Translate

23 Şubat 2012 Perşembe

480.bölüm..

oturdular...
g---- ufukk.. niye gelmiyorsun.. yanımıza.. öpmek yok mu..

er--- gel aslanım.. gel koçum..

ufuk gönül ve eren abiyi öpüp,. benim yanıma  oturdu...

ir--- amcası.. ufuğun dili ,şivesi biraz bozulmuş.. çocuk aranızda
 konuşmalarınıza özeniyor.. şimdi ben aslan mıyım,koç muyum diyecek...

er--- hah hah hah.. ay öyle mii..

tuğ---- ben gülmeyeceğim.. sen dikkat edeceksin... hadi, biz anlaştık diyelim..
tunaya ne desek ki... küçükken yapma dediğimiz herşeyi,inadına yapardı ya..

er--- iremi başına salarız.. feleği şaşırır..

güldüler pisler...

nasılsınız faslından sonra...

er---- tuna nerede... nasıl ,yalnız bıraktı seni.. hamarat kardeşim..
tam muhallebi kıvamına getirmişsin, irem... tebrik ederim seni..

uf---- aaa... amcam ,yumuşak mı olmuşşş...

allahım nasıl güldük ,anlatamam size.... cuk  oturdu yani..
ir--- aşkolsun abi.. şimdi... ayıkla pirincin taşını..

uf---- amcam,piyinç mi ayıklayacak.. pilav mı yapacaksın iyemm...

ir---- gel yavrum, gel.. ben sana.. resimli kitaplar aldım.. boyama kalemleri de var...
 boyarsın..yoksa, bu gidişle kimseyi konuşturmayacağım...

kitabı, çekmeceden alıyordum, tam...

zil çaldı yine.. ben gidene kadar.. ufuk açtı kapıyı...
tu---- uffukk.. hoşgeldin..

uf---- hoşbulduk ,amca... sen yumuşak mı oldun.eyen amcam, öyle dedi.. 

tu--- neee... ne diyorsun, sen.. erennnnn...

içeride gülüyorlar..
ir---- (güldüm.. ) gel gel.. anlatırım...

ufuk ,elimdekileri alıp... içeri kaçtı...

öptüm,tunanın  yanağını...
o da, beni öperken fısıldadı...

tu---- giyinmişsin..hayatım..
ir---- ee, bekledim de gelmedin..
tu--- gelemedim ki.. trafik izin vermedi... ekmek ve limon buyur... bende ,erenin
 ağzının payını vereyim.. 

ayakkabısını çıkarıp, terliklerini alırken...

ir--- tuna.. artık kaba konuşmayacaksınız,ufuğun yanında... izin vermiyorum.
bozdunuz yavrumu... ağzını doldura doldura,allahına kadar Adanalıyık dedi..

tu---- hah hah hah... e doğru demiş.. Adanalıyık tabi.. koçum benim..

ir---- tunaa.. yapmaa...

tu--- birde, halan gibi sevgi sözcükleri söylerim şimdi.. öğrensin çocuk,genel kültürü artsın.... hah hah hah...
ir---- uhuuu.. allahım çıldıracağım....

belimden tutup.. mutfağa doğru.. yürüttü...
tu--- ben sakinleştiririm seni..

kısık sesle..
ir---- tuna, ne yapıyorsuunn...

tu--- hiiçç.. sen nasıl,baskıya gelemiyorsan.. ben de gelemiyorum..
 izin vermiyorum deme,kısıtlama..ters etki yapıyor, gördüğün gibi..

ir---- git ya.. git....

o salona girince... söylenerek ekmekleri

kesip.. sepete yerleştirdim...
limonların.. çekirdeği düşmesin diye... tülün
 içine koyup.. fiyonk yaptım...

yemeklerin altını kapatıp,dönmüştüm ki..
tunayla çarpıştık..

ir---- hii, sen çok oluyorsun ha... ödümü kopardın...
tu--- öperim geçer.. ödün neredeydi..

 kurtuldum kollarının arasından... üstüme üstüme geliyor..
ir----( fısıltıyla...) ya kendine geel... misafir var.. şimdi içeri birisi girer...
yalnızken diyordun dimi..

tu---  nasılmış.. sen yaparken çok eğleniyordun dimi..  ..


kısık sesle  ,konuşurken.. mutfakta ,köşe kapmaca oynuyoruz sanki..

ir---  tunaa.. dur yaa.. terlettin beni..

tu---- olmazzz... Adanalıyık madem...

ir---- ee.. yeter.. utanmıyorsan..
ben hiç utanmam... öpmek mi istiyorsun.. öp hadi..
salonda herkesin içinde ,bende seni öpmezsem.. irem değilim...niye durdun...


tu---- tamam, ateşkes yapalım..

ir---- ne olduu.. korktun mu...
tu---- çookk... ateşkes yaptık unutma...

ir--- beni bağlamaz.. senin ateşkesin... offf ter bastı... limonu al... bende ekmeği getireyim..
çocuk gibisin ha... oyun oynayacak haldeyiz,sanki..

mutfaktan çıkarken ,benim yüzüm kıpkırmızıymış..

tu--- irem.. yüzün kızarmış.. onu ver de.. yıka yüzünü.. dillerine düşmeyelim..

ir---- e senin marifetin.. eh tuna.. bunun acısını çıkarmaz mıyım ,senden..
şakir beyin, geleceğini söyle de... adama iyi davransınlar... senin gibi,
 tersleyip,kaba konuşmasınlar..

tu--- banaa... baskı yapmaa..

gittim banyoya.. ıslattım yanaklarımı..

kolonya sürdüm...

şakir bey ve çiğdemin sesini duyunca..  karşılamak için çıktım,aceleyle..
tuna ilgileniyor.... gaye yok ...

ir---- hoşgeldiniiz...
çi--- şa--- hoşbulduk..

salona buyur ettik.. abimlere söylemiş, demek ki..
 ayağa kalkmışlar... tuna tanıştırdı...

hepsiyle...

çiğdem için.. çok eski arkadaşım.. şakir bey  için de... çiğdemin arkadaşı ,ifadesini

kullandı..
.. ufuğum ,hayal kırıklığı içinde.. bir köşede televizyon izliyor...

oturduk..
ben nasılsınız diye, hal hatır sordum hemen..

beylik laflarla cevap verdiler...

çiğdemi ,ilk defa makyajlı gördüm.. sarı saçlarıyla uyumlu,çok hoş kahve

tonlarında makyaj yapınca... renkli gözleri ortaya çıkmış..
 pantolon ceket ,takım giymiş..

şakir beyde çok şık .. takım elbisesiyle..
onlar konuşurken ,
aklıma takılan.. bülentlere ,o eşyaları ne vesileyle sattığı..
bülent çiğdemi tanıyor ama... ilişki kuramadım..
parasız nasıl aldı ki, bülent.. daha önce hiç düşünmemişim..
tunaya sormalıyım... pot kırmadan..

tuna bana bakıp..
tu---- irem de.. gayeyi soruyordu ..
ir--- evet...neden getirmediniz ,şakir bey..

şa--- sabah, anneannesini istedi... götürdüm,karşıda oturuyorlar... tuna bey
 davet edince.. aradım ama evde yoklardı.. yoksa ,ufuğu görmek isterdi eminim...

tuğ--- .. bize de bekleriz.. şakir bey..ufuk dilinden düşürmüyor gayeyi..
şa---- inşallah, tuğrul bey.. sizler de buyrun..

tu---  masaya geçelim isterseniz... bülentle yeliz.. geç kaldılar... eren açlığa hiç
 dayanamaz..
er--- ahh ah.. dayanıyorum artık... müge hanım düzenimizi değiştirdi..

tuğ---- minnoşuma laf söyleme babası.. daha hiç ağlamadı.. baksana...
er---- aman tuğrul , maşallah de.. şimdi başlar

müge anladı sanki.. dudakları büzüldü.. tam ağlayacak...

er---... tunaya ver.. tunaya....
tu---- gel canım, gel.. baban ne diyor hıı...

kucağına alınca.. durdu sahiden de...
tu---- bak müge... seninle anlaşalım.. yemek boyunca.. ses çıkarma.. sonra, kucağıma
 alırım seni .. olur mu..

güldük..

tuna ana kucağına yatırdı.. onu...

***inanın gece boyunca.. uyanık olmasına

rağmen..hiç sesi çıkmadı... abim durmadan.. gönül şuna bak.. dedi durdu... ***

masaya geçerken.. bir ara tunayı mutfağa

çağırdım...
tu--- evet ..
ir--- eşyaları nasıl aldı ,bülent.. bileyim de.. pot kırmayım..

tu--- hımm. o mu..
**************

Hiç yorum yok: