Translate

9 Şubat 2012 Perşembe

49.bölüm..



arabayı durdurdu hemen...
 
 ben başımı tutarak, doğruldum... arkasına dönmüş.. bana bakıyor...
 
tu--- ne oldu.. canım..
 
ir--- alnımı çarptım yaa.. uyumuşum..neredeyiz.. abim nerde.. 
 
birşey demeden, indi arabadan... büyük dut ağacınının, oradayız ...  hemen tanıdım...
 
 kapımı açıp,yanıma oturdu... alnıma bakıyor.. birşey olmadığını görünce...,yanaklarımı ellerinin arasına alıp..  
 
çarptığım yeri öptü... 
 
tu--- uyuyunca ,boş bulundun  tabi.. araba sarsılınca da......... neyse. iyisin değil mi.. 
 
 
ir--- hımm,iyiyim.. ee niye buradayız.. nuri...
 
tu---- nuri yok.. seni bana bıraktı... 
 
ir--- hadi canım... nuri mi...bıraktı...  
 
tu----( gülüyor..) . nuri ya..inanılmaz değil mi... 
 
 
ellerimi birleştirmişim kucağımda.. parmaklarımı, kırmaya uğraşıyorum sanki... 
 
rüzgar esince.. açık olan kapımı kapatıp..yanıma yerleşti iyice ,araba çalışıyor hala...uzun farlar açık.. 
 saçlarımı omuzumdan geriye attı... 
 
 
tu--- (eğilip yüzüme baktı..) . niye tedirginsin..
 
ir--- yoo.. yok değilim.. bu saatte burada olmak.. farklı sadece...
 
tu---- ve benimle beraber ,değil mi..
 
(sol,kolunu omuzuma atıp ... diğer eliyle.. ağacı gösterdi...) işte, tam burada gördüm seni.. tam, burada aşık oldum..şimdi  yanımdasın , inanamıyorum... 
 
 
ir----( başımı eğip..saçlarımı çektim kolunun altından.. beni,göğsüne doğru çekti.. bende, kolumu beline koymak zorunda kaldım... kalbinin sesini duyuyorum.. 
kokusu nefiss.. içime çektim..güya fark ettirmeden... 
 
tu--- beğendin mi.. 
 
ir--- hı..hımm.. 
 
tu--- ireemm.. 
 
ir--- evet.. 
 
tu---- hala tedirginsen... geri döneceğim... değilim dersen... 
 
 
ir--- (doğruldum biraz... ) tedirgin değilim.. niye sorup duruyorsun.. değilim dersem ,ne ....eve gitmeyecekmiyiz..
 
tu---( yumuşayan yüz ifadesiyle.. bakışları da ,değişti... ) hayır.. yani, sonra.. gideriz.. .......... belki... 
 
 
ir--- (çekildim tamamen.. kolunu da indirdim ,omuzumdan...koltuğun ucuna kayıp,ona döndüm iyice..... dizlerimiz değiyor sadece.
.gözlerimi kısıp.. ) belki mii...  bana bak, tuna kara.. 
 
tu---- (gülerek )  eee, baktım... muhteşem görünüyorsun.. 
 
ir--- (kızardım...) abimi saf dışı bırakmış, olabilirsin.. bana da, tatlısın..muhteşemsin  falan deme... 
 
 
tu--- abini zorlamadım.. ireme sor dedi.. bende soruyorum işte... hem, niye demeyim... çok tatlısın.. çookk.. 
şimdi, karar ver.. benimle mi geliyorsun.. bensiz ,evini mi tercih ediyorsun... 
 
ir--- (dudaklarımı kemirmeyi, bırakıp... içimden geldiği gibi, baktım ona...) seninle gelsem.. ne olacak.. bilmiyorum.. bir adım attık.. sadece..
 
tu--- ikinci adımı da ,atarız.. sözlümü evime götüremez miyim... 
 
 
ir--- hızlı ve çabuk adımlara uyum sağlamakta iyi değilim.. sonra kendimi toplayamıyorum.. anlıyor musun...
 
tu--- (çenemi avucunun içine aldı ,bana bakıyor.. )..sana saldıracağımı mı,sanıyorsun irem... 
 ben sadece.. biraz daha beraber zaman geçirelim, tayını gör.. evi ,yaşadığım yeri tanı, 
kendini.. bana karşı.. yabancı hissetme istemiştim...
 
 
ir--- tamam da.. okula gideceğiz yarın.. hiç uyumadın..saat kaç oldu.. baksana.
yoksa  ben de.. isterim seni tanımayı... 
 
tu--- istediğin kadar tanı , istediğin zaman gel, git.. burası da senin ,tamam mı... 
 
ir--- ( gülümsedim ) yine hızlandın.. senin diyerek... 
 
tu--- (omuzlarımdan tutup.. kendine çekerken..fısıltıyla .) ben seninim,desem..  o olur mu...
 
 
 dudaklarımda ,başka bir dokunuş var .. içimi titreten.. kanımı kaynatan... bırakma kendini irem diyorum ama.. 
 
bu bu , çokk farklı .. çokk güzelll... dayanılmaz birşey,bende öpüyorum onu.. biri beni durdursun... 
 
... kollarımı boynuna dolamamak için..ellerimi göğsüne dayadım.. bitmesini istemiyorum ama olmaazzz..  bitmeli..
tehlikeli bir yola giriyoruz..
 
derinleşiyor öpüşmemiz..tunanın elleri.. kollarıma doğru iniyor... hiiii,oradan nereye gidecek.. bitir ireeemmm...derhal.. 
 
 ellerimle.. ittim hafifçe..çektim başımı.. 
 
.geriye gidip , kapıya dayandım.. olabildiğince uzağına yani...
 
ikimizde kendimizden geçmek üzereyken... tam zamanında ,durdurabildim... her yanım ateş gibi.. 
 
gözlerimi açtığımda, onun da aynı benim gibi ,olduğunu gördüm... arzuyla bakan ,gözlerine yakalandım bu kez de... 
 
hızlı hızlı alınan nefeslerimiz, biraz düzene girince... 
 
 
doğrulup....elimi tuttu... gözleri parlıyor o karanlıkta bile...
 
derin bir nefes alarak... 
 
tu--- (diğer eliyle yanağıma dokundu... ) sen ,senn.. aklımı başımdan alıyorsun .. öne gel.. 
 
 
içime çektiğim,soğuk havaya rağmen.. 
 ön koltuğa oturduğumda.. ... hala kendime gelememiştim... yutkunup duruyorum... 
 
yerine geçti... 
 
hareket ederken... aklım çalışmaya başladı...
 
ir---- tuna, evde kim var... hani yardımcın,kahya falan varsa .. beni görsünler istemiyorum... malum..haber çabuk yayılır.. 


 

Hiç yorum yok: