Translate

23 Şubat 2012 Perşembe

496.bölüm..

ir--- biz iyiyiz dayı sağol, sen nasılsın... yengem nasıl...

ero--- ehh işte.. iyi gibiyiz.. yiğenin olacak .. yengeni razı ettim sonunda...
ir---- hadi ya... çok sevindim,tebrik ederim..

ero--- sağol..şimdi bir fax geldi,elime.. onu okuyordum..
tunanın
 ve abisinin adı geçiyor.. dün gece,birşeyler olmuş herhalde... sen, niye aradın söyle bakayım..
(gülerek... ) yoksa tuna yaramazlık mı yaptı, hemen kırayım kafasını...

ir---- ay dayıı, senden korkulur ha... tunam da.. abim de.. masum..
ben sana akıl danışmak için aradım..
(anlattım olanları... )
karısından boşansa bir dert ,boşanmasa bir dert..  işler iyice yolundan çıktı..
haklı ve öfkeli, boşanırken hiç birşey vermeyeceğim diyor.. şaşırdık bizde..

ufuğun velayeti için dava açacak ama çocuk küçük..oğluna tercih ettirecekler,anneye vermelerini istemiyoruz.. kadın pisliğin teki..
kaçırdığı halde,ufuk için susmuş..neden aldığını ,anlatamamış..
o da,delil yetersizliğinden salıverilmiş.. gerçi biliyorsundur ama...
ne yapabiliriz.. dayı,akıl ver bize....

ero--- bekle bir dakika... dosyayı alacağım...

tunayla abim, salona geldiler..

tuna yanıma otururken ...kısık sesle...
tu--- dayını mı, aradın...

başımı salladım..
ahizeyi kapatıp...

ir--- herşeyi biliyormuş zaten...tuna ve abisinin adı geçen ...faxı okuyordum dedi..
 dosya tutmuş ,düşünebiliyor musun...  onu almaya gitti..

tuğ--- madem.. dayını arayabiliyordun da.. ne uğraştırdınız ,beni günlerdir..
ir--- aklıma bile gelmedi ki,abi..

tu--- benim geldi de.. nasıl söyleyeceğimi ,düşünüyordum.. çok çirkin, birşey bu...
irem bana ver de.. ufuğun yanına git.. gelmesin,duymasın konuştuklarımızı...

ir--- tamam...
*****
odaya girdiğimde
ufuk hala uyuyordu.. 

oturdum yatağa..
"şu masum yavrunun günahı ne "
diye düşünürken..
 ufuk gözlerini açıp.. etrafına bakınınca..

ir--- yakışıklımmm,günaydın..

uf--- iyeemm.. annem neyde..
ir--- aa, beni gördüğüne sevinmedin mii..

kalkıp, boynuma sarıldı...
uf---- sevindim yaa...

mis kokusunu içime çekerek ,öptüm  öptüm yanaklarını..

ir--- ben seni çok özledimm..
uf--- ben dee..
pijamasını düzeltip.. çıplak ayaklarını gıdıklayınca, ufuğun keyfi yerine geldi.. unutsun istemiştim annesini..
işe yaradı yani..

oynayıp, boğuştuk  yatağın üstünde..
yavrum öyle içten gülüyor ki..  unuttum ağrımı sancımı, "gıdıklamaa " dedikçe attığı kahkahalar ilacım oldu..

çığlık çığlığa... odada kovalamaca oynarken... tuna kapıyı açınca ..
ufuk"amca kuytay ..iyem beni yiyeceekkk "diye...
kucağına tırmandı...

tu----( sarılıp, gülerek ) yemez yemez..

ufuk görmeden , göz kırptım..
ir---- getir, o çocuğu banaaaa...
uf---- amcaaa.. geliyoyyyy...

 indirdi yere...
tu---- sen aşağıya in ,ufuk.. baban ,saklar seni.. ben ,iremi oyalarım... koş koş..

ufuk "babaaaaaa" diye odadan çıkınca..
tuna kapıyı kapatıp.. yanıma geldi.. ellerini uzattı..

ben yerde perişan olmuş,yatıyordum çünkü..
tu--- gel bakalım, iyem hanım...

kalktım ayağa... saçlarımı arkaya kaldırıp..

tu--- ben sana yanımdan kalkma, demedim mi.. hıı.. yastığı da koymuşsun,beni nasıl kandırırsın senn..
ir--- ( gülerek ) ama ama acıkmıştıım..
tu--- iyi hadi ,affettim...
ir---- ne oldu tuna.. dayım ne dedi..

tu---- birşey demedi.. eşgalini ve adresini teyit edelim diyince.. abimle konuşturdum,başka özel birşeyler daha sormuş..
tamam ,diyip.. kapatmış.. ben mutfaktaydım,duymak istemedim.

ir--- yiğenim olacakmış.. yengemi razı etmiş.. tuna yaramazlık mı yaptı dedi ,bana da...

tu--- hayırlısı olsun.. tuna, hep yaramaz deseydin..

ir--- (gülerek..) demem miii..dedim tabi..
sen in hadi.. hı tuna, ufuk pijamalı..
ne giyecek çocuk..
tu--- abimin arabasında yedekleri varmış.. giyinmiştir bile...
( yatağı gösterip )savaş çıkmış gibi..  aynı bizim yatağa benzemiş....

ir--- tu--- hah hah hah...

*******

aşağıya indik..
 ufuğa da yedirdikten sonra,mutfağı topladım bulaşıklar falan.. uğraştım biraz..
abimle ufuk ,bahçede top oynuyorlardı..

tuna da, bekçiyle konuşmaya gitti.. neslişahın benim gibi olduğunu duyunca,yine mi geldi buraya diye soracakmış.. tabi abim duymadan,söyledi bana ..

telefon çalınca..koştum hemen..

ir--- alo..
ero--- iroşum..
ir--- buyur dayı..
ero--- aklıma ne geldi biliyor musun..

Hiç yorum yok: