Translate

23 Şubat 2012 Perşembe

476.bölüm..

arabada eve giderken..o gün olanlar, konuştuklarımız.. -
neslişahın ahlaksızlığı,ufuğun dedikleri -
abimin çaresizliğiyle birleşince..
bana,
çok ağır geldi.. dünden de sinirlerim zaten bozuk...
kendiliğinden akıyor gözyaşlarım..

tuna da üzüldü...
abisini suçlayıcı laflar edince...
dayanamadım...

ir---- öyle deme yaa... sevmiş işte... kavun değil ki.. koklasın.. hem çocukmuş daha..

tu--- otu çek, köküne bak derler... belirtileri göreceksin.. efendim... söz dinleseydi..
şimdi böyle dövünüp durmazdı...

ir---- tunaaa.. yapmaa.. uhuuu...

tu---- sende ağlama... kim için ağladığını bil diye söyledim..

ir---- acımasız diyordun bana... dimi... olan olmuş... abinin yardıma ihtiyacı var...
 hala ne söyleniyorsun...

tu--- ben ne yapıyorum,peki ...para teklif ettim işte.. hemde o kadın için..
ciğeri beş para etmez bir (................)  ben para veriyorum...
neden ...sırf ,abimle yiğenim rahatlasınlar diye...

ir---- para para...para.. var ki ,veriyorsun..
ister(........... )olsun,ister(............. )
yiğeninin annesi o..
zararlı olsa ne yazar... anne o, annee.. 
oğlundan,faydalanmak istese de.. bu gerçeği değiştirebilir misin..

tu---- birde ..onun tarafını tut ,istersen...
 o para alın teriyle, kazanılıyor..
herkesin emeği var... o gerçeği bilmesem.. teklif edermiyim.. sanıyorsun..

ir---- aaa, ne diyorsun sen.... harcadım diye dimi bu laflar... uhuuuuu...

tu---- of yaa.. offfff.. yine yanlış anlama günündesin ,herhalde...
ne zaman seni kısıtladım ki..para konusunda...
hiçbir yere gitmeyeceğim bir daha...
herkes sorununu kendisi halletsin...
annem babam (..................) bu, alma dediler.. çocuk yapma dediler.. dinledi mi... yok..
onun yüzünden kavga ediyoruz.. işe bak..
mutsuz insanlar,huzursuzluk yayıyorlar.... çok doğruymuş...

ir---- uuuu... uhuuuu.. hep yanlış anlayan benim zaten... anlayışsızım ben....
huzurunu bozuyorum..

tu---- ireemm.. kendine gel.. sinirleniyorum bak.. dediklerimi çarpıtma... huzur bozan,
 sen değilsin..

ir---- uhuu ... sinirleniyormuş... ay çok korktum...
tu----..................
ir----............
tu----................
ir----.............

 ağlaya ağlaya helak oldum..
 yüzümü gözümü silip...nihayet durulduğum da...gözlerim, japon gözü gibi olmuştu...
çizgi halinde görüyorum... aynaya bakınca...kendimden korktum...

ir---- tunaa..
tu---- efendim..

ir---- ya sinirlerim laçka oldu.. saçmaladım... pardon..
tu---- bende de, durum aynı... afedersin..


ir---- tunamm..
tu---- canımm..
ir---- ay ben senin ,tatlı dilini yeriimm..

yanağından ,bir makas aldım...

tu---- ahh, yanağımı kopardın..iremm.. araba kullanıyorum..
ellerine hakim ol..dikkatimi dağıtıyorsun...

gülüyoruz ama... ellerim de... hiç masum değil..

ir---- olmazsam ne olur ha... sinirlenir misin yine...

tu---- az kaldı.. sabret.. evde bu dediklerini soracağım sana...
kaza yapmadan gidebilseydik...
(yakaladı elimi..)
iremm.. duurrrrr....

ir---- ......................

*******

yalıdan içeri girer girmez... benim yukarı kaçışımı görmeliydiniz...
hem gülüyorum... hem çıkıyorum merdivenleri... tuna da peşimden geliyor tabi..

tu---- şimdi tekrar etsene... ben seni yakalamazmıyım... taciz edersin ha...

ir---- yakalayamazsın kii...
tu---- sen öyle san...

ikinci katın odalarını ziyaret ettik..
tavşan gibi.. yatakların,koltukların üstünden atlıyorum... yuvarlanıyorum...

son katta, nefes nefese kalınca yakalandım..
kollarının arasında,
biraz dinlenince.. eğilip,çıktım..

ir--- tuna benii, yakalayamazzzz..
tu--- hah hah hah..
.

kazananın aşk olduğu bir kovalamacaydı ,yani.

Hiç yorum yok: