Translate

23 Şubat 2012 Perşembe

485.bölüm..

şakir bey biraz bozuldu ...

şa---- peki, siz bilirsiniz...tabi..
ben kalkayım öyleyse...saat geç oldu zaten..
herşey için, teşekkür ederim..
tanıştığımıza memnun oldum... bende beklerim..
iyi geceler efendim...


adamı apar topar.. yolcu ettik, gitti..
koltuklara oturuldu...
hepimiz çiğdeme bakınca...

çi--- bana da bir taksi çağırırsanız ,memnun olacağım...beraber gitmek istemedim işte...

tu--- çağırmak sorun değil de... kal burada.. neden,kibarca  kovdun adamı.. bana benzedin birden..

çi--- bu gece ki.. bazı davranışlarını beğenmediğimden,öyle gerekiyordu... tuna..
kalamam,yarın annemle kızım gelecekler...
hem,sana benzemem mümkün değil.. sen tavrını baştan koyuyorsun..
kimse yanına yaklaşamıyor.. belki de, en iyisi o.

ir---- çiğdem acale karar verme.. tamam mı..

çi--- şakir bey...mazi oldu.. gibi..
tu--- hayırlısı olsun... diyelim..öyleyse..

tuğ--- ufuk uyudu.. bende kalkacaktım zaten... isterseniz beraber gidelim..

çi--- peki,olur da yolunuzu uzatmak istemem..

tu---istersen, bende götürebilirim çiğdem..

tuğ--- niye lan.. gidiyorum işte..
irem, ufuk uyudu diye dedim..bakma öyle..

ir---- bakmadım tamam... serbestsiniz şimdi..

er--- çiğdem..  seni iyi tanımıyorum diye ,sesimi çıkarmamıştım..
ulan elin herifi,kızı karşımda taciz ediyor.. göz göre göre...
allahım dedim.. tunanın arkadaşı buna nasıl izin veriyor..
postaladığın iyi oldu..
ne yediğimden, ne içtiğimden birşey anlamadım valla... ohh bee..

tuğ--- tecrübeli adamın hali başka tabi.. ben hiç görmedim mesela..
yada aklım başka yerdeydi ondan...

tu--- niye bana,birşey demedin.. ben görseydim.. şakir bey daha önceden, mazi olurdu..

er--- sana diyecek fırsat mı, vardı ki.. irem,üzüldü..  fark edemedin..
lan tuğrul, laf sokmasana.. mazimi bilmeyen mi var... önemli olan, şu an değil mi..
sen ,çok mu toysun sanki..

bü---- çiğdemin ,sıkıntılı halinden...konuşmadığından huylanmıştım.. da.. konduramadım..

çi--- konduracak bir aşamaya gelseydi.. ben hallederdim zaten ,bülent..
adam sandıklarımız..
şu içkinin etkisiyle ,gerçek yüzlerini ortaya koyuyorlar...

tuğ--- haklısın..bende onun için, iç diye ısrar ettim.. bu meret çok faydalı birşey...
içinde gizlediklerini ,su yüzüne çıkarıyor...

g--- tuğrul,öyle diyorsun da... bedenini yıpratıyorsun.. çok içme n'olursun..
hem bak, artık.. çocuğuna örnek oluyorsun.. bir aradasınız... beni de ,yanlış anlama olur mu..

tuğ--- anlamam gönül... sağol.. hepiniz sağolun.. şu kısa zaman içinde
ilginizle.. kendimi,önemli hissettirdiniz.. anladım ki,ihtiyacım varmış...
tuna daha buradasınız değil mi...

tu--- hımm.. bu hafta buradayız...
tuğ--- iyi.. sizi, bir yere götürmek istiyorum... çiğdem hanım sizde ,kızınızla gelirseniz
memnun olurum..

çi---- ne zaman.. tuğrul bey.. çocuklara uygun bir yerse tabi.. neden olmasın..

tuğ----yine cumartesi olsun.. gittiğimiz yerleri onlara göre seçiyoruz artık..
koşup oynayacakları bir yer.. kalın giyinin,botlarınızı unutmayın yeter...

bü---- tuğrul abi.. ben iş başı yaparsam.. gelemeyebiliriz.. tamam mı..
alınma sakın, şimdiden söyleyim de...

tuğ---- tamam bülent.. sorun değil..
er--- böyle kapalı bir yer falan var mı.. müge üşür yoksa...

tuğ--- var var... arabasını getirirsin.. tuna olduktan sonra.. kızın bir melek baksana..
hiç ,sesi çıkmadı..uyuyor..

onlar konuşurlarken.. ben yeniden çay demlemiştim... elimde tepsiyle içeri girdim..
abim,bardakları görünce...

er--- iremm.. ne iyi düşünmüşsün.. az öncekinden birşey anlamamıştım.. sağolasın...
ir---- hiç birimiz anlamadık ki.. bu gece, bir tuhaf olduk... 

eren abim aldı .. tuğrula uzattım...
ir---buyur abi..
tuğ--- çiğdem hanım.. almamın sakıncası var mı..isterseniz hemen gidebiliriz...

çi--- yoo.. alın tabi.. evde bekleyenim yok.. yabancı yerde de değilim,iremin çayı güzel olmuş..
içeriz..

herkes aldı...
ir--- abilerim... çocukları içeri yatırsak da... şurada bir sigara keyifi yapsak diyorum...
zaten zuhal arayacaktı... telefon sesine uyanmasınlar ,ne dersiniz...

olur  dediler...
tu--- siz oturun.. ben taşırım..

bü--- tuna dur.. mügeyi beraber alalım... ufuğu taşımana ,izin vermiyorum bile...
oğlum, dediklerimi unuttun mu.. hala risklisin sen...

ir---ohooo.. onun taşıdıklarını bir bilsen..
bü--- taşıtma sende..
ir---- kaç kere dedim.. ağırım.........

sustum ama geç kaldım tabi..  öyle bir kahkaha koptu...ki..
tuna bile gülüyor..
ben utandım utandım...kıpkırmızı olmuşumdur kesin.. şu dilimi tutmayı ,öğrenemedim gitti..

çocukları yatırıp geldiler...

konuşuyoruz.. sigaralar içilirken... normale döndük..

tuğrul abim,yelizden bilgi alıyor... ufuğa davranışı konusunda..
çiğdemle gönül iyi anlaştılar..

 eren abim "çayları ben dolduracağım.. sen kocanın yanına otur bakayım " diye emretti...

iliştim bende... tunanın yanına...
tuna kısık sesle...

tu--- kaçacak gibisin..
ir---- ne yapayım,bir pot kırmaya daha dayanamam..
tu--- (gülerek ) harikaydın tek kelimeyle,arkana yaslan demek istemiştim..

ir---- yok.. çerez getireceğim,birazdan..
tu--- ben getiririm.. yoruldun...
ir---- dinlenirim.. geçer..

tu---- börek de açmışsın.. yarına kolların ağrıyacak..
ir---- (gülümsedim... )bir sporcu masajı yaparsın artık...
tu---- elbetteee...

ir--- hişş tunaa.. tuğrul abi,çiğdeme asılır mı.. sence...
tu--- bilmemm..  götürmesine izin vermeyim bari.. iyice çıkmaza girmesin..

ir--- ayıp olur .. çiğdem tamam dedikten sonra.. karışman uygun değil..

tu---  aklıma iş düşürdün..kurda,kuzu emanet edilir mi..

ir---- olsa olsa konuşurlar... çiğdem izin vermez.. abimde üstüne atlamaz..
 hem,merak etme..ufuk olacak yanlarında ..ay iğrencimm...

tu--- ir--- hah hah hah...

hepsi dönüp bize bakınca...
tu---- irem hayatıımmm.. bizde daktilo var mıı..

ne çok güldük,anlatamam... gözlerimizden yaş geldi..

Hiç yorum yok: