. içim rahat etmeyecek.. kontrol olmazsa...

tuğ---- tabi tabi.. bende geleyim istersen...
tu---- yok.. bülentin yeni hastanesine götüreceğim...

tuğ---- ben hangi hastane olduğunu ,sormadım ama... sen biliyor musun...
tu---- hımm...

Hiç yorum yok: