Translate

22 Şubat 2012 Çarşamba

470.bölüm..


 saat 10 u geçiyordu... yalıdan ayrıldığımızda.
 
tatlı ve dondurma kutularını arka koltuğa koyarken... 
 
ir---- tunam ,ekmeği biz alırız dedim yelize... 
tu----  bülent almıştır... evlerine yakın, fırın var... 
ir---- nereden bileyim fırın olduğunu... damadı yormayalım,istedim... üşütür, hava soğuk.. 
 
tu--- hah hah hah... ya biz üşütürsek.. 
ir---- hii, allah korusun... zırh gibi giydirdim seni.. saçını da kuruttum..hiç bir şey olmaz bize.. 
 
elimi tuttu... 
tu---- olmasın da zaten... 
 
boynunu, sağa sola... çevirince.. 
ir---- yaa .. ağrıyor deme sakın.. beni,niye kucağına aldın ki ..
tu--- (gülümseyerek... ) yook.. ondan değil... ufuk zıpladı ya... 
 
ir---- ben de,inandım.. 
 
tu---- canım, fazla oturmayalım.. tamam mı... bir saat yeter... telaş etsinler istemiyorum...
 
ir---- tabi tabi.. abin aradı mı.. ufuk için.. 
 
tu--- hımm, aradı..ben de ona uyandım zaten... ufuğu,alabilirsiniz dedi.. adını yazdırmış idareye... 
 bende.. bu gece izinlisin, nereye takılacaksan takıl.. ufuk bizimle kalır...
yarın akşama,alırsın .. dedim.. 
 
ir---- ayyy.. sahi mi.. sinemaya götürelim onu... bize de, değişiklik olur...
 
tu---- götürürüz de...  evinin adresini verdi..akşam oraya gidecekmişiz... mutlaka.. 
evde olacakmış.. 
neden diyince, çok güldü bana... 
yalaka,kadınlardan bıkmış.. beyefendi.. inzivaya çekilecekmiş.. 
 
ir--- yazık ...akşam,ufukla beraber kalıyoruz diyince.... çok üzüldüm 
 karısından ufuğu aldığına
göre.. artık birşeylerin farkına vardı herhalde... sorsaydın ya tuna.. sen kardeşisin... 
 
tu--- (içini çekti.. ) gece.. soracağımı anlayınca.. " gözümün önünü görmediğim konusunda,sen haklıymışsın" dedi.. 
 
ir---- hayal kırıklığına, sinirli oluşuna.. bunalmasına .. kadınlardan bıkmasına şaşırmamak lazım.. 
 
abimi düşündüğümden... bülentlerin evinin önünde, park ettiğimizi hiç fark etmedim.. .. 
 
tu---- iremm.. 
ir----  dalmışım...geldik mi.. 
tu---- hımm.. abime mi takıldın yine... 
 
ir--- evet.. 
tu--- kocaman adam... sorumluluğunu biliyor..  tercihini de,kendisi yapacak..
hem üzülme..
çocuğu almış,haklılığımı da kabul ediyor ama hala boşanmıyorsa... acı çekmeyi istiyor demektir... 
biz karışamıyoruz.. malesef... onun için... yüzün gülsün..  olur mu.. 
 
gülümsedim ,sahte sahte... 
ir---- şimdilik bununla yetin.. yukarıda.. değişirim... 
 
*****
beraber gittik,tunayla.. fırın sahiden yakınmış..
 ekmek, poaça.. simit aldık,sıcacık.. 
alt kapı açık tı.. yukarı çıkıp.. zili çaldık.. 
 
bülent ve yeliz güler yüzle açtılar kapıyı...  
bü---- hoşgeldiniizz.. saat altıdan bu yana ayaktayız, beyefendi..
 
tokalaşıp ekmekleri verirken... 
tu--- (gülerek ) e geldiikk.. açmadın ki,kapıyı... 
bü---- ha......
 
ye---- bülent ,tunaya terlik verip.. cekedini alırmısın..lütfen... geç tuna ,hoşgeldin... 
irem ne zahmet ettiniz.. teşekkür ederim... 
 
öpüştük.. yelizle...
 
bülent ,yelizin dediklerini yaptı...kuzu kuzu... 
onlar salona geçince.... 
 
ir----  yeliz,dur..bir dakika..
 
kaşları çatıldı anında.. 
ye--- ne oldu, neyin var..
 
ir---- (gülerek..) birşeyim yok... bülenti ev erkeği yapmışsın ya, iki günde... 
otorite kurmuşsun hemen.. çook hoşuma gitti..
 helal olsun sana... "ha" dedi.. lafını kestin ya.. yüzünü görmeliydin.. böyyle kalakaldı...
 
ir-- ye--- hah hah hah.. 
 
bülent içeriden sesleniyor... 
bü---- bize de söyleyiin... 
ye---- hayıırr... 
bü---- peki karıcığım.. söyleme.. 
 
ir--- ye--- tu--- hah hah hah.... 
 


Hiç yorum yok: