Translate

22 Şubat 2012 Çarşamba

475.bölüm..


tu--- sağlık..
 
tuğ---o da var tabi.. ama sevip,sevildiğini hissetmekmiş.. parayla pulla da ,alakası yok..
bizim kapıcıyla karısını bir görsen... allah nazardan esirgesin... bakışlarıyla konuşuyorlar.. sanki..
ben fırını unuttum... tabi..
 
o kalkınca... tuna bana baktı...
gözlerimi kırpıştırdım... o da, dudaklarını oynatarak öpücük attı... 
 
meğerse abim ,mutfak dolabının camından görmüş bizi.. 
 
tuğ---- tunaaa..
tu---- efendim... 
 
dolabı işaret ederek... 
tuğ---- yanıma gel...  
tu---- (gülerek) olmazz... küfredersin yine... 
 
nar gibi ,kızarmış helvayı getirdi masaya.... 
tuğ---- senin ettiğin küfüre göre benimkiler, çok masum kalır... 
tu---- ben.. gözün açılsın diye ,şey etmiştim... öyle olduğundan değil.. 
 
içini çekerek... 
tuğ---- açıldı.. merak etme.. Adanaya dönünce.. tüm hisselerimi sat.. al.. ne yaparsan yap...
boşanma davası açmak için ,seni bekliyorum...  
 
tu---- sahi mi.. çok sevindiğimi saklamayacağım... gitmeme gerek yok.. yarın, hallederim ben... 
avukatımla görüşmem lazım... 
 
tuğ---- şimdi görüş.. telefon orada.. adıma hiçbirşey kalmasın... alacağım parayı da... 
hibe ettiğime dair ,bir yazı istiyorum.. 
 
tu---- senn.. sen gerçekten satmak ve hibe etmek mi istiyorsun... 
boşanma davası için olduğu,çok açık.... hileye girer ,başına iş açarsın... 
satış iptal davası açtılar mı, beni de yakarsın ki.. hiç olmaz... 
 
tuğ--- danıştığım avukat da öyle söyledi.. ama başka yol göremiyorum.. bir lira bile ,vermeyeceğim o kadına.. yeterince verdim,artık şu durumdan sonra enayilik yapamayacağım.. kusura bakmasın.. 
 
tu---- öfkelisin.. konuşayım da... başka çare var mı öğrenirim.. 
 
tuna eline sağlık diyerek... kalktı.. telefon ediyor.. avukata... 
abim tabakları kaldırıp... masayı temizlerken...ben de ,kahve yaptım kendime...
onlar içeceklermiş daha... 
 
tuğ--- tuna anahtarı ver... şalgam alacağım... 
 
abim gitti... 
tuna da ..konuştuktan sonra,canı sıkılmış bir halde... mutfak kısmına gelerek.. bir sigara yaktı..
ben de aldım bir tane... kahvemi içeceğim... 
 
ir---- tunaa..
tu--- hımm..
ir---- sumaklı değil... iç istersen... 
 
yüzündeki kaslar gevşedi.. gülümseyerek... yanağımı okşadı...
tu---- o da fena değildi.. senin elinden,zehir olsa içerim...
 
ir---- ay ay.. teşekkür ederim... zehir vermem canım... sumakla idare edersin artık... 
üstüne bir şarkı söylerim... mide ağrın şıp diye geçer... 
ben ,şu an ne yapabileceğimi düşünüyorum...  
nedim bey,canını sıkacak şeyler söylemiş herhalde..
öpsem..keyfin yerine gelir mi.. 
 
tu---- tahmin ettiğim gibi.... nedim bey, sahteciliğe gireceği için.. imkansız dedi.. 
tavsiyesi ne biliyormusun..."boşanmasın... çocuğu olduğu için.. o kadın her şartta.. 
hissedar , hak iddia edecektir dedi " keyfim tabi kaçar....
öp derdim de... bir daha yakalanırız ,şimdi.. az önce abim görmüş bizi... 
 
ir---- aaaa... nasıl yani.. 
tu---- dolap camına bak, anlarsın..
ir---- tuh ya... ayıp oldu desene... 
 
tu---- karıma öpücük attım.. niye ayıp olsun.. asıl o ,belli etmeseydi.. 
 
ir---- abim,yıkılmış .. onu düşünecek halde mi.. söyleyecek misin.. nedim beyin dediklerini.. 
tu---- hımm, mecburen... yine de inceleyecek.. bir yol var mı, diye...
ir---- adamcağız karar vermiş...ama boşanamıyor,işe bak.. 
 
tu--- biraz daha oturup kalkalım,irem... bende çok yorulmuşum... uyumak istiyorum... 
ir---- biraz uzan istersen... uyusan da, kaldırırım seni.. 
 
tu---- benim nasıl yattığımı bilmiyormusun da ,teklif ediyorsun... ikiniz otururken, ben nasıl yatacağım ki.. 
ir---- aman tunaa.. hiç tek yatmadın mı sanki... ben,hastanedeyken.. eve gelmediğimde falan... 
 
kaşlarını kaldırdı... 
tu---- hayır.. yatmadım.. yatamadım.. koltukta ..divanda uyuya kaldığımı, yatmaktan sayarsan bilmem tabi..
 
 uzanıp.. yanağını öptüm...çok masum bir öpücüktü.. 
tuna beni öpecekken,
asansörün sesini duyunca... çekiliverdi..
kendimize çeki düzen verdik hemen...ben filcanı kaptım
lavoboya götürdüm... 
 
abim.. seslenerek içeri girdi.. 
tuğ---- ben gelddiimm... 
 
tu---- hoşgeldin... niye..bu kadar  az ,aldın.. erenden başkasına vermeyeceğim ki.. 
tuğ---- yeter yeter, istersem erenlerde içerim...iremm..ne yıkıyorsun sen.. bıraksana..
 
ir---- filcanımı yıkadım abi.. hadi içmeyin de, çay yapayım size... 
 
tuğ---kardeşim karşımda oturuyor, ufuk görmüyor.. keyfim yerinde... çay mı içerim,irem.. 
sen kendine yap..
 
şalgamı bardaklara koydu... meyveleri alıp.. tunanın karşısına oturdu...soyup ikram edecek..
bende tabakları çatalları verdim.... kendime su ısıtıyorum...çay yapmak için...
 
tu--- bence yapsın abi.. keyfini kaçıracağım şimdi.. 
 
tuğ---- bilmediğim birşey değilse.. söyleme...
boşansam dahi.. ufuktan dolayı... o çirkeften kurtulamayacakmışım..
 
tu---- hımm.. nedim beyde öyle dedi.. hatta.. boşanmasın diye de ekledi.. 
 
abim,kadehi tıklatıp... lıkır lıkır içtii,hepsini bitirdi.. 
 
derin bir nefesten sonra...
tuğ----  öldürecektim.. neredeyse... ama ufuk geldi.. bırakmak zorunda kaldım..... 
çocuğu alıp,çıktım.. 
velayet davası açacağım... aklı eriyor.. ufuğa da soracaklarmış..
ben  annesinin durumunu ona nasıl,anlatabilirim ki.. 
hayallerini yıkacağımı düşündükçe kahroluyorum...çocuk bu..tabi,annesini isteyecek..ben ne (.....) 
yiyeceğim o zaman...
 
tu---- bugün,okuldan alırken... ne dersen olacak dedim... anneme gidelim öyleyse dedi.. özlemiş,
  çocuğunu feda etmektense... anlaş bence... bütün derdi ,para değilmiydi zaten...
ufuk dan,onun ruhsal durumundan..  daha önemli değil ya.. verelim .. 
 
tuğ---- hıh,o doymaz ki.. ufuk altın yumurtlayan tavuk..onun için.. hayatta razı olmaz...ilgili anne ya..
 
meyveler tabaklarda öylece duruyor.. yiyecek hal mi kaldı ki.. çayımı alıp.. abimin yanına oturdum... 
omuzuna koydum elimi.. 
 
ir--- biraz daha bekle abi.. nedim bey, konuyu araştıracakmış.. 
kurtulman için.. her yolu deneyeceğiz.. merak etme... 
gerekirse.. boşanıp,ufuğu sana vermesi karşılığında.. 
maaş gibi para da veririz.. 
ne yapalım,çocuğumuz.. için değer...
ve inan ki.. bana söyledikleri ,hali...tavrı.. 
ufuğun etkilendiğini gösteriyor... mutlaka uzak tutmalıyız, yavruyu... 
 
tuğ---- ne dedi.. 
 
ir---- sorma abi.. tunaya da söylemedim.. 
ne olduğunu bilmediği ama ayıp denilen birşeyden söz edildiğinin farkında... kulağını kapatsa da,
sen annesine bağırırken, sizi duymuş,görmüş..tuvalete bende götürebilirim seni diyince... çocuk içinde 
tuttuklarını ortaya döküverdi.. aklı karışmış... anlayamadığı için... 
terlemiş mi diye, bakayım istedim... 
amcam baksın,ayıp  dedi.. kavram kargaşası yaşıyor... 
 
tuğ---önerin ne tuna... kiralık katil mi tutsam.. kendim mi vursam... 
 
tu---- hak ettiğine eminim de.. sana yazık olur.. ufuğu koruyalım derken,babasız mı bırakacaksın
 
tuğ--- eren yıllardır, boşan diyor... sen de sevindin.. çare bulun bakalım...
tu---- erenin , haberi yok değil mi.. 
 
 buruk buruk gülümsedi..
tuğ--- yok.. o başka bir aleme daldı... o,uslanmaz  çapkın herif .. mutlu, evim.. karım ,kızım diyor... 
haksız da, değil.. 
geç buldu
tam buldu... birşey diyemiyorum... allah bahtiyar etsin.. daha,dün gece görüştük işte... 
 
tu---- yarına daha iyi düşünürüz.. ona da, haber veririm.. istersen, ufuğu bize bırak... 
sende akşama
gelirsin... olur mu...
 
tuğ---- kararsızım tuna...
ufuğu alıştırmak istemiyorum..
siz gidince,boşluğa düşecek... 
birde diyorum ki...
şu kısa zaman da...görsün ,sizleri.. tanısın...aile özlemini gidersin.. 
 ne halt edeceğimi, bende bilmiyorum yani.. 
 
ir---- abim, ben yarın yelizi arar sorarım... bana, çok faydası oldu...konuşursanız,size de olur... 
bence destek lazım...
 
tu---- biz artık izin istesek.. saat bir olmuş.. 
 
tuğ---  peki, tuna... moralinizi bozduğum için üzgünüm... geldiğiniz için sağolun.. 
ayaklarınıza sağlık.. 
 
tu---- sende..üzülme, oğlun için dik durmalısın..
ir---- ufuk uyanır diye öpmüyorum... 
 
uf---- iyeeemmm.. iyeeemmm...
ufuk gözünü ovuşturarak.. salona girdi.. pijamalı pijamalı.. timsahın kuyruğundan tutmuş çekiştiriyor.. 
 
ir---- oy kuzum benim.. çıplak ayaklı,yakışıklım kalkmış... timsahı da var mışşş.. 
 
 kucağıma alırken... 
abim hemen... kadehleri kaldırdı.. masadan... 
 
ufuk omuzuma koydu başını... 
mis kokulu yavrum,mahmur mahmur...konuştu...
uf---- gittin sandım.. 
ir---- seni öpmeden.. gidermiyiz.. hayatım... 
 
tunanın yanına gittim... 
ir---- dimi amcası... 
tu--- evet.. canım.. ayakların üşümüş... acıktın mı.. 
uf---- cık..susadım amca... 
 
tuna su doldurdu hemen... içirdi ufuğa... 
uf---- babaa... 
tuğ--- efendim oğlum.. 
uf---- yanıma yatsana... 
tuğ----peki, yatarım...
 
abim kucağına aldığında... uyumak üzereydi ufuk... 
biz de sessizce el sallayıp.... çıktık evden... 
 
*****

Hiç yorum yok: