Translate

23 Şubat 2012 Perşembe

477.bölüm..

gecelerimiz çok renkli.. günlerimiz biraz hüzünlü geçse de...
sonbaharı bütün ihtişamıyla, yaşadık denebilir..
kasımın ilk haftasını da ,tamamladık..

tunanın abileriyle,daha başka olduk sanki.. ne bileyim,orada yaşayınca..
sıcaklıklarını daha çok hissediyorsun..

onlar da bize alıştılar....
mesela tuğrul abi.. iş için,geç kalacağını söyleyip.. "ufuğu alır mısın "dedi bana...

gönül arayıp... "tunayla mügeyi doktora götürelim mi "dedi.. yelizi de ihmal etmedim,çiğdemi de..

benim hafifçe ateşim çıktığında.. hepsi toplanıp geldiler..

eren abim  çorba yapıp içirdi , düşünün artık...hele, tunamın telaşını  hiç söylemiyorum ..".bülenttt  "dedi durdu,kıyamam

ufuğum elimi tuttu ,bütün gece.. "iyem ,sen hasta olma yaa "diyerek... hepimizi  duygulandırdı...

kardeşlik de, bu değil miydi zaten...
 ama tuğrul abiye, henüz çare bulamadık... avukatlarla görüşmeler, hala devam ediyor.. dava bile açamadı,yazık..

bahçemizde.. artık sarının tonları var...
rüzgar sertleşse de... 
terasta, boğaza karşı.. üstümüze örttüğümüz, battaniyenin
veremediği sıcaklığı birbirimize vererek çok oturduk.. .

İstanbulun da, altını üstüne getirdik bu arada.. gezmediğimiz yer kalmadı sayılır....

çok güzeldi çookk...moral depoladık..
ben sahiden evden çıkmasam..
 yada sessiz sakin bir yerlere ,baş başa gitsek..  iyiyim..
sorunlar geriyor,çok etkiliyor beni..
kendi içim ,hala karışık olduğundan dayanamıyorum..


 yani,sorun bizden kaynaklanmıyor.. genellikle başkaları   için... tartıştığımızdan.. dolayı
o gece ki ,gibi..patlamalar olabiliyor...

ama en iyi huyumuz.. özür dilemeyi biliyoruz..
 gece sonlanmadan..  mutlaka,sakinleşiliyor....

***
ben de ,hepsini yemeğe çağırdım.. bu gece..
cumartesi olsun,istedim..yarın dinlenirler
hiç olmazsa..

 hazırlık yaptım ,dünden...
 annemden ,sora sora aşuremi de hazırladım...
yemekleri de,pişirdim .. müge elimizi ayağımıza dolaştırdı,gönüllere gittiğimizde...
onun için.. sadece ısıtayım istedim... pilavla,salatalar da kolay..nasılsa...

çok yoruldum tabi.. tuna da yardım etti ama... evi de temizleyince... halim kalmadı...

sabah,saat on olmuş... yatıyorum daha... tek gözümü açıp... tunanın da yanımda yattığını görünce..
sokuldum ona ...

ir---- tunaaa.. uyandın mıı..
tu--- hımm..
ir----- ben,acıktıımm..

döndü bana doğru...
tu----ee, yani..
ir---- sen eskiden, kahvaltı hazırlardın bana... şimdi yani diyorsun..

alnıma düşen saçlarımı kaldırdı... gülerek..
tu---- eskiden ha.. dün ,eski mi oluyor...

ir---- yaaa... bana ne, bana ne... hatırlamıyorum ben..
tu---- numaracı senii.. dün de hatırlamıyordun.. bahaneyi değiştir bari ve bana ne demeee..

mahmur mahmur... esnettim vücudumu...
sarıldım boynuna....
ir---- seni seviyorum desem ,olur mu...
tu---- hımm,olmaz mııı..

******

kakara kikiri.. giyinip, aşağıya inerek..
çabucak, hazırladık masamızı ...

yerken...
tu--- irem ,benimle bir işin var mı... uğramam gereken ,birkaç yer var da...
ir---- yok.. masa hazırlayacağım sadece... gidebilirsin... tuna,Adanaya ne zaman döneceğiz...

tu---- sıkıldın mı...
ir---- yoo..ertanı çok özledim.. zuhali de,merak ediyorum..

tu---- ertan için ,birşey yapamam da.. zuhali ara,konuş..
okul, ayın 22 sinde açılıyor..
18 inde döneriz diyordum.. evlilik yıldönümümüzü ..
doğum gününü kutladıktan sonra....istemez misin..

ir---- (gülümsedim.. ) seninle hergünüm.. kutlama havasında...geçtiğinden..
İstanbul, Adana fark etmiyor...

gülümseyerek...elimi tuttu..
tu---- benim içinde öyle.. yarın dönelim istersen.
ir---- hımm.. ama olmaz ki.. yelizle.. pazartesi, kapalıçarşıya gideceğiz..

tu---- e salı olsun...
ir---- yookk.. olmazz...  mügenin aşısını yaptıracağız... cadıyı tutacağım.. gönül
bakamıyormuş..

tu---- çarşamba, perşembe.. cuma...da ..planların vardır senin..
ir---- evveett... var yaa...

tu----  öyleyse...buradayız,canım..
ondan sonra da ,benim planlarım var...

ir---- ne yapalım.. kader ,kısmet.. hava biraz daha soğur.. battaniyeye sarılıp...
film izleriz..
doğum günümde... kestaneli pasta yaparım..
şöyle kremalı falan... evimizde kutlarız... 

tu---- herşeye tamam da... filme takıldım.... hah hah hah...

ir---- tunaaa... normal filmden bahsediyorum ben... küserim bak..

tu--- bende.. seyredebilir miyizden bahsediyorum..
sen battaniyelerin altında ,pek rahat durmuyorsun ya...
hem sen,bana küsemiyorsun ki..

ir---- sen ,çok mu uslusun sanki.. hem,şartlardan dolayı küsemedim..
inadımı bilirsin..yalvartırım bak..

tu---  ben seni yalvartmayım da...
neyse çiğdemi de ,alıp gelirim.. o tarafa gideceğim..

ir---- şakir beyy?..
tu---- yapma irem.. bülentler .. abimler var... onu ne alaka çağıracağız ki..
yanında, resmi konuşmak gerekir.. halimizi biliyorsun,sıkma bizi.. lütfen...
adam nereye geldim ,demesin sonra....

ir----- ...................çiğdem için.. iyi olurdu ama sen bilirsin...

ayağa kalktık... ayakkabılarını giyerken...

tu----....... ekmek alacağım.. istediğin,başka birşey var mı ..

ir---- yok.. börek de,yapacağım şimdi..
tu---- el açması olsaydı ,keşke..

ir---- açabilsem yapardım da... yufkayla olacak malesef..
tu---- canın sağolsun, goncam.. onu da yerim..

öptü beni...
tu---- hoşçakal...
ir---- güle güle... çok geç kalma..

tunayı yolcu ettikten sonra...
bir koşturmaca içine girdim ki.. hiç sormayın...

Hiç yorum yok: