Translate

9 Şubat 2012 Perşembe

48. bölüm..


 
tuna seslenince.. abim döndü.. bizi görünce  de.. yanımıza geldi.. 
 
nu--- iyi geceler.. 
tu--- sana da.. iremi eve götürüyorum.. gel,beraber gidelim.. 
nu--- ( içini çekip ) yürüyeceğim, tuna.. 
 
ir--- abi, gel gidelim.. konuşuruz hem.. 
nu--- neyi...  konuşacak birşey kalmadı artık.. noktayı koyduk.. iyiyim, merak etme.. birşey yapacak da değilim..  
 
ir--- bu nasıl iyilikse bilmem artık.. 
 
tuna nurinin kolundan tuttu ,iki adım ileride konuştular.. ne dediyse artık, abim ikna olmuş.. 
 
nuriyle arkada oturdum... ne kadar ısrar ettiysem de.. konuşmadı..bir türlü.. 
 tuna da, aynadan bakıp duruyor... ben rahatsız oldum tabi.. 
abim var yanımda, o da görüyor.
 
gözlerimi kapayıp ,omuzuna yaslandım.. ama ne konuşuyorlar duyuyorum... onlar beni uyudu sandılar.. ben de bozmadım.. 
 
havadan sudan konuştular önce..sonra ,nuriyi teselli edici konuşmalar oldu... 
 
abimin,askere gideceği yeri görmüş tuna.. orayı falan anlattı.. 
eve yaklaşmış olmalıyız diye, düşünüyordum ki...
 
 
tu--- nuri,nerede buluşacaksınız..
nu--- abidin paşada.. 
tu--- götürüyorum dedim ama ben iremi, eve daha sonra bıraksam, olur mu... 
 
nu--- ........... uyuyor gördüğün gibi.. 
 
 tu--- bende onun için ,diyorum ya.. senden sonra bırakırım eve... seni beklemesinler, istemiştim... 
 
 
kulaklarıma inanamıyorum...nefesimi tuttum bekliyorum... abim boğazına sarılacak şimdi..... delimi bu... şu anda söylenecek şey mi.. hem durumumuzu da bilmiyor.. 
 
 
nu--- bak tuna... dün gece ,yüzük taktın ama üst üste ,çok şey oldu.. 
onunda ..benim de.. aklımız hala karışıktı.. 
sabah aradığında ,daha net düşünebiliyordum.. 
sorun olmasın diye.. yemeğe götüreceğini,isteyeceğini söylediğinde de.. eyvallah dedim,karışmadım.. ben gitmeden,iyice emin olsun.. seninle zaman geçirip ,tanısın.. konuşabilsin istedim... 
kızların huyudur ya.. saçma sapan ,kuruntulara kapılmasın diye... 
bundan sonra olacaklara daha, dikkat et... 
akıllı adamsın, anlamışsındır beni... 
benden ,izin almana gerek kalmadı..kendisine sor... 
 
 
 
abime baakkk...boğazına sarılacak derken.. kararı,bana bırakıyor...  tuna da,arayıp söylemiş ..bak sen şu işe.. gece ,sahiden üzülmüş  demek ki.. 
 
uyanığım desem , olmuyor.. uyusam ,olmuyor... 
 
 ,kuruyan boğazımı... ıslatmaktan başka birşey düşünemez oldum...  
 
 
tu--- anladım nuri, sağol.. için rahat etsin.. o benim eşim,biliyorsun..  
 
nu--- senden küçüğüm ama.... sen, yine de dikkatli ol.. 
 
 
tunanın güldüğünü duyuyorum... 
 
abim yüzümü okşadı ,yavaşça.... uyandıracak beni.. 
 
 
nu--- ireemm.. irem.. ben iniyorum.. uyan canım... 
 
uyanmamalıyım... nasıl derim,abi git sen... tuna beni  bırakır, diye... başka yere götüreceğini de biliyorum üstelik.. belki uyursam ,tuna da vazgeçer.. 
ama niye eşim dedi ki.. nasıl yani.. 
ha,öyle görüyoor..anladıım..
 
 gözümü açmadan..başımı kaldırıp,koltuğa yasladım..
 
 
ir---(mırıldandım...)  dikkatli oll... 
 
abimin ''sende ''diye fısıldadığını, duydum.. 
 
 
nu--- sağda inebilirim ,tuna.. sağol getirdiğin için...
 
tu--- rica ederim ..ev numarasını biliyorsun..ara, gelip alırım seni....
 
nu--- yok dönmeyeceğim... haberleri var.. sizde geç kalmayın.. 
 
arabanın kapısı kapandı... 
 
kalbim sıkışıyor.. ben hiç uyanmayayım...bulabildiğim, en iyi çözüm bu..
 
başka seçenekler çokk riskli... 
 
 
hareket etti, tuna... hızla,gidiyoruz... ama nereye... ölüyorum meraktan... 
 
tek gözümü araladım, dışarı bakmak için...hiç ışık yok..azıcık doğrulup.. daha iyi görmem lazım.. 
 
başımı çevirince saçlarım yüzüme geldi... hıh,şimdi bakabilirim... 
 
eve gitmediğimiz kesin...daha çıkaramadım.. nerede olduğumuzu.... epeyce gittik...
 
 
tanıdım...  tarsus yolun dayız... hiii, çiftliğe götürüyor beni... radyoda şalan şarkıyı da, mırıldanıyor... ''sevmekten kim usanır.. ''
 
ne yapsam allahım... ne yapsam... götürme desem,olmaz.. 
 
 yanlız olacağız..ikimiz tek.. uyanmasam... beni içeri taşıyacak... cık ... olmaz tehlikeli.. 
 
şimdi uyansam... bir bahanesi vardır mutlaka..arabada da bekleyemem.. 
 
.sözlendik..bana güvenmiyor musun diyecek...
 
 
offff offf... ter bastı.. manto fazla geldi... 
 
kıyafetim uygun değil diyeyim.... amaa.. sanki çapa yapmaya mı ,gidiyorum... 
 
 
 
 
toprak yola girince , araba birden sarsıldı..  başımı cama çarptım.. artık çarem kalmadı uyanmak mecburiyetindeyim.... çünkü boş bulunup "ahh "dedim.. 
 
arabayı durdurdu hemen...

Hiç yorum yok: