Translate

22 Şubat 2012 Çarşamba

457.bölüm..




tu--- sen,verdiğim tapu listesini incelemedin mi.. 
 
ir---- baktım da.. maşallah,liste epeyce uzun olduğundan.. gözümden kaçmış..
abimlerin de ,haberi yok sanırım... 
 
tu---- evet... kendime aldığım hiç birşeyde onların ...hakları yok...
mecbur olmamama rağmen fazlasıyla ödedim..paylarını.. vicdanım rahat... 
öyle olunca, bilmelerine de gerek görmüyorum...
o dönemde...gerçi arayan yoktu da,bilmedikleri her yer...benim sığınağımdı.. bana aitti...
artık,ikimize ait...
evlendikten sonra,ilk defa geliyorum.. 
gece, yatağa yattığımızda... ilk defa huzurla uyudum ... biliyor musun..
o sıkıntılı..yalnız,mutsuz  gecelerimin.. acısını çıkarmak ister gibi..
 sarıldım sana..
 
 
ikimiz de suskun,gözlerimiz dolu dolu ,baktık birbirimize......
 
 elini tutup ,avucunun içini yanağıma koydum... 
ir---sana söz veriyorum,benden kaynaklanan bir sebeple... 
kavga da etsek.. sana çok kızsam da..
yalnız yatmana,kalmana izin vermeyeceğim...
 
içini çekerek....
tu---- sağol, şartlarımız nasıl olacak bilemiyoruz ama... bende söz veriyorum.. 
seni yalnız bırakırsam.. bil ki.. ölüyorum.. 
 
benim durgunlaştığımı... gözlerimin daldığını görünce...
 
tu---- iremm..o lafın gelişiydi...tamam mı..  faytoncu gelmeden,bir çay daha içelim hadi... 
ir----  ama bahçede... içelim..
 
 
*********
 
 
faytonla ...gezinti muhteşemdi... sabah tembih etmiş,meğerse.. kahvaltıdan sonra..
biz bahçede, çayımızı yudumlayıp.. çevreye bakarken..
 geri geldi adam... 
 
 sokaklarda  yankılanan, nal sesi bir yana... 
aniden bastıran yağmur... tunanın sıcaklığı ,kokusu... sokulmuşum ki,iyice... 
manzarayla beraber,mest etti beni.. 
sezon bittiğinden... fazla kişi de, yok... ada halkı kalmış sadece... muhteşem evler var.. bayıldım..
 
ama hava daha da,soğudu.. üşümemek,  sıçrayan damlalardan ..ıslanmamak için... 
faytoncunun verdiği... devasa ölçülere sahip,peluşu üstümüze aldık... 
korunuyoruz yani...  
faytoncu da ,ıslanmıyor  ... oturduğu yerin arkası ve üstü kapalı.... 
birbirimizi görmüyoruz... içtiği sigaranın, dumanı savruluyor sadece.... 
ağaçlık yolda ilerliyoruz... 
 
 kazağının bel kısmından içeri soktum elimi.. 
 
başını eğip.. bana baktı...
tu---- irem, ne yapıyorsun.. 
ir---- hiiç ... atlet giyip ,giymediğini..kontrol ediyorum..
tu--- hıı... giymiş miyim... anlayamadın mı daha... 
ir----yok..intibak sürem uzun biliyorsun.... rahatsız mı oldun... 
tu---- olmadım da... ben de,seni kontrol etmek istersem ne olabileceğini düşünüyordum... 
ir---- (güldüm...) ettt.. ne olurmuş ki... 
 
omuzumdaki parmaklarını oynattı... 
 
tu---- ayıktın bakıyorum,bence uslu dur..
tanırlar dedim ya...on sekiz yaşından bu yana gelirim...  hiç,falsom olmamıştır.. 
 
tek kaşımı kaldırıp... 
"desene bu ilk olacak.. ifadeni değiştirmezsen..kimse ne yaptığımı anlamaz... " demiştim ki.. 
 
 
şimşekler ,çakıp.. gümbür gümbür sesler de gelince ...dediğimin önemi kalmadı..
başımın üstüne kadar,örttüm peluşu... 
 
tu---- (peluşu ,biraz aralayıp... bana bakarak.....)  irem,yapma... bak,yanındayım ve çaresiz değiliz... 
o hatırladıklarını,geleceğine taşıma... 
sen çok güçlüsün.. hadi, kendin aç yüzünü... o ses ve ışık sadece... 
yine de ,zorlanırsan.... 
yağmuru ve şimşeği dert etmediğin..nikahtan sonra  yaşananları ,aklına getirebilirsin dimi..
 
ir---- biliyormusun... güzel ikna ediyorsun,çok da uyanıksın .... 
ama ben hiç hatırlamıyorum,o gece ne olmuştu kiii... 
aklıma gelmesi gereken ne.. ip ucu versen..
 
gözlerimin içine bakarak... 
tu---- bence ,asıl uyanık sensin.
 ip ucu,istiyorsun demek.... 
 
peluşu ,başımızın üstüne kadar çekip...
tanırlar dediğini unuttu ,kocacığım...
öyle bir tutkuyla öptü ki beni.. böyyllee ,başım fırıl fırıl döndü.... 
 
nefes nefese biraz çekilip 
tu----  uslu dur demiştim ..kesinlikle dayanılmazsın...ve  bende ,sana dayanamıyorum.. 
 
ir---- ufff... iyi ki ,sadece ip ucu istemişim...ya olayı sorup.. uygulamalı anlat deseydim..
vermekten çekindiğin falso... epeyce büyük olacaktı, demek ki... 
 
tu---- hah hah hah... 
 
****
biraz daha gezdikten sonra, benim tedirgin olduğumu görünce.. faytoncuya geri dönelim dedi.. 

Hiç yorum yok: