Translate

22 Şubat 2012 Çarşamba

453.bölüm..


bü--- ( gülerek )  hoşgeldiniizz... 
öf bee.. aferin bana..sanat eseri yaratmışım..tablo gibisin ,maşallah.. 
 
sarıldı.. içtenlikle.... 
 
ir----  .. fırça darbelerin sayesinde ayaktayım, picasso..
hoşbulduk.. niye ağlattın yelizi.
 
 
bü---- kendisine sor... 
tunaa dostumm, hoşgeldinn.. 
 
tunayla kucaklaştılar... sımsıkı,sarılmışlar... yelizle birbirimize baktık..
 
ir---- yapmayın, ağlatacaksınız beni .. 
 
yelizin elinden tutup, yan yana oturdular... karşımıza.. 
 
ir---- yelizz ... bülent ne yaptı ... 
 
ye----( gözünü silerek...) sürpriz yapmış ,bana.. ondan duygulandım... 
 
tu---- hayreett..  yeteneksiz ,ne yapabilmiş.. 
 
ye---- tunaaa.. öyle deme.. 
 
tu---- ..............(gülerek.. ) biz gidelim,irem... hallerini .. hiç iyi görmüyorum... 
 
bü--- konuşma konuşma... sen nasıldın.. sanki... . 
"ireemmmm.. iremm, nerdesinn " diye inliyordun... 
ben eşekliğimi anladım.. 
hatamı telafi etmek için de... kuaförü buraya getirdim..içeride  hazırlık yapıyor.. 
 giyinip ,gideriz beraberce.. 
yok demeyin.. arabada askıları gördüm.. acele etmezsek.. nikah kıyılmaz ,bilmiş olun... 
tuna siz geçin, önce.. bizde giyinelim... kalkın... sonra ,bol bol konuşuruz...
 
****
evin içinde bir telaş var ki..
koşturuyoruz... odalar arası.. 
 
tuna askıları çantayı getirdi.. salona.. 
 küçük odayı kuaför salonu yapmışlar... sakal traşı oldu.
çok da titizmiş adam..hiç bir yeri kirletmedi... 
 
birde makyöz getirmiş.. o da benim makyajımı yaptı... 
böyle şakağımdan başlayıp, kaşımın üstüne doğru.. siyah kalemle ,bir dal çizip..  
minik taşlarla süsledi...... 
 saçlarımı yanlardan briyantinle yapıştırdı.. tepemdekilere, dik dik şekil verdi...
perçem bıraktı....çok hoş ve değişik oldum... 
 
ikimiz salonda  giyiniyoruz.. 
 
 takılarımı taktım... 
parlament mavisi elbisem ve aynı renk ayakkabı,çantamla... 
tunamın, lacivert şık takımı.. bembeyaz gömleğiyle ,kravatıyla göz alıyoruz.. uyum buydu işte..
 
tunanın dedikleri ve yaptıklarını ..geçiyorum...
uzun zamandır.. böyle kıkırdamamıştık... 
duyacaklar diye de çekiniyoruz.. 
... ...  çıkardıklarımızı toplayıp.. çantanın içine ,yerleştirdik... 
 
bülent traş oluyormuş.. odada... tuna onun yanına girdi.. bende yelize baktım... 
 
ir---- yeliizz.. 
ye--- gel irem.. 
yatak odasına girdiğimde.. 
yeliz hazırlanmış.. gelinliğiyle çok güzel olmuştu.. saç ve makyajı eksik.. sadece.. 
 
ir--- canıımm...harika görünüyorsun..  biz arabayı süsletip, geleceğiz tamam mı... 
 
ye--- ya gerek yok... iki kurdale, takıyorlar zaten... 
ir---- aa karışmaa...  istediğin ,birşey var mı.. 
ye---- yok ,sağol.. 
 
**** 
 
on dakika sonra ...çiçekçideydik.. arabayı yıkatmaya zaman yok.. 
beş kişi,ellerinde bezlerle .. silip parlatırlarken ..
 
 
bende beyaz güllerden.. el çiçeği yaptırdım,yelize...yoktu çünkü.. 
beyaz incili tüllerle, kurdalelerle 
süslediler... 
 
bülent ve tunamın yakasına da beyaz gonca yakışır.. 
konfetileri de, poşete koydurdum..
 
 aldıklarımın ve araba süslemesinin parasını  verdim... 
elimde çiçek buketi... ve iki gonca... çıktım dışarı... 
 
beyaz tülü,önden taa...
 arka tampona kadar uzatıp..... güzelce, bağlamışlar.. çiçeklerle zenginleştirince de hoş olmuş..
ir---- bitti mi.. 
tu---- evet.. çiçekler yelize mi.. 
ir---- hımm.. 
 
goncanın bir tanesini.. yakasına iğneleyip... 
gözlerinin içine bakarak.... 
 
ir---- ama buu,goncandan.. sana... 
 
tu--- (yakasına baktı bir... ) aynı sana benziyor... ipek gibi,mis kokuyor.. gönlümde,yanımda.. yakamda... 
(elimi tuttu...) heryerde sen varsın... teşekkür ederim.. 
 
ir---- aşkımm..  goncayı soldurmayan da ,sensin..asıl ben, teşekkür ederim.. 
 
çiçekçinin fısıldadığını duydum...
----- evliler ama aşka bak bee..
 
gülümseyerek... 
ir---- tunam, parayı  ödedim.. hadi gidelim. yoksa tacizimden, kurtulamayacaksın...
elim titriyor bak..krize gireceğim...neredeyse.. 
 
tu--- hah hah hah...
 
************
apartmanın önüne geldiğimizde... 
indik.. tuna diyafondan...
"bekliyoruz ,gelebilirsiniz.. "dedi.. 

Hiç yorum yok: